Als bedrijfskundige in de tech-sector zag Marianne dat het beter en slimmer kon. Daarom ging zij van start met Moneypenny. Van pionier in 2000 heeft zij zich ontwikkeld tot de nationale powervrouw van virtueel werken.
Marianne inspireert ondernemers om de gebaande paden te verlaten en de fantastische mogelijkheden van remote samenwerken te benutten. Met Moneypenny levert zij daarvoor zowel de kennis als de talenten.
Charlotte is buitengewoon veelzijdig. Zij zorgt ervoor dat onze commerciële operatie draait: dat de primaire processen én de contacten met onze klanten en de virtueel assistenten soepel verlopen.
Charlotte heeft de leiding over ons sales & accountmanagement team, dat verantwoordelijk is voor het binnenhalen van nieuwe klanten en het onderhouden van relaties met bestaande klanten. Daarnaast stuurt ze ons people & recruitment team aan, inclusief het onderhouden van alle contacten met onze VA’s en het waarborgen van de kwaliteit van onze dienstverlening. In dit interview kun je meer lezen over deze unieke Moneypenny-duizendpoot.
Roseanne is onze communicatie expert. De rol van accountmanager past haar uitstekend; zij weet als geen ander hoe ze moet communiceren met onze klanten en virtueel assistenten.
Daarnaast krijgt Roseanne energie van het optimaliseren van werkprocessen, zodat deze gestructureerder en gemakkelijker verlopen. In dit interview kun je meer lezen over deze doortastende aanpakker.
Een rol als accountmanager is Niels op het lijf geschreven. Hij krijgt er namelijk energie van om veel verschillende opdrachtgevers op een zo goed mogelijke manier te ondersteunen en met hen in gesprek te gaan over de diensten van Moneypenny. Een goede relatie opbouwen met de opdrachtgevers vindt hij erg belangrijk.
Na jaren ervaring op te hebben gedaan in diverse sales functies bij IT-bedrijven, heeft Niels de overstap gemaakt naar Moneypenny. Naast zijn rol als accountmanager, is hij ook werkzaam als virtueel assistent. In dit interview lees je daar meer over. Niels onderneemt in zijn vrije tijd graag veel sportieve (buiten)activiteiten, zoals hardlopen met zijn hond.
Met haar commerciële achtergrond in de makelaardij weet Merel wensen en behoeften feilloos te vertalen naar de juiste oplossingen. Haar professionele aanpak maakt Merel een goede accountmanager die sterke relaties opbouwt met onze opdrachtgevers.
Daarnaast ondersteunt Merel verschillende opdrachtgevers ook zelf als virtueel assistent. In een interview vertelt zij hoe ze haar opdrachtgevers proactief ondersteunt en altijd een stapje voor probeert te zijn. Merel heeft vitaliteit hoog in het vaandel staan en voorziet alle Moneypenny-VA’s van tips over beweging en gezonde snacks gedurende de werkdag.
Mariëlle heeft de dagelijks leiding over het Business Support team. Daarnaast houdt ze zich bezig met de optimalisatie en vernieuwing van de interne processen en is ze een sparringpartner voor de diverse teams. Dit alles om de kwaliteit van de dienstverlening naar een hoger niveau te tillen. Haar helicopterview zorgt ervoor dat ze uitermate geschikt is voor deze rol.
Het komt goed uit dat Mariëlle gek is op afwisseling en veranderingen alleen maar leuk vindt. Haar primaire taken zijn faciliteren, strategisch meedenken en verbinden. Lees meer over waarom Mariëlle zo goed in haar werk is.
Lenneke werkt als projectmanager bij Moneypenny. Ze zorgt ervoor dat onze interne projecten op het gebied van innovatie, e-learning en IT soepel verlopen.
Dankzij Lenneke’s ervaring als Virtueel Assistent kunnen de teams zich richten op hun specialiteiten, terwijl ze de coördinatie en ondersteuning biedt die nodig is om elk project succesvol af te ronden. Na werk kan je Lenneke voornamelijk vinden in haar grote moestuin want ze probeert zo zelfvoorzienend mogelijk te leven.
Annemieke werkt in de virtuele controlekamer van Moneypenny. Samen met haar collega Daniëlle zorgt zij ervoor dat onze virtueel assistenten aan de slag kunnen en blijven.
Naast haar werk voor Moneypenny is Annemieke ook een zeer gedreven assistent die goed is met cijfers. Ze houdt van een uitdaging en met haar brede administratieve werkervaring is zij een rots in de branding voor mening opdrachtgever.
Daniëlle werkt in de virtuele controlekamer van Moneypenny. Samen met haar collega Annemieke zorgt zij ervoor dat onze virtueel assistenten aan de slag kunnen en blijven.
Daniëlle is servicegericht en heeft een echte can-do-mentaliteit. Met deze eigenschappen versterkt zij niet alleen het Moneypenny-team, maar ondersteunt zij ook met veel plezier meerdere opdrachtgevers van Moneypenny.
Marjolein is verantwoordelijk voor de afdeling People & Recruitment. Ze begeleidt, coacht en inspireert onze Virtueel Assistenten. Met haar 10 jaar ervaring in onze operatie is zij ook voor team-Moneypenny een rots in de branding.
Zij houdt ons allemaal scherp met haar brede en diepgaande deskundigheid en zakelijke inzicht. Naast haar coachende, verbindende activiteiten werkt Marjolein ook als VA. Over Marjolein’s visie op haar vakgebied kun je meer lezen in dit interview.
Mariëlle is verantwoordelijk voor de werving en selectie van onze virtueel assistenten. Deze duizendpoot met veel mensenkennis weet feilloos de juiste kandidaten te vinden voor onze vacatures en opdrachtgevers.
Naast haar recruitment werkzaamheden en de zorg voor haar gezin, is Mariēlle ook een zeer gewaardeerde VA. Lees in dit interview waarom zij haar baan ideaal vindt.
Marketing is Margots passie. Ze heeft gevoel voor design en ze weet alles van online tools. Met haar brede ervaring beheert zij onze website en zorgt zij ervoor dat Moneypenny goed online zichtbaar is.
Daarnaast zet zij haar know how ook in voor de VA trainingen. En omdat zij van afwisseling houdt en ook graag met haar handen werkt, bouwt zij in haar vrije tijd een brandweerwagen om tot camper.
Willemijn maakt deel uit van het Marketingteam van Moneypenny, samen met Margot en Bonnie. Ze creëert diverse content, zoals interviews, blogs en visual designs. Willemijn heeft een passie voor grafische vormgeving en ze denkt graag na over creatieve manieren om de social media van Moneypenny te versterken.
Naast haar werk brengt ze graag tijd door met haar familie en vrienden. In dit interview lees je over haar eerste ervaringen bij Moneypenny als Virtueel Assistent.
Bonnie is onderdeel van het Marketing team als social media expert. Door haar werkervaring weet ze alle fijne kneepjes van het vak en weet ze de social media van Moneypenny naar een hoger niveau te tillen.
Daarnaast zet Bonnie haar skills ook in als Virtueel Assistent. Lees er in dit interview meer over.