Kleine organisatie: ontlast je team

Als kleine organisatie draai je vaak op volle kracht. Je hebt wel personeel, maar je wilt hen niet belasten met allerlei administratieve taken die toch gedaan moeten worden. Daarom pak je ze vaak zelf op. Maar als het aannemen van extra personeel nog niet aan de orde is, biedt een VA uitkomst.
VA ondersteuning voor kleine organisaties met Moneypenny Virtual Assistance

Een VA ontlast de kleine organisatie

Met slechts een paar uur per week kan een VA al deze administratieve randzaken van je overnemen, waardoor je jezelf meer vrije tijd en minder stress bezorgt.

Een VA voor een kleine organisatie kan een breed scala aan taken uitvoeren, waaronder:

  • Agendabeheer: plannen van afspraken, vergaderingen en deadlines.
  • Inboxbeheer: sorteren en beheren van e-mails, afhandelen van urgente berichten.
  • Administratieve taken: facturatie, boekhouding, bijhouden van uitgaven en inkomsten.
  • Klantenservice: beantwoorden van vragen, afhandelen van klachten en retourzendingen.
  • Social media management: beheren van sociale media-accounts, plaatsen van berichten en interactie met volgers.
  • Onderzoek: verzamelen van informatie, opstellen van rapporten en analyses.
  • Contentcreatie: schrijven van blogs, artikelen, nieuwsbrieven, enzovoort.
  • Projectondersteuning: assisteren bij projectmanagement, coördineren van taken en deadlines.
  • HR-ondersteuning: helpen bij onboarden van nieuwe medewerkers, maken van arbeidscontracten, personeelsuitjes organiseren.
  • Persoonlijke assistentie: ondersteuning bij reisplanning, cadeau-inkopen, enzovoort.
  • Technische ondersteuning: hulp bij opzetten en onderhouden van technologische systemen en tools.

De specifieke taken kunnen variëren afhankelijk van jouw behoeften en het vakgebied van je kleine organisatie.

Benieuwd wat een Virtual Assistant in jouw situatie kan betekenen? Maak digitaal kennis
Arjan over de samenwerking met meerdere VA's van Moneypenny.

Bij KeyQuest werken ze samen met meerdere VA's

“Je krijgt zowel kwaliteit als flexibiliteit bij VA’s van Moneypenny en die combinatie werkt perfect.” 

Wij interviewden Arjan, één van de oprichters van KeyQuest. Bij KeyQuest werken ze momenteel met maar liefst twee VA’s van Moneypenny samen en de plannen voor een derde Virtueel Assistent zitten in de pipeline. Ontdek in dit interview hoe onze VA’s van onschatbare waarde zijn geworden voor KeyQuest en welke taken zij uit handen nemen. Benieuwd naar KeyQuest en hun bedrijfsactiviteiten? We gaan in dit interview ook dieper in op wat zij precies doen.  

Lees het hele item

Ook bij deze taken kan een VA jou helpen

Secretarieel
Secretarieel E-mail management, (complex) agendabeheer, vergaderingen boeken en organiseren, persoonlijke assistentie en meer.
Administratie & backoffice
Administratie & backoffice Facturatie, bewaken van debiteuren, betalingen klaarzetten, orders verwerken, invoeren van gegevens en meer.
Executive Assistance
Executive Assistance Ondersteuning van topmanagement, vergaderingen voorbereiden, e-mail screening en prioriteren, sparringpartner en meer.
Online, marketing en social
Online, marketing en social Maken en versturen van nieuwsbrieven, schrijven en posten van content op socials, maken van visuals, bijhouden van websites en meer.
Vergadersupport & notuleren
Vergadersupport & notuleren Support bij voorbereiden en organiseren van vergaderingen, online verslaglegging, bewaken van deadlines en actiepunten en meer.
Projectondersteuning
Projectondersteuning Secretariële ondersteuning, communicatie, beheer projectdocumentatie, rapportages over voortgang en financiën en meer.
Technisch VA
Technisch VA E-mail funnels inrichten in e-mail marketing systeem, websites onderhouden en updaten, adviseren over tools en systemen en meer.
HR & recruitmentsupport
HR & recruitmentsupport Screenen van CV’s, communicatie met kandidaten, uitzetten van vacatures, maken en versturen van arbeidsovereenkomsten en meer.
Klant- en salessupport
Klant- en salessupport Klantenservice inboxbeheer, maken en versturen van offertes, orders verwerken en nabellen, planningen maken en meer.

Binnen één week je eigen VA

Kom je steeds tijd tekort? Binnen één week kun je een superefficiënte Virtual Assistant inhuren die steengoed is in alles waar jij een hekel aan hebt. Wij regelen het, zodat jij je 100% kunt richten op je core business.

Dit zijn onze Virtual Assistants

Quita Creatief

Quita blinkt uit in zowel projectmanagement als secretariële ondersteuning. Met haar oog voor detail en haar passie voor creativiteit zorgt ze ervoor dat projecten soepel verlopen, van planning tot uitvoering. Ze heeft een talent voor het organiseren van events en weet onder druk te presteren. Ze is ook bedreven in het vullen van websites in WordPress met tekst en beeldmateriaal. Haar positieve instelling en gedrevenheid maken haar een waardevolle partner voor elke opdrachtgever.

Maartje Technisch VA

Maartje is een veelzijdige Technisch VA met ruime ervaring in projectmanagement. Ze is sterk in het ondersteunen van teams en processen, waarbij ze gebruikmaakt van diverse tools zoals Microsoft Office, Trello, Asana, Salesforce en meer om efficiënte en effectieve oplossingen te realiseren. Maartje is servicegericht en denkt proactief mee. Hierdoor is ze een waardevolle partner voor opdrachtgevers die behoefte hebben aan betrouwbare technische en administratieve ondersteuning. Maartje is met deze kwaliteiten een waardevolle toevoeging voor elk team.

Samira Allround assistant

Samira is een resultaatgerichte en veelzijdige allround assistent die niet terugdeinst voor uitdagende taken of complexe verzoeken. Dankzij haar brede ervaring, zowel in het binnen- als buitenland, past ze zich moeiteloos aan verschillende werkomgevingen aan. Samira toont haar expertise in het effectief coördineren van complexe agenda’s, het soepel laten verlopen van backofficeprocessen en het organiseren van succesvolle evenementen. Haar vermogen om haar opdrachtgevers altijd een stap voor te zijn, zorgt voor een soepele samenwerking.

Jennifer PA & secretarieel

Jennifer is een georganiseerde en doelgerichte professional die floreert in het plannen, coördineren en communiceren. Met haar proactieve houding en creatieve aanpak weet ze voor elke uitdaging een oplossing te vinden. Haar brede ervaring in verschillende sectoren, van zakelijke dienstverlening tot IT en juridisch advies, maakt haar tot een veelzijdige kracht die moeiteloos schakelt tussen uiteenlopende taken. Haar no-nonsense instelling en oog voor verbeterprocessen maken haar tot een betrouwbare en waardevolle assistent voor elke opdrachtgever.

Jorien HR & recruitment

Jorien is sociaalvaardig en beschikt over een goede mensenkennis. Dit komt goed van pas in haar rol als HR- en recruitment assistent. Ze denkt graag proactief mee en weet precies wat ze moet doen om onze opdrachtgevers te ontlasten in het HR-proces, dat begint vanaf de werving en selectie tot en met de onboarding van nieuw personeel. Met haar assertieve houding weet ze je op een prettige manier te ondersteunen bij alle personeelszaken, zoals de interne communicatie, maar ook de loon- en personeelsadministratie.

Annemieke Boekhouding & admin

Annemieke is een zeer gedreven assistent die goed is met cijfers. Ze houdt van een uitdaging en met haar brede administratieve werkervaring is zij een rots in de branding voor menig opdrachtgever van Moneypenny. Bovenal is deze financiële alleskunner buitengewoon enthousiast en leergierig. In combinatie met haar verantwoordelijkheidsgevoel dragen onze opdrachtgevers hun bedrijfsadministratie met een gerust hart aan haar over. Kortom, Annemieke is bij uitstek de assistent die je zoekt voor al je boekhoudkundige taken.

Bonnie Social media

Bonnie volgde de opleiding Media, Informatie en Communicatie en zet nu haar social media skills in voor verscheidene opdrachtgevers. Deze social media guru is servicegericht en is pas tevreden wanneer een social media kalender tot in de puntjes is uitgewerkt. Ook met de inhoudelijke content weet Bonnie raad en ze denkt graag mee met de social mediastrategie. Een maandelijkse social media analyse behoort ook tot één van haar specialiteiten. Kortom, met VA Bonnie til je jouw social media binnen mum van tijd naar een hoger niveau.

Willemijn Media, design & email marketing

Willemijn is afgestudeerd op New Media & Digital Culture en haar expertise en ervaring zet ze nu in voor onze opdrachtgevers. Deze duizendpoot is loyaal, creatief en wilskrachtig en ze houdt ervan om mensen blij te maken. Willemijn ondersteunt haar opdrachtgevers met name op marketinggebied. Taken die hieronder vallen zijn o.a. emailmarketing, contentcreatie en social media. Deze levensgenieter is ook nog eens zeer bekwaam in grafisch vormgeven. Willemijn is een veelzijdige en ideale virtueel assistent voor onze opdrachtgevers.

Christa Secretariaat en personal assistance

Christa is een zeer ervaren en professionele assistent. Ze kan goed plannen en organiseren, snel schakelen en oplossingsgericht werken. Daarnaast lijkt proactief door haar te zijn uitgevonden. Deze multi-inzetbare kracht is professioneel, praktisch, flexibel, creatief en zelfstandig. Met haar ruime ervaring als office manager en management assistent weet ze als geen ander hoe ze haar opdrachtgevers scherp moet houden. Geen klus is haar te veel. Christa is een zeer gewaardeerde virtueel assistent.

Britt Communicatie & projectmanagement

Britt studeerde International Communication & Media en heeft een sterke expertise in Public Relations (PR). Ze is flexibel, ruimdenkend en nauwkeurig en wordt blij van alles zorgvuldig plannen en organiseren. Met haar communicatie-achtergrond ondersteunt Britt onze opdrachtgevers met copywriting, contentcreatie, marketing en PR. Haar organisatie-skills komen goed van pas bij projectmanagement. Daarnaast is dit multitalent ook inzetbaar voor administratieve en secretariële taken.

Geef jouw organisatie een boost!

Het leven is te kort om te blijven tobben. Kies voor een Virtueel Assistent, zodat jij kunt gaan doen waar jij het beste in bent. Bekijk onze abonnementen
  • Binnen één week een professionele online assistent die direct snapt wat jij bedoelt
  • Moneypenny begeleidt de start en voortgang van de samenwerking
  • Complete teams leveren wij ook, zoals een virtueel secretariaat
  • Abonnement switch: je kunt per maand op- en afschalen
  • Beschikbaarheid van virtueel assistenten in diverse tijdzones
  • Gegarandeerde continuïteit: vervangende VA bij ziekte of vakantie

Zet Moneypenny aan het werk!

Benut de energie van Moneypenny, de remote-expert.
Dan geven we ook jouw business een boost!