Ondersteuning voor mediabedrijven

Als eigenaar van een druk mediabedrijf kunnen de dagelijkse operationele taken je tijd volledig opslokken. Het regelen van allerlei zaken, bijhouden en boeken van reserveringen. Zaken waar jij je liever niet mee bezig houdt en die je prima kunt uitbesteden aan een Virtual Assistant. Onze VA’s bieden verlichting bij deze dagelijkse werkzaamheden zodat jij je kunt focussen op wat echt belangrijk is.
Ondersteuning voor mediabedrijven | Zet een virtual assistant in

Een VA als ondersteuning bij mediabedrijven

Onze breed inzetbare Virtual Assistants helpen jou graag bij dagelijkse werkzaamheden. Met een diverse klantenkring in de mediabranche, variërend van zelfstandige mediapersoonlijkheden en dagvoorzitters tot grotere mediabedrijven, begrijpen we de unieke behoeften van jouw sector. Hieronder noemen we een aantal voorbeeldtaken die een Moneypenny-VA voor jouw mediabedrijf uit handen kan nemen.

  • Boekingen beheren: beheren van afspraken, reserveringen en boekingen. Het inplannen van interviews of het organiseren van opnamesessies.
  • Financiële afwikkeling: ondersteunen bij het opstellen en versturen van facturen, het bijhouden van betalingen en het beheren van de financiële administratie.
  • Afdelingsondersteuning: ondersteuning binnen verschillende afdelingen van je mediabedrijf. Bijvoorbeeld administratie, social media, email ondersteuning, nieuwsbrieven etc.
Benieuwd wat een Virtual Assistant in jouw situatie kan betekenen? Maak digitaal kennis
Opdrachtgever Wytse vertelt over zijn samenwerking met twee Moneypenny VA's.

Wytse werkt samen met twee VA's van Moneypenny

“Moneypenny geeft me de begeleiding die ik nodig heb om de samenwerking met de VA’s tot een succes te maken.” 

Wij interviewden Wytse, oprichter van White Sea Studio. Wytse werkt samen met twee VA’s van Moneypenny en zoals hij zelf zegt: “Moneypenny heeft werkelijk een perfecte match gemaakt.” Wil je meer weten over White Sea Studio en ontdekken wat deze samenwerking zo bijzonder maakt? Lees dan het volledige interview. 

Lees het hele item

Ook bij deze taken kan een VA jou helpen

Secretarieel
Secretarieel E-mail management, (complex) agendabeheer, vergaderingen boeken en organiseren, persoonlijke assistentie en meer.
Administratie & backoffice
Administratie & backoffice Facturatie, bewaken van debiteuren, betalingen klaarzetten, orders verwerken, invoeren van gegevens en meer.
Executive Assistance
Executive Assistance Ondersteuning van topmanagement, vergaderingen voorbereiden, e-mail screening en prioriteren, sparringpartner en meer.
Online, marketing en social
Online, marketing en social Maken en versturen van nieuwsbrieven, schrijven en posten van content op socials, maken van visuals, bijhouden van websites en meer.
Vergadersupport & notuleren
Vergadersupport & notuleren Support bij voorbereiden en organiseren van vergaderingen, online verslaglegging, bewaken van deadlines en actiepunten en meer.
Projectondersteuning
Projectondersteuning Secretariële ondersteuning, communicatie, beheer projectdocumentatie, rapportages over voortgang en financiën en meer.
Technisch VA
Technisch VA E-mail funnels inrichten in e-mail marketing systeem, websites onderhouden en updaten, adviseren over tools en systemen en meer.
HR & recruitmentsupport
HR & recruitmentsupport Screenen van CV’s, communicatie met kandidaten, uitzetten van vacatures, maken en versturen van arbeidsovereenkomsten en meer.
Klant- en salessupport
Klant- en salessupport Klantenservice inboxbeheer, maken en versturen van offertes, orders verwerken en nabellen, planningen maken en meer.

Binnen één week je eigen VA

Kom je steeds tijd tekort? Binnen één week kun je een superefficiënte Virtual Assistant inhuren die steengoed is in alles waar jij een hekel aan hebt. Wij regelen het, zodat jij je 100% kunt richten op je core business.

Dit zijn onze Virtual Assistants

Bonnie Social media

Bonnie volgde de opleiding Media, Informatie en Communicatie en zet nu haar social media skills in voor verscheidene opdrachtgevers. Deze social media guru is servicegericht en is pas tevreden wanneer een social media kalender tot in de puntjes is uitgewerkt. Ook met de inhoudelijke content weet Bonnie raad en ze denkt graag mee met de social mediastrategie. Een maandelijkse social media analyse behoort ook tot één van haar specialiteiten. Kortom, met VA Bonnie til je jouw social media binnen mum van tijd naar een hoger niveau.

Jennifer PA & secretarieel

Jennifer is een georganiseerde en doelgerichte professional die floreert in het plannen, coördineren en communiceren. Met haar proactieve houding en creatieve aanpak weet ze voor elke uitdaging een oplossing te vinden. Haar brede ervaring in verschillende sectoren, van zakelijke dienstverlening tot IT en juridisch advies, maakt haar tot een veelzijdige kracht die moeiteloos schakelt tussen uiteenlopende taken. Haar no-nonsense instelling en oog voor verbeterprocessen maken haar tot een betrouwbare en waardevolle assistent voor elke opdrachtgever.

Annet HR & recruitment

Annet is sociaalvaardig en beschikt over een goede mensenkennis. Dit komt goed van pas in haar rol als HR- en recruitment assistent. Ze denkt graag proactief mee en weet precies wat ze moet doen om onze opdrachtgevers te ontlasten in het HR-proces, dat begint vanaf de werving en selectie tot en met de onboarding van nieuw personeel. Met haar assertieve houding weet ze je op een prettige manier te ondersteunen bij alle personeelszaken, zoals de interne communicatie, maar ook de loon- en personeelsadministratie.

Lisette Online marketing & design

Lisette is een enthousiaste en gedreven professional die het beste tot haar recht komt in een team waarin zelfstandig wordt gewerkt. Haar focus ligt op het creëren en beheren van online content. Met een achtergrond in zowel communicatie als multimedia-design, weet ze hoe ze een krachtige online aanwezigheid kan opbouwen. Haar expertise ligt in het ontwerpen van WordPress-websites, grafisch design en het schrijven van pakkende content. Haar tijd als manager in de creatieve en leisure sector heeft haar een brede kijk gegeven op wat er nodig is in diverse omgevingen.

Quita Creatief

Quita blinkt uit in zowel projectmanagement als secretariële ondersteuning. Met haar oog voor detail en haar passie voor creativiteit zorgt ze ervoor dat projecten soepel verlopen, van planning tot uitvoering. Ze heeft een talent voor het organiseren van events en weet onder druk te presteren. Ze is ook bedreven in het vullen van websites in WordPress met tekst en beeldmateriaal. Haar positieve instelling en gedrevenheid maken haar een waardevolle partner voor elke opdrachtgever.

Geef jouw mediabedrijf een boost!

Het leven is te kort om te blijven tobben. Kies voor een Virtueel Assistent, zodat jij kunt gaan doen waar jij het beste in bent. Bekijk onze abonnementen
  • Binnen één week een professionele online assistent die direct snapt wat jij bedoelt
  • Moneypenny begeleidt de start en voortgang van de samenwerking
  • Complete teams leveren wij ook, zoals een Virtueel Secretariaat
  • Abonnement switch: je kunt per maand op- en afschalen
  • Beschikbaarheid van Virtueel Assistenten in diverse tijdzones
  • Gegarandeerde continuïteit: vervangende VA bij ziekte of vakantie

Zet Moneypenny aan het werk!

Jij doet waar je goed in bent, wij regelen de rest.
Binnen een week jouw eigen VA.