Waarom ik het verdien om Virtuele Assistent van het jaar te worden?

Omdat ik bewuste en bezielde ondernemers help hun missie te verwezenlijken. Ondernemers die de stap hebben gezet hun unieke talent en passie te delen met anderen, ondernemers die actief zijn op het gebied van welzijn, persoonlijke ontwikkeling, bewustwording, spiritualiteit, (super)voeding & gezondheid en duurzaamheid (zie mijn logo). Vaak zijn dit ZZP-ers of MKB-ers die door middel van sessies, behandelingen of workshops hun inkomen genereren. Ik ‘verlicht’ hen praktisch op het gebied van administratie, (online) PR/Marketing, Acquisitie, Event organisatie en Klantcontact. Daarnaast fungeer ik inhoudelijk als coach & sparring partner.

Het internet, computers, smartphones en tablets in combinatie met vernieuwende software en gadgets maken het mogelijk dit op een praktische, laagdrempelige en efficiënte manier vorm te geven. Noem het “Het Nieuwe Werken”, ik noem het ‘ Het Eigentijdse Werken’, een logische stap in de ontwikkelingen van vandaag de dag; die plaatsvinden op vele niveaus.

Steeds meer mensen zoeken bezieling en luisteren naar hun hart. Velen van hen zeggen hun baan op en besluiten hun droom na te jagen, hun gewenste werkelijkheid vorm te geven en hun unieke bijdrage aan de wereld te leveren. Mijn missie is hen te helpen hun missie te verwezenlijken want per slot van rekening is dat waar een ieder van ons hier is: om onze unieke bijdrage te leveren. Als we steeds meer vanuit onze kern leven en handelen, vanuit autonomie onze roeping vormgeven en van daaruit onze krachten bundelen met andere ‘wereldverbeteraars’  dan kunnen we samen een mooie(re) wereld creëren :-)

Taken die ik uitvoer

Deze taken voer ik momenteel uit voor mijn opdrachtgevers, zowel in het Engels als in het Nederlands: 

  • beheer mailboxen (komen rechtstreeks bij mij binnen en antwoord ik namens hen met de huisstijl van mijn clienten
  • overige mails opstellen en uitzenden, op verzoek
  • teksten redigeren en/of vertalen (eng-nl/nl-eng)
  • social media kanalen aan- en opmaken en beheren
  • technische assistentie en inrichting vwb software en hardware (zowel Windows als Apple), tablets en smartphones
  • acquisitie (live, virtueel en telefonisch)
  • PR en marketing (nieuwsbrieven opstellen, promotiemateriaal ontwikkelen, promotiekanalen signaleren en benaderen)
  • Presentaties ontwikkelen (Prezi of Powerpoint)
  • Database up to date maken, efficient inrichten en bijhouden
  • Sparring & advise tav strategie, structuur, aanbod en aanpak diensten en producten client
  • Telefonisch contacten onderhouden namens client
  • Coaching clienten vwb profilering, uitstraling, marketing
  • Agendabeheer, afspraken maken
  • Teksten schrijven en advise voor opbouw website
  • Facturatie, debiteurenbeheer
  • Documenten, instructies en handleidingen opstellen
  • Mee naar afspraken
  • Assistentie bij evenementen, follow up
  • Beheren contracten, belangrijke documenten
  • Concepten voor evenementen, producten en diensten ontwikkelen

Online tools die ik voor mijn werk gebruik

  • Mindjet
  • Prezi
  • Hootsuite
  • SocialOomph
  • Dropbox
  • Wunderkit/Wunderlist
  • Moneybird
  • Skype
  • Apple mail/agenda
  • Social Media (Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest en YouTube)

Meer info over mij

Mijn site
Mijn linkedin profiel

  • TAGS:  , ,
  • CATEGORIE:  Werken met een Virtuele Assistent
  • Geen reacties

    Reageren

    (verplicht)