Nieuwsbrief oktober 2023

Deze nieuwsbrief wordt maandelijks verzonden aan al onze klanten en relaties. Wil je ook op de hoogte blijven van Moneypenny? Meld je dan hier aan voor onze mailing.

Op 6 november 2023
In de media
nieuwsbrief-moneypenny

Moneypenny wint FD Gazellen 2023 award!

9f723083-efac-1bb8-06f7-78350179d37c.pngHoera! We hebben geweldig nieuws!Moneypenny mag zich FD Gazelle 2023 noemen, waarmee we officieel erkend worden als een van de snelst groeiende bedrijven van Nederland.

Dit is een mooie bekroning voor ons harde werk aan de voortdurende groei en innovatie van Moneypenny’s dienstverlening.We zijn als team ontzettend trots en willen graag al onze fantastische klanten, partners en natuurlijk onze VA’s bedanken voor hun bijdrage.Jullie hebben dit mede mogelijk gemaakt!

Bedankt!

Interview met opdrachtgever Sylvia van Asperen

9f723083-efac-1bb8-06f7-78350179d37c.png“Blijf heel dicht bij je passie, hierin kan een Virtual Assistant goed ondersteunen”Sylvia is eigenaar van Semmie en heeft zelf ervaren hoe je als ondernemer wordt geconfronteerd met tal van randzaken die je afhouden van je echte passie. Door het inschakelen van een VA houdt ze meer tijd over voor de zaken waar zij het meeste plezier uithaalt.Voor Sylvia biedt het geen meerwaarde om iemand fysiek op kantoor te hebben. Aangezien de taken virtueel zijn, is de locatie van ondergeschikt belang. Sterker nog, volgens haar heeft het juist meerwaarde dat haar VA kan werken vanaf een plek waar ze optimaal kan presteren.Ben je benieuwd welke taken Sylvia aan haar VA uitbesteed? Je leest het hele interview op onze website.

Naar het interview

Blog van Marianne over efficiënt ondernemen

9f723083-efac-1bb8-06f7-78350179d37c.png

Hoe ‘dingetjes’ je tijd op kunnen slokken en hoe je ze kunt oplossenSoms voelt het alsof ik in de schoenen van een huisarts sta, waarbij ondernemers met serieuze ‘gezondheidsproblemen’, zowel in hun bedrijf als in hun persoonlijke werkstijl, bij mij aankloppen voor advies tijdens een ‘consult’. Onlangs sprak ik bijvoorbeeld met een ervaren ondernemer die worstelde met het feit dat hij zoveel tijd kwijt was met ‘dingetjes’.Voor dit specifieke probleem heb ik hem drie praktische tips gegeven, die ik graag met je wil delen in dit blog, waarin we dieper ingaan op de kunst van efficiënt ondernemen.

Lees de drie tips

Last van personeelstekort?Heb je al aan virtuele ondersteuning gedacht?

9f723083-efac-1bb8-06f7-78350179d37c.png

Regelmatig praten wij met ondernemers en managers over het nijpende personeelstekort waar veel organisaties op dit moment mee te maken hebben.Het merendeel heeft nog niet eerder aan ondersteuning op afstand gedacht, terwijl het zo’n effectieve (tijdelijke) oplossing kan zijn voor het invullen van een vacature.Ben jij benieuwd welke oplossingen Moneypenny kan bieden voor het personeelstekort in jouw organisatie?Meld je dan aan voor ons webinar ‘Ontdek de mogelijkheden van een Virtueel Assistent op 28 november om 09:00 uur.

Meer informatie en aanmelden

Meer uit onze kennisbank

Marianne Sturman interview bij Management Support 'Een goede virtual assistant is nog geen goede ondernemer’.
10 april 2024 In de media

Management Support: Interview met Marianne Sturman over de rol van Virtueel Assistenten

In een interview met Management Support deelt Marianne Sturman, oprichter van Moneypenny, haar… Lees verder
nieuwsbrief-moneypenny
10 april 2024 In de media

Nieuwsbrief april 2024

Deze nieuwsbrief wordt maandelijks verzonden aan al onze klanten en relaties. Wil je ook op de… Lees verder
complex agendabeheer
10 april 2024 Samenwerken met je VA

Geef het gedoe van agendabeheer uit handen met EasyCal

Het plannen van afspraken lijkt vaak een eenvoudige klus, totdat je in de wirwar van agenda’s… Lees verder

Zet Moneypenny aan het werk!

Benut de energie van Moneypenny, de remote-expert.
Dan geven we ook jouw business een boost!