Deze nieuwsbrief wordt maandelijks verzonden aan al onze klanten en relaties. Wil je ook op de hoogte blijven van Moneypenny? Meld je dan hier aan voor onze mailing.
Bij Moneypenny mogen wij terugblikken op een bijzonder succesvol jaar, waarin we een onstuimige groei hebben doorgemaakt, zowel in het aantal virtual assistants dat voor onze opdrachtgevers aan de slag is als in omzet. Ik ben er ontzettend trots op dat wij al in 2000 voorspelden dat werken en samenwerken op afstand ooit de normaalste zaak van de wereld zou zijn. Als team hebben we dit jaar laten zien dat we écht geen kantoor nodig hebben om effectief te kunnen samenwerken, innoveren en groeien. En ondanks de arbeidskrapte weten wij dankzij onze formule van ‘werken waar en wanneer je wil’ nog steeds uitstekende arbeidskrachten aan ons te binden, waardoor ook de schaalbaarheid van het Moneypenny concept is aangetoond.
Mede namens Team Moneypenny dank ik onze opdrachtgevers, leveranciers en andere relaties voor het vertrouwen en de prettige samenwerking in het afgelopen jaar.
Wij wensen iedereen hele fijne feestdagen en een gezond en succesvol 2023! Met virtuele groet, Marianne Sturman Oprichter en Directeur Moneypenny“Jullie virtuele assistenten zijn professioneel en ik merk ook écht dat ze er zijn om ons te ontzorgen.”Mariska werkt sinds 2 jaar samen met twee VA’s van Moneypenny. Toen Talentcoach groeide had zij bijna een dagtaak aan de ‘kleine dingetjes’ tussendoor. Het werd tijd om dingen te delegeren. Daarnaast wilde ze dat de programmamanagers zich konden focussen op het coachen en zich niet bezig hoefden te houden met alle bijkomende taken. In dit interview vertelt Mariska meer over de samenwerking en legt ze uit welke voordelen zij ziet van werken met een VA-bureau.
Naar het interviewGezocht: managers en HR-professionals die worstelen met hybride werken en de thuiswerkdiscussie!deze post van Susan Smulders en vertel haar waar jullie specifiek tegenaan lopen bij het verankeren van hybride werken in jullie organisatie. We geven maar liefst 10 exemplaren van ons boek ‘Hybride Wérkt’ GRATIS weg. Nu er geen weg terug lijkt naar de volledige werkweek op kantoor, sta jij voor een uitdaging om werkvormen te ontwikkelen die blijvende verbinding en adequate controle bieden. Zonder de medewerkers thuis tegen de haren in te strijken. Deze uitdaging hoef jij niet alleen aan te gaan! Het boek ‘Hybride Wérkt’ kan daarbij helpen en jij maakt kans om ons boek kosteloos te ontvangen! Herken jij jezelf in deze uitdaging en kan je wel wat hulp gebruiken? Reageer dan in een comment op
Naar de post“Het grootste voordeel vind ik de flexibiliteit; niet werken van 9 tot 5 maar zelf je eigen tijd en dag indelen.” Jorien werkt met maar liefst 4 andere VA’s op een opdracht voor een grote festivalorganisator. Een groot voordeel volgens haar want iedereen houdt van ordelijk en efficiënt werken én ze kunnen elkaar makkelijk helpen. Naast haar werk als VA is Jorien ook accountmanager bij Moneypenny. Zij verzorgt de kick-off tussen de opdrachtgever en de VA. Maar bovenal ondersteunt ze de opdrachtgever en VA om het beste uit hun samenwerking naar boven te halen. Jorien vertelt je meer over haar werkzaamheden in het interview wat wij onlangs met haar hadden.
Naar het interviewWe merken dat veel organisaties het idee hebben dat hybride werken wel zo’n beetje klaar is. De HR- en ICT-randvoorwaarden zijn ingeregeld. Thuiswerken is behoorlijk ingeburgerd dus “door naar het volgende onderwerp”! Dat is een doodzonde, want de veranderingen in (samen)werken die hybride werken vraagt, zijn echt nog niet overal verankerd. En dat betekent dat veel organisaties ook nog niet alle vruchten plukken van hybride. Vanuit onze diepgaande kennis van en ervaring met hybride werken deelt Susan Smulders de vijf thema’s voor 2023.
Naar het blog