Ondersteuning voor Horeca & Events

De horeca- en eventsector staat bekend om zijn constante dynamiek en hectiek. Ondernemers en teams in deze branche hebben vaak te maken met een wirwar aan taken. In deze context kan een Virtual Assistant (VA) van onschatbare waarde zijn door te helpen bij het verlichten van de last en het stroomlijnen van operationele processen.
Virtuele ondersteuning voor horeca en evenementen branche met Moneypenny's Virtual Assistance

VA’s ontlasten de horeca- en evenementenbranche

In de horeca- en eventenbranche draait alles om het creëren van onvergetelijke ervaringen voor de gasten. Een Virtual Assistant (VA) kan een breed scala aan taken uitvoeren om ondernemers en teams te ondersteunen, waaronder:

  • Eventplanning: assisteren bij het plannen en organiseren van evenementen, inclusief het coördineren van activiteiten en contact houden met leveranciers.
  • Locatieboekingen: regelen en beheren van locaties voor evenementen, het vastleggen van data en het afhandelen van contracten.
  • Klantenservice: beantwoorden van vragen van klanten, het afhandelen van reserveringen en het oplossen van eventuele problemen of klachten.
  • Administratieve taken: assisteren bij algemene administratieve taken zoals het bijhouden van afspraken en het beheren van e-mails.
Benieuwd wat een Virtual Assistant in jouw situatie kan betekenen? Maak digitaal kennis
Duke vertelt in dit interview over het flexibele Moneypenny abonnement dat hij heeft met Q-dance.

Duke over zijn flexibele Moneypenny abonnement

“Het flexibele abonnement is een pluspunt; we kunnen het eenvoudig opschalen tijdens piekmomenten gedurende het jaar, zoals bij evenementen of ticketverkopen.” 

Wij interviewden Duke van Q-dance. Zij organiseren grootschalige hard dance-evenementen, met als grootste evenement Defqon.1. Hier komt heel wat customer service bij kijken en daarom hebben zij dit uitbesteed aan een team van virtueel assistenten van Moneypenny. Benieuwd naar deze samenwerking? Lees dan snel verder.

Lees het hele item

Ook bij deze taken kan een VA jou helpen

Secretarieel
Secretarieel E-mail management, (complex) agendabeheer, vergaderingen boeken en organiseren, persoonlijke assistentie en meer.
Administratie & backoffice
Administratie & backoffice Facturatie, bewaken van debiteuren, betalingen klaarzetten, orders verwerken, invoeren van gegevens en meer.
Executive Assistance
Executive Assistance Ondersteuning van topmanagement, vergaderingen voorbereiden, e-mail screening en prioriteren, sparringpartner en meer.
Online, marketing en social
Online, marketing en social Maken en versturen van nieuwsbrieven, schrijven en posten van content op socials, maken van visuals, bijhouden van websites en meer.
Vergadersupport & notuleren
Vergadersupport & notuleren Support bij voorbereiden en organiseren van vergaderingen, online verslaglegging, bewaken van deadlines en actiepunten en meer.
Projectondersteuning
Projectondersteuning Secretariële ondersteuning, communicatie, beheer projectdocumentatie, rapportages over voortgang en financiën en meer.
Technisch VA
Technisch VA E-mail funnels inrichten in e-mail marketing systeem, websites onderhouden en updaten, adviseren over tools en systemen en meer.
HR & recruitmentsupport
HR & recruitmentsupport Screenen van CV’s, communicatie met kandidaten, uitzetten van vacatures, maken en versturen van arbeidsovereenkomsten en meer.
Klant- en salessupport
Klant- en salessupport Klantenservice inboxbeheer, maken en versturen van offertes, orders verwerken en nabellen, planningen maken en meer.

Binnen één week je eigen VA

Kom je steeds tijd tekort? Binnen één week kun je een superefficiënte Virtual Assistant inhuren die steengoed is in alles waar jij een hekel aan hebt. Wij regelen het, zodat jij je 100% kunt richten op je core business.

Dit zijn onze Virtual Assistants

Christa Secretariaat en personal assistance

Christa is een zeer ervaren en professionele assistent. Ze kan goed plannen en organiseren, snel schakelen en oplossingsgericht werken. Daarnaast lijkt proactief door haar te zijn uitgevonden. Deze multi-inzetbare kracht is professioneel, praktisch, flexibel, creatief en zelfstandig. Met haar ruime ervaring als office manager en management assistent weet ze als geen ander hoe ze haar opdrachtgevers scherp moet houden. Geen klus is haar te veel. Christa is een zeer gewaardeerde virtueel assistent.

Jorien HR & recruitment

Jorien is sociaal vaardig en beschikt over een uitstekende mensenkennis. Dit komt goed van pas in haar rol als HR- en recruitment assistent. Met haar analytische vermogen denkt ze graag proactief mee en weet ze precies wat ze moet doen om onze opdrachtgevers te ontlasten in het HR-proces, dat begint vanaf de werving en selectie tot en met de onboarding van nieuw personeel. Vervolgens weet zij met haar assertieve houding de opdrachtgever op een prettige manier te ondersteunen bij alle personeelszaken, zoals de interne communicatie, maar ook de loon- en personeelsadministratie.

Annemieke Boekhouding & admin

Annemieke is een zeer gedreven assistent die goed is met cijfers. Ze houdt van een uitdaging en met haar brede administratieve werkervaring is zij een rots in de branding voor menig opdrachtgever van Moneypenny. Bovenal is deze financiële alleskunner buitengewoon enthousiast en leergierig. In combinatie met haar verantwoordelijkheidsgevoel dragen onze opdrachtgevers hun bedrijfsadministratie met een gerust hart aan haar over. Kortom, Annemieke is bij uitstek de assistent die je zoekt voor al je boekhoudkundige taken.

Roseanne Communicatie & projectmanagement

Roseanne heeft communicatie gestudeerd en haar expertises liggen bij projectmanagement, proces optimalisatie, communicatie en office management. Ze is sociaal, creatief, flexibel, pro-actief en gedreven. Het optimaliseren van werkprocessen zodat deze gestructureerder en gemakkelijker verlopen geeft haar energie. Dynamisch werken houdt haar scherp en gemotiveerd. Voor optimalisatie, creatie, vormgeving en implementatie van werkprocessen ben je bij een virtueel assistent als Roseanne in goede handen.

Willemijn Media, design & email marketing

Willemijn is afgestudeerd op New Media & Digital Culture en haar expertise en ervaring zet ze nu in voor onze opdrachtgevers. Deze duizendpoot is loyaal, creatief en wilskrachtig en ze houdt ervan om mensen blij te maken. Willemijn ondersteunt haar opdrachtgevers met name op marketinggebied. Taken die hieronder vallen zijn o.a. emailmarketing, contentcreatie en social media. Deze levensgenieter is ook nog eens zeer bekwaam in grafisch vormgeven. Willemijn is een veelzijdige en ideale virtuele assistent voor onze opdrachtgevers.

Geef jouw organisatie een boost!

Het leven is te kort om te blijven tobben. Kies voor een Virtuele Assistent, zodat jij kunt gaan doen waar jij het beste in bent. Bekijk onze abonnementen
  • Binnen één week een professionele online assistent die direct snapt wat jij bedoelt
  • Moneypenny begeleidt de start en voortgang van de samenwerking
  • Complete teams leveren wij ook, zoals een virtueel secretariaat
  • Abonnement switch: je kunt per maand op- en afschalen
  • Beschikbaarheid van virtuele assistenten in diverse tijdzones
  • Gegarandeerde continuïteit: vervangende VA bij ziekte of vakantie

Zet Moneypenny aan het werk!

Benut de energie van Moneypenny, de remote-expert.
Dan geven we ook jouw business een boost!