Ben jij een student met internationale ambities en op zoek naar een interessante bijbaan? Dan heeft Moneypenny nu een mooie kans voor je.
Voor een opdrachtgever in Den Haag zoeken wij een medewerker voor het afhandelen en beantwoorden van inkomende e-mails over het werken bij een onderdeel van deze organisatie.
Je hebt regelmatig face-to-face overleg op kantoor. Na een inwerkperiode op kantoor kan de functie volledig vanuit huis uitgevoerd worden. De doorlooptijd voor het beantwoorden van e-mails is 24 uur (m.u.v. het weekend).
Je werkt samen met een collega en het is de bedoeling dat je wekelijks rouleert met je collega. Voor deze functie moet je in of nabij Den Haag wonen. Verder vragen wij: ervaring met e-mail afhandeling, goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, minimaal een HBO-opleiding. Ook ben je een teamplayer; bij ziekte en verlof kun je je collega vervangen.
Je werkt 5 uur per week (om de week) en je bent beschikbaar voor inwerken in week 51 en week 52.
Meer informatie en solliciteren
Bel Moneypenny op (020) 42 60 760 of mail naar personeelszaken@moneypenny.nl