Ondersteuning voor non-profit & overheid

Proberen alle ballen overeind te houden binnen een non-profit organisatie of overheidsinstantie vergt veel van jou en je collega's. Het bijhouden van agenda's, de vele vergaderingen, administratieve zaken die geregeld moeten worden. Besteed die lekker uit aan virtual assistants! Dat geeft jullie de tijd en focus die jullie nodig hebben.
Ondersteuning bij non-profit & overheid | Zet een virtual assistant in

Een virtual assistant als ondersteuning voor non-profit & overheid

Binnen non-profit bedrijven en overheidsinstellingen zijn er allerlei taken te bedenken die je zou kunnen uitbesteden aan een virtual assistant. Moneypenny heeft een lange geschiedenis van samenwerking met overheidsinstanties en non-profitorganisaties, waarbij we betrouwbare partners zijn voor gemeenten, nationale overheidsorganisaties, NGO’s, charitatieve instellingen en andere non-profitorganisaties. We begrijpen dus de specifieke behoeften en uitdagingen van jouw sector. Kom jij dus handen tekort, of is er op jouw afdeling een capaciteitsprobleem? Onze Moneypenny-VA’s nemen graag taken uit handen. Hierbij kun je denken aan:

  • Persoonlijke assistentie: agenda en afspraken beheren, email screenen en prioriteren, herinneringen en deadlines verzorgen, persoonlijke taken uitvoeren.
  • Verslaglegging: support bij het voorbereiden van vergaderingen, verslaglegging online meetings, notuleren, archiveren van vergaderstukken.
  • Agendabeheer:  beheer van agenda(‘s), rondsturen van agenda en vraagstukken, inplannen en beheren afspraken.
  • Secretariaatsondersteuning (voor grotere organisaties): valt er een gat binnen jouw afdeling? Onze VA’s nemen de taken die binnen een secretariaat blijven liggen over. Digitale postverwerking, agendabeheer, correspondentie, regel- en organisatiewerk, alles.
Benieuwd wat een Virtual Assistant in jouw situatie kan betekenen? Maak digitaal kennis

VA-team van Moneypenny vormt flexibele schil voor verslaglegging Tweede Kamer

Ontdek hoe onze samenwerking de Tweede Kamer helpt bij het efficiënt verwerken van cruciale debatverslagen. 

Wij zijn er supertrots op dat een vast team van gespecialiseerde VA’s van Moneypenny al sinds 2008 een vaste ‘flexibele schil’ vormt voor de dienst verslag en redactie van de Tweede Kamer. Onze verslagleggers op afstand, die specifiek zijn getraind voor deze complexe taak, staan wekelijks klaar voor om verslagen van openbare commissiedebatten uit te werken wanneer dat nodig is. Management Support Magazine heeft twee van onze Virtual Assistants uit ons Tweede Kamer team geïnterviewd over hun werk in dit bijzonder VA-team.

Lees het hele item

Ook bij deze taken kan een VA jou helpen

Secretarieel
Secretarieel E-mail management, (complex) agendabeheer, vergaderingen boeken en organiseren, persoonlijke assistentie en meer.
Administratie & backoffice
Administratie & backoffice Facturatie, bewaken van debiteuren, betalingen klaarzetten, orders verwerken, invoeren van gegevens en meer.
Executive Assistance
Executive Assistance Ondersteuning van topmanagement, vergaderingen voorbereiden, e-mail screening en prioriteren, sparringpartner en meer.
Online, marketing en social
Online, marketing en social Maken en versturen van nieuwsbrieven, schrijven en posten van content op socials, maken van visuals, bijhouden van websites en meer.
Vergadersupport & notuleren
Vergadersupport & notuleren Support bij voorbereiden en organiseren van vergaderingen, online verslaglegging, bewaken van deadlines en actiepunten en meer.
Projectondersteuning
Projectondersteuning Secretariële ondersteuning, communicatie, beheer projectdocumentatie, rapportages over voortgang en financiën en meer.
Technisch VA
Technisch VA E-mail funnels inrichten in e-mail marketing systeem, websites onderhouden en updaten, adviseren over tools en systemen en meer.
HR & recruitmentsupport
HR & recruitmentsupport Screenen van CV’s, communicatie met kandidaten, uitzetten van vacatures, maken en versturen van arbeidsovereenkomsten en meer.
Klant- en salessupport
Klant- en salessupport Klantenservice inboxbeheer, maken en versturen van offertes, orders verwerken en nabellen, planningen maken en meer.

Binnen één week je eigen VA

Kom je steeds tijd tekort? Binnen één week kun je een superefficiënte Virtual Assistant inhuren die steengoed is in alles waar jij een hekel aan hebt. Wij regelen het, zodat jij je 100% kunt richten op je core business.

Dit zijn onze Virtual Assistants

Christa Secretariaat en personal assistance

Christa is een zeer ervaren en professionele assistent. Ze kan goed plannen en organiseren, snel schakelen en oplossingsgericht werken. Daarnaast lijkt proactief door haar te zijn uitgevonden. Deze multi-inzetbare kracht is professioneel, praktisch, flexibel, creatief en zelfstandig. Met haar ruime ervaring als office manager en management assistent weet ze als geen ander hoe ze haar opdrachtgevers scherp moet houden. Geen klus is haar te veel. Christa is een zeer gewaardeerde virtueel assistent.

Jorien HR & recruitment

Jorien is sociaal vaardig en beschikt over een uitstekende mensenkennis. Dit komt goed van pas in haar rol als HR- en recruitment assistent. Met haar analytische vermogen denkt ze graag proactief mee en weet ze precies wat ze moet doen om onze opdrachtgevers te ontlasten in het HR-proces, dat begint vanaf de werving en selectie tot en met de onboarding van nieuw personeel. Vervolgens weet zij met haar assertieve houding de opdrachtgever op een prettige manier te ondersteunen bij alle personeelszaken, zoals de interne communicatie, maar ook de loon- en personeelsadministratie.

Annemieke Boekhouding & admin

Annemieke is een zeer gedreven assistent die goed is met cijfers. Ze houdt van een uitdaging en met haar brede administratieve werkervaring is zij een rots in de branding voor menig opdrachtgever van Moneypenny. Bovenal is deze financiële alleskunner buitengewoon enthousiast en leergierig. In combinatie met haar verantwoordelijkheidsgevoel dragen onze opdrachtgevers hun bedrijfsadministratie met een gerust hart aan haar over. Kortom, Annemieke is bij uitstek de assistent die je zoekt voor al je boekhoudkundige taken.

Roseanne Communicatie & projectmanagement

Roseanne heeft communicatie gestudeerd en haar expertises liggen bij projectmanagement, proces optimalisatie, communicatie en office management. Ze is sociaal, creatief, flexibel, pro-actief en gedreven. Het optimaliseren van werkprocessen zodat deze gestructureerder en gemakkelijker verlopen geeft haar energie. Dynamisch werken houdt haar scherp en gemotiveerd. Voor optimalisatie, creatie, vormgeving en implementatie van werkprocessen ben je bij een virtueel assistent als Roseanne in goede handen.

Willemijn Media, design & email marketing

Willemijn is afgestudeerd op New Media & Digital Culture en haar expertise en ervaring zet ze nu in voor onze opdrachtgevers. Deze duizendpoot is loyaal, creatief en wilskrachtig en ze houdt ervan om mensen blij te maken. Willemijn ondersteunt haar opdrachtgevers met name op marketinggebied. Taken die hieronder vallen zijn o.a. emailmarketing, contentcreatie en social media. Deze levensgenieter is ook nog eens zeer bekwaam in grafisch vormgeven. Willemijn is een veelzijdige en ideale virtuele assistent voor onze opdrachtgevers.

Geef jouw business een boost!

Het leven is te kort om te blijven tobben. Kies voor een Virtuele Assistent, zodat jij kunt gaan doen waar jij het beste in bent. Bekijk onze abonnementen
  • Binnen één week een professionele online assistent die direct snapt wat jij bedoelt
  • Moneypenny begeleidt de start en voortgang van de samenwerking
  • Complete teams leveren wij ook, zoals een virtueel secretariaat
  • Abonnement switch: je kunt per maand op- en afschalen
  • Beschikbaarheid van virtuele assistenten in diverse tijdzones
  • Gegarandeerde continuïteit: vervangende VA bij ziekte of vakantie

Zet Moneypenny aan het werk!

Benut de energie van Moneypenny, de remote-expert.
Dan geven we ook jouw business een boost!