Werk efficiënter met een Virtueel Assistent

Besteed de klussen waar jij niet aan toe komt lekker uit. Zo houd jij tijd over voor het echte werk. Je virtuele assistent werkt vanuit haar eigen huis en is flexibel inzetbaar - het aantal uren bepaal jij.
Werk efficiënter met een Virtueel Assistent

Hier kan een virtual assistant jou bij helpen

Moneypenny levert voor elke klus de juiste professional. Zo weet je zeker dat er een samenwerking ontstaat waar jij echt wat aan hebt! Een virtuele assistant kan jou helpen bij uiteenlopende taken, van agendabeheer tot het bijhouden van social media.
Secretarieel
Secretarieel E-mail management, (complex) agendabeheer, vergaderingen boeken en organiseren, persoonlijke assistentie en meer.
Administratie & backoffice
Administratie & backoffice Facturatie, bewaken van debiteuren, betalingen klaarzetten, orders verwerken, invoeren van gegevens en meer.
Executive Assistance
Executive Assistance Ondersteuning van topmanagement, vergaderingen voorbereiden, e-mail screening en prioriteren, sparringpartner en meer.
Online, marketing en social
Online, marketing en social Maken en versturen van nieuwsbrieven, schrijven en posten van content op socials, maken van visuals, bijhouden van websites en meer.
Klant- en salessupport
Klant- en salessupport Klantenservice inboxbeheer, maken en versturen van offertes, orders verwerken en nabellen, planningen maken en meer.
Projectondersteuning
Projectondersteuning Secretariële ondersteuning, communicatie, beheer projectdocumentatie, rapportages over voortgang en financiën en meer.
Vergadersupport & notuleren
Vergadersupport & notuleren Support bij voorbereiden en organiseren van vergaderingen, online verslaglegging, bewaken van deadlines en actiepunten en meer.
HR & recruitmentsupport
HR & recruitmentsupport Screenen van CV’s, communicatie met kandidaten, uitzetten van vacatures, maken en versturen van arbeidsovereenkomsten en meer.
Technisch VA
Technisch VA E-mail funnels inrichten in e-mail marketing systeem, websites onderhouden en updaten, adviseren over tools en systemen en meer.

Ervaringen met een Virtual Assistant van Moneypenny

Joeri Coppejans schakelde een virtueel assistent van Moneypenny in

Onze virtueel assistent Sanne helpt ons redactionele team deadlines te halen! Binnen een dag was zij in staat om in een complex workflowsysteem te werken. Sanne werkt nauwkeurig en snel, waardoor het tempo van een gehele redactie omhoog kan. Zij is flexibel, denkt mee en staat altijd voor ons klaar!

Joeri Coppejans, Wolters Kluwer
Freek Lapré vertelt waarom hij zo tevreden is over de dienstverlening van Moneypenny

Al meer dan 20 jaar maak ik gebruik van de virtual assistance van Moneypenny. Met mijn eerste Moneypenny-VA werkte ik meer dan 15 jaar samen. Momenteel werk ik tot volle tevredenheid met mijn tweede VA. Ik ben enorm enthousiast over het Moneypenny-concept: het neemt veel uit handen, is efficiënt en naar klanten toe verhoogt het de betrouwbaarheid en geeft het een meer professionele indruk van jouw bedrijf.

Freek Lapré, Qolity
Samenwerking The Change Studio en Moneypenny

Als The Change Studio vinden we het belangrijk te werken met zeer professionele partners, waar we op kunnen vertrouwen en die met ons mee kunnen bewegen in de groei van onze onderneming. En daarom zijn we zo enthousiast over Moneypenny. De virtual assistents waar wij mee werk(t)en zijn altijd van een hoog niveau. Een oog voor detail, meedenkend waar nodig en flexibel in hun dienstverlening. Maar misschien waarderen we nog wel het meest de warme, persoonlijke benadering.

Daniël Wolfs, The Change Studio
Ruben Klerkx maakt gebruikt van een virtueel team van Moneypenny

Moneypenny hielp mij groeien en helpt mij nog dagelijks in het realiseren van mijn zakelijke dromen. De super veelzijdige virtueel assistenten zijn pro-actief en denken altijd met me mee. Ik kan en wil niet meer zonder ze! Ik kan iedere ondernemer (groot of klein) van harte aanbevelen om deze stap te zetten.

Ruben Klerkx, The Creators Company
Administratie op orde bij Elianne van Veelen door een virtueel assistent van Moneypenny

Mijn werk is echt een stuk leuker en lichter geworden met de ondersteuning van Mariëlle. Zij houdt mijn administratie op orde en dat geeft mij een opgeruimd hoofd en meer vrije tijd. Mariëlle heeft al een paar oplossingen bedacht voordat ik me ervan bewust word dat er iets op te lossen valt. Heerlijk!

Elianne van Veelen, Balans in Bedrijf
Eric de Kruik vertelt waarom hij zo tevreden is over de dienstverlening van Moneypenny

Sinds Jessica mijn virtuele assistent is, heb ik meer overzicht in mijn taken en worden allerhande zaken uit handen genomen. Dit zorgt ervoor dat ik belangrijke afspraken en opdrachten niet uit het oog verlies en me kan concentreren op mijn sterktes en wat ik leuk vind. Jessica zet “de puntjes op de i” waar ik ze meestal vergeet en complementeert mijn werk op een uitstekende manier. Het is een prettige bijkomstigheid dat we een goede klik hebben, wat een soepele en prettige samenwerking garandeert.

Eric de Kruik, HeartOvation

Binnen één week je eigen VA

Kom je steeds tijd tekort? Binnen één week kun je een superefficiënte Virtual Assistant inhuren die steengoed is in alles waar jij een hekel aan hebt. Wij regelen het, zodat jij je 100% kunt richten op je core business.

Ontmoet onze VA's

Annemieke Boekhouding & admin

Annemieke is een zeer gedreven assistent die goed is met cijfers. Ze houdt van een uitdaging en met haar brede administratieve werkervaring is zij een rots in de branding voor menig opdrachtgever van Moneypenny. Bovenal is deze financiële alleskunner buitengewoon enthousiast en leergierig. In combinatie met haar verantwoordelijkheidsgevoel dragen onze opdrachtgevers hun bedrijfsadministratie met een gerust hart aan haar over. Kortom, Annemieke is bij uitstek de assistent die je zoekt voor al je boekhoudkundige taken.

Roseanne Communicatie & projectmanagement

Roseanne heeft communicatie gestudeerd en haar expertises liggen bij projectmanagement, proces optimalisatie, communicatie en office management. Ze is sociaal, creatief, flexibel, pro-actief en gedreven. Het optimaliseren van werkprocessen zodat deze gestructureerder en gemakkelijker verlopen geeft haar energie. Dynamisch werken houdt haar scherp en gemotiveerd. Voor optimalisatie, creatie, vormgeving en implementatie van werkprocessen ben je bij een virtueel assistent als Roseanne in goede handen.

Bonnie Social media

Bonnie volgde de opleiding Media, Informatie en Communicatie en zet nu haar social media skills in voor verscheidene opdrachtgevers. Deze social media guru is zeer enthousiast, ruimdenkend en proactief. Daarnaast is ze servicegericht en is pas tevreden wanneer een social media kalender tot in de puntjes is uitgewerkt. Ook met de inhoudelijke content weet Bonnie raad en ze denkt graag mee met de social mediastrategie. Een maandelijkse social media analyse behoort ook tot één van haar specialiteiten. Kortom, met onze virtueel assistent Bonnie til je jouw social media binnen mum van tijd naar een hoger niveau.

Jorien HR & recruitment

Jorien is sociaal vaardig en beschikt over een uitstekende mensenkennis. Dit komt goed van pas in haar rol als HR- en recruitment assistent. Met haar analytische vermogen denkt ze graag proactief mee en weet ze precies wat ze moet doen om onze opdrachtgevers te ontlasten in het HR-proces, dat begint vanaf de werving en selectie tot en met de onboarding van nieuw personeel. Vervolgens weet zij met haar assertieve houding de opdrachtgever op een prettige manier te ondersteunen bij alle personeelszaken, zoals de interne communicatie, maar ook de loon- en personeelsadministratie.

Willemijn Media, design & email marketing

Willemijn is afgestudeerd op New Media & Digital Culture en haar expertise en ervaring zet ze nu in voor onze opdrachtgevers. Deze duizendpoot is loyaal, creatief en wilskrachtig en ze houdt ervan om mensen blij te maken. Willemijn ondersteunt haar opdrachtgevers met name op marketinggebied. Taken die hieronder vallen zijn o.a. emailmarketing, contentcreatie en social media. Deze levensgenieter is ook nog eens zeer bekwaam in grafisch vormgeven. Willemijn is een veelzijdige en ideale virtuele assistent voor onze opdrachtgevers.

Geef jouw business een boost!

Het leven is te kort om te blijven tobben. Kies voor een virtuele assistent, zodat jij kunt gaan doen waar jij het beste in bent. Bekijk onze abonnementen
  • Binnen één week een professionele online assistent die direct snapt wat jij bedoelt
  • Moneypenny begeleidt de start en voortgang van de samenwerking
  • Complete teams leveren wij ook, zoals een virtueel secretariaat
  • Abonnement switch: je kunt per maand op- en afschalen
  • Beschikbaarheid van virtuele assistenten in diverse tijdzones
  • Gegarandeerde continuïteit: vervangende VA bij ziekte of vakantie

Frequently Asked Questions

Herken jij je in één van de onderstaande situaties:
  • Kom je niet toe aan het ‘echte’ werk?
  • Verlies je te veel tijd aan zaken waar jij je liever niet mee bezig houd?
  • Is het werk te veel voor jou alleen, maar neem je liever niemand in dienst?
  • Kom je tijdelijk handen tekort of heb je ondersteuning nodig bij bepaalde zaken? 
  • Besteed je te veel tijd aan werk en lijdt jouw privésituatie daaronder?
  • Heb jij een vacature die je niet gevuld krijgt?
  • Zoek je een oplossing voor het uitvoeren van bepaalde zaken binnen jouw organisatie?
Dan is een Virtual Assistent iets voor jou. Van solo-entrepreneurs tot grote bedrijven, actief in allerlei branches, onze Virtuele Assistenten kunnen overal worden ingezet. Wij zorgen altijd voor de perfecte match.
Tijdens de kickoffsessie, als onderdeel van onze service, maken we duidelijke afspraken over de samenwerking en digitale communicatie met je VA op afstand. Onze VA's passen zich aan aan de ICT-tools en apps die onze opdrachtgevers al gebruiken, aangezien de meeste opdrachtgevers al specifieke keuzes hebben gemaakt op dit gebied. We hebben geen vast Moneypenny-systeem voor samenwerkingstools; onze VA's hebben ervaring met verschillende tools en leren snel nieuwe tools als dat nodig is.
Dit vinden we bij Moneypenny een heel belangrijke vraag. Je Virtuele Assistent sluit een (arbeids)overeenkomst met ons, waarin deze kwesties nauwkeurig zijn vastgelegd en met een boete afdwingbaar zijn. Daarnaast heeft Moneypenny een thuiswerkprotocol: een juridisch reglement dat specifieke eisen stelt aan de thuiswerkplek en de informatiebeveiliging. Zo worden jouw data alleen opgeslagen op jouw eigen bedrijfsserver of ons beveiligde online platform Moneypenny Meetingpoint – nooit op de harde schijf van de Virtuele Assistent. Wil je hier meer over weten? Als je een mailt stuurt naar contact@moneypenny.nl, sturen wij je het thuiswerkprotocol toe.
Ja natuurlijk! Wij hanteren een opzegtermijn van 1 maand. In een enkel geval kan het gebeuren dat de klik toch niet optimaal is. Moneypenny houdt altijd de vinger aan de pols en vervangt als het nodig is de betreffende online assistent door een collega.
Dat kan! Heb jij grote projecten lopen? Of wil je ondersteuning op een afdeling? Dan kunnen wij een team van VA’s samenstellen die een afdeling of project deels of in zijn geheel overnemen. Wij selecteren alle vaardigheden die nodig zijn en koppelen jou aan de juiste VA’s. Op die manier beschik jij altijd over de juiste capaciteit.
Ook dan kun je altijd een beroep doen op Moneypenny. Wij zetten dan tijdelijk een andere uitstekende VA in. Heb je een specialist nodig in een bepaald vakgebied? We hebben een fantastische poule van hooggekwalificeerde remote professionals.
Mocht jouw VA, om wat voor reden dan ook, uitvallen, dan garanderen wij de continuïteit van onze dienstverlening met een even deskundige invaller.
Ja. Als je een abonnement neemt, wordt je VA (-team) zorgvuldig geselecteerd op basis van jouw eisen en wensen. Daarbij heb je zelf het laatste woord. Je werkt dus altijd samen met dezelfde Virtuele Assistent (of team van VA's), onder verantwoordelijkheid van Moneypenny.
Ja, alle vormen van (persoonlijke) communicatie zijn mogelijk met je Moneypenny Virtuele Assistent. Naast e-mail kun je je VA telefonisch en via WhatsApp bereiken via haar Moneypenny zakelijke telefoonnummer. Je kunt ook andere tools gebruiken, zoals Slack, Teams, Google Meet, Zoom, en meer. Tijdens de kickoff-sessie, die wordt georganiseerd door jouw Moneypenny accountmanager aan het begin van onze samenwerking, bespreken we uitgebreid de wijze waarop je met je VA gaat communiceren.
Ja, veel van onze opdrachtgevers verstrekken een e-mailaccount aan hun Moneypenny-VA('s) met het domein van hun bedrijf. Tijdens de online kickoff sessie bespreken we dit onderwerp en maken we afspraken over hoe jouw VA namens jouw organisatie naar buiten toe zal communiceren.

Zet Moneypenny aan het werk!

Benut de energie van Moneypenny, de remote-expert.
Dan geven we ook jouw business een boost!