Werk efficiënter met een Virtueel Assistent

Besteed de klussen waar jij niet aan toe komt lekker uit. Zo houd jij tijd over voor het echte werk. Je virtueel assistent werkt vanuit haar eigen huis en is flexibel inzetbaar - het aantal uren bepaal jij.
Werk efficiënter met een Virtueel Assistent

Hier kan een virtual assistant jou bij helpen

Moneypenny levert voor elke klus de juiste professional. Zo weet je zeker dat er een samenwerking ontstaat waar jij echt wat aan hebt! Een virtueel assistant kan jou helpen bij uiteenlopende taken, van agendabeheer tot het bijhouden van social media. Alle VA's zijn bereikbaar via mail, telefoon en WhatsApp én beschikken over een betaalde ChatGPT-licentie. Zo werken ze niet alleen efficiënt, maar kunnen ze nog meer taken voor je uit handen nemen.
Secretarieel
Secretarieel E-mail management, (complex) agendabeheer, vergaderingen boeken en organiseren, persoonlijke assistentie en meer.
Administratie & backoffice
Administratie & backoffice Facturatie, bewaken van debiteuren, betalingen klaarzetten, orders verwerken, invoeren van gegevens en meer.
Executive Assistance
Executive Assistance Ondersteuning van topmanagement, vergaderingen voorbereiden, e-mail screening en prioriteren, sparringpartner en meer.
Online, marketing en social
Online, marketing en social Maken en versturen van nieuwsbrieven, schrijven en posten van content op socials, maken van visuals, bijhouden van websites en meer.
Klant- en salessupport
Klant- en salessupport Klantenservice inboxbeheer, maken en versturen van offertes, orders verwerken en nabellen, planningen maken en meer.
Projectondersteuning
Projectondersteuning Secretariële ondersteuning, communicatie, beheer projectdocumentatie, rapportages over voortgang en financiën en meer.
Vergadersupport & notuleren
Vergadersupport & notuleren Support bij voorbereiden en organiseren van vergaderingen, online verslaglegging, bewaken van deadlines en actiepunten en meer.
HR & recruitmentsupport
HR & recruitmentsupport Screenen van CV’s, communicatie met kandidaten, uitzetten van vacatures, maken en versturen van arbeidsovereenkomsten en meer.
Technisch VA
Technisch VA E-mail funnels inrichten in e-mail marketing systeem, websites onderhouden en updaten, adviseren over tools en systemen en meer.

Ervaringen met de Virtual Assistants van Moneypenny

Joeri Coppejans schakelde een virtueel assistent van Moneypenny in

Onze virtueel assistent Sanne helpt het redactionele team van Wolters Kluwer consequent deadlines te halen! Binnen een dag was zij in staat om in een complex workflowsysteem te werken. Sanne werkt nauwkeurig en snel, waardoor het tempo van een gehele redactie omhoog getild wordt. Zij is enorm flexibel, denkt met ons mee en staat altijd voor ons klaar!

Joeri Coppejans, Wolters Kluwer
Freek Lapré vertelt waarom hij zo tevreden is over de dienstverlening van Moneypenny

Al meer dan 20 jaar maak ik gebruik van de virtual assistance van Moneypenny. Met mijn eerste Moneypenny-VA werkte ik ruim 15 jaar samen. Momenteel werk ik tot volle tevredenheid met mijn tweede VA. Ik ben enthousiast over het Moneypenny-concept: het neemt veel uit handen, is efficiënt en naar klanten toe verhoogt het de betrouwbaarheid en geeft het een professionele indruk van jouw bedrijf.

Freek Lapré, Qolity
Samenwerking The Change Studio en Moneypenny

Wij vinden het belangrijk te werken met professionele partners, waar we op kunnen vertrouwen en die met ons meebewegen en groeien. Daarom zijn we enorm enthousiast over Moneypenny. De VA’s waar wij mee werk(t)en zijn altijd van hoog niveau. Een scherp oog voor detail, meedenkend waar nodig en flexibel in de dienstverlening. Maar het meest waarderen we de warme, persoonlijke benadering.

Daniël Wolfs, The Change Studio
Ruben Klerkx maakt gebruikt van een virtueel team van Moneypenny

Moneypenny hielp mij groeien en helpt mij nog steeds dagelijks in het realiseren van mijn zakelijke dromen. De super veelzijdige virtueel assistenten zijn pro-actief en denken altijd met me mee. Ik kan en wil niet meer zonder ze! Ik kan iedere ondernemer (groot of klein) van harte aanbevelen om gebruik te maken van de virtual assistance van Moneypenny.

Ruben Klerkx, The Creators Company
Administratie op orde bij Elianne van Veelen door een virtueel assistent van Moneypenny

Mijn werk is echt een stuk leuker en lichter geworden met de ondersteuning van virtueel assistent Mariëlle. Zij houdt mijn administratie op orde en dat geeft mij een opgeruimd hoofd en meer vrije tijd. Mariëlle heeft al een paar oplossingen bedacht voordat ik me ervan bewust word dat er iets op te lossen valt. Dat is een heerlijke manier van werken!

Elianne van Veelen, Balans in Bedrijf
Eric de Kruik vertelt waarom hij zo tevreden is over de dienstverlening van Moneypenny

Sinds Jessica mijn VA is, heb ik meer overzicht in mijn taken en worden diverse zaken uit handen genomen. Dit zorgt ervoor dat ik afspraken en opdrachten niet vergeet en me volledig kan concentreren op mijn sterktes. Jessica zet ‘de puntjes op de i’ en complementeert mijn werk op een uitstekende manier. Daarnaast hebben we een goede klik hebben, wat een soepele samenwerking garandeert.

Eric de Kruik, HeartOvation
Martin ten Hove van Team IKO, opdrachtgever Moneypenny

De inzet van virtueel assistent Marion voor Team IKO is echt een gamechanger gebleken. Topsport vraagt veel van mensen, niet alleen van de sporters maar ook van iedereen die bij het team betrokken is. Marion ondersteunt ons met allerlei zaken, van boekhouding, agendabeheer tot het boeken van trainingskampen en het belangrijkste: ze heeft hierin dezelfde topsportmentaliteit als onze sporters!

Martin ten Hove, Team IKO

Binnen één week je eigen VA

Kom je steeds tijd tekort? Binnen één week kun je een superefficiënte Virtual Assistant inhuren die steengoed is in alles waar jij een hekel aan hebt. Wij regelen het, zodat jij je 100% kunt richten op je core business.

Ontmoet onze VA's

Annet HR & recruitment

Annet is sociaalvaardig en beschikt over een goede mensenkennis. Dit komt goed van pas in haar rol als HR- en recruitment assistent. Ze denkt graag proactief mee en weet precies wat ze moet doen om onze opdrachtgevers te ontlasten in het HR-proces, dat begint vanaf de werving en selectie tot en met de onboarding van nieuw personeel. Met haar assertieve houding weet ze je op een prettige manier te ondersteunen bij alle personeelszaken, zoals de interne communicatie, maar ook de loon- en personeelsadministratie.

Lisette Online marketing & projectmanagement

Lisette is een enthousiaste en gedreven professional die het beste tot haar recht komt in een team waarin zelfstandig wordt gewerkt. Haar focus ligt op projectondersteuning en online marketing. Ze is planmatig, heeft een praktische en probleemoplossende mentaliteit en zet graag de puntjes op de i. Voor diverse opdrachtgevers stelt Lisette passende nieuwsbrieven samen en plaatst zij toepasselijke berichten via socialmediakanelen. Daarnaast is zij inzetbaar voor administratieve en secretariële taken.

Quita Creatief

Quita blinkt uit in zowel projectmanagement als secretariële ondersteuning. Met haar oog voor detail en haar passie voor creativiteit zorgt ze ervoor dat projecten soepel verlopen, van planning tot uitvoering. Ze heeft een talent voor het organiseren van events en weet onder druk te presteren. Ze is ook bedreven in het vullen van websites in WordPress met tekst en beeldmateriaal. Haar positieve instelling en gedrevenheid maken haar een waardevolle partner voor elke opdrachtgever.

Maartje Technisch VA

Maartje is een veelzijdige Technisch VA met ruime ervaring in projectmanagement. Ze is sterk in het ondersteunen van teams en processen, waarbij ze gebruikmaakt van diverse tools zoals Microsoft Office, Trello, Asana, Salesforce en meer om efficiënte en effectieve oplossingen te realiseren. Maartje is servicegericht en denkt proactief mee. Hierdoor is ze een waardevolle partner voor opdrachtgevers die behoefte hebben aan betrouwbare technische en administratieve ondersteuning. Maartje is met deze kwaliteiten een waardevolle toevoeging voor elk team.

Samira Allround assistant

Samira is een resultaatgerichte en veelzijdige allround assistent die niet terugdeinst voor uitdagende taken of complexe verzoeken. Dankzij haar brede ervaring, zowel in het binnen- als buitenland, past ze zich moeiteloos aan verschillende werkomgevingen aan. Samira toont haar expertise in het effectief coördineren van complexe agenda’s, het soepel laten verlopen van backofficeprocessen en het organiseren van succesvolle evenementen. Haar vermogen om haar opdrachtgevers altijd een stap voor te zijn, zorgt voor een soepele samenwerking.

Jennifer PA & secretarieel

Jennifer is een georganiseerde en doelgerichte professional die floreert in het plannen, coördineren en communiceren. Met haar proactieve houding en creatieve aanpak weet ze voor elke uitdaging een oplossing te vinden. Haar brede ervaring in verschillende sectoren, van zakelijke dienstverlening tot IT en juridisch advies, maakt haar tot een veelzijdige kracht die moeiteloos schakelt tussen uiteenlopende taken. Haar no-nonsense instelling en oog voor verbeterprocessen maken haar tot een betrouwbare en waardevolle assistent voor elke opdrachtgever.

Annemieke Boekhouding & admin

Annemieke is een zeer gedreven assistent die goed is met cijfers. Ze houdt van een uitdaging en met haar brede administratieve werkervaring is zij een rots in de branding voor menig opdrachtgever van Moneypenny. Bovenal is deze financiële alleskunner buitengewoon enthousiast en leergierig. In combinatie met haar verantwoordelijkheidsgevoel dragen onze opdrachtgevers hun bedrijfsadministratie met een gerust hart aan haar over. Kortom, Annemieke is bij uitstek de assistent die je zoekt voor al je boekhoudkundige taken.

Bonnie Social media

Bonnie volgde de opleiding Media, Informatie en Communicatie en zet nu haar social media skills in voor verscheidene opdrachtgevers. Deze social media guru is servicegericht en is pas tevreden wanneer een social media kalender tot in de puntjes is uitgewerkt. Ook met de inhoudelijke content weet Bonnie raad en ze denkt graag mee met de social mediastrategie. Een maandelijkse social media analyse behoort ook tot één van haar specialiteiten. Kortom, met VA Bonnie til je jouw social media binnen mum van tijd naar een hoger niveau.

Willemijn Media, design & email marketing

Willemijn is afgestudeerd op New Media & Digital Culture en haar expertise en ervaring zet ze nu in voor onze opdrachtgevers. Willemijn is loyaal, creatief en wilskrachtig en ze houdt ervan om mensen blij te maken. Ze ondersteunt haar opdrachtgevers op marketinggebied. Taken die hieronder vallen zijn o.a. emailmarketing, social media en contentcreatie. Denk hierbij aan het afnemen en uitwerken van interviews en het schrijven van blogs. Deze levensgenieter is ook nog eens zeer bekwaam in grafisch vormgeven, een mooie toevoeging op de content die zij creëert.

Christa Secretariaat en personal assistance

Christa is een zeer ervaren en professionele assistent. Ze kan goed plannen en organiseren, snel schakelen en oplossingsgericht werken. Daarnaast lijkt proactief door haar te zijn uitgevonden. Deze multi-inzetbare kracht is professioneel, praktisch, flexibel, creatief en zelfstandig. Met haar ruime ervaring als office manager en management assistent weet ze als geen ander hoe ze haar opdrachtgevers scherp moet houden. Geen klus is haar te veel. Christa is een zeer gewaardeerde virtueel assistent.

Geef jouw business een boost!

Het leven is te kort om te blijven tobben. Kies voor een virtueel assistent, zodat jij kunt gaan doen waar jij het beste in bent. Plan een vrijblijvende kennismaking
  • Binnen één week de online assistent die direct snapt wat jij bedoelt
  • Moneypenny begeleidt de start en voortgang van de samenwerking
  • Complete teams leveren wij ook, zoals een virtueel secretariaat
  • Abonnement switch: je kunt per maand op- en afschalen
  • Beschikbaarheid van virtual assistants in diverse tijdzones
  • Gegarandeerde continuïteit: vervangende VA bij ziekte of vakantie

Frequently Asked Questions

Herken jij je in één van de onderstaande situaties:
  • Kom je niet toe aan het ‘echte’ werk?
  • Verlies je te veel tijd aan zaken waar jij je liever niet mee bezig houd?
  • Is het werk te veel voor jou alleen, maar neem je liever niemand in dienst?
  • Kom je tijdelijk handen tekort of heb je ondersteuning nodig bij bepaalde zaken? 
  • Besteed je te veel tijd aan werk en lijdt jouw privésituatie daaronder?
  • Heb jij een vacature die je niet gevuld krijgt?
  • Zoek je een oplossing voor het uitvoeren van bepaalde zaken binnen jouw organisatie?
Dan is een Virtual Assistent iets voor jou. Van solo-entrepreneurs tot grote bedrijven, actief in allerlei branches, onze Virtuele Assistenten kunnen overal worden ingezet. Wij zorgen altijd voor de perfecte match.
Tijdens de kick-off sessie, als onderdeel van onze service, maken we duidelijke afspraken over de samenwerking en digitale communicatie met je VA op afstand. Onze VA's passen zich aan aan de ICT-tools en apps die onze opdrachtgevers al gebruiken, aangezien de meeste opdrachtgevers al specifieke keuzes hebben gemaakt op dit gebied. We hebben geen vast Moneypenny-systeem voor samenwerkingstools; onze VA's hebben ervaring met verschillende tools en leren snel nieuwe tools als dat nodig is.
Dit vinden we bij Moneypenny een heel belangrijke vraag. Je Virtuele Assistent sluit een (arbeids)overeenkomst met ons, waarin deze kwesties nauwkeurig zijn vastgelegd en met een boete afdwingbaar zijn. Daarnaast heeft Moneypenny een thuiswerkprotocol: een juridisch reglement dat specifieke eisen stelt aan de thuiswerkplek en de informatiebeveiliging. Zo worden jouw data alleen opgeslagen op jouw eigen bedrijfsserver of ons beveiligde online platform Moneypenny Meetingpoint – nooit op de harde schijf van de Virtuele Assistent. Wil je hier meer over weten? Als je een mailt stuurt naar info@moneypenny.nl, sturen wij je het thuiswerkprotocol toe.
Ja natuurlijk! Wij hanteren een opzegtermijn van 1 maand. In een enkel geval kan het gebeuren dat de klik toch niet optimaal is. Moneypenny houdt altijd de vinger aan de pols en vervangt als het nodig is de betreffende online assistent door een collega.
Dat kan! Heb jij grote projecten lopen? Of wil je ondersteuning op een afdeling? Dan kunnen wij een team van VA’s samenstellen die een afdeling of project deels of in zijn geheel overnemen. Wij selecteren alle vaardigheden die nodig zijn en koppelen jou aan de juiste VA’s. Op die manier beschik jij altijd over de juiste capaciteit.
Ook dan kun je altijd een beroep doen op Moneypenny. Wij zetten dan tijdelijk een andere uitstekende VA in. Heb je een specialist nodig in een bepaald vakgebied? We hebben een fantastische poule van hooggekwalificeerde remote professionals.
Mocht jouw VA, om wat voor reden dan ook, uitvallen, dan garanderen wij de continuïteit van onze dienstverlening met een even deskundige invaller.
Ja. Als je een abonnement neemt, wordt je VA(-team) zorgvuldig geselecteerd op basis van jouw eisen en wensen. Daarbij heb je zelf het laatste woord. Je werkt dus altijd samen met dezelfde Virtuele Assistent (of team van VA's), onder verantwoordelijkheid van Moneypenny.
Ja, alle vormen van (persoonlijke) communicatie zijn mogelijk met je Moneypenny Virtuele Assistent. Naast e-mail kun je je VA telefonisch en via WhatsApp bereiken via haar Moneypenny zakelijke telefoonnummer. Je kunt ook andere tools gebruiken, zoals Slack, Teams, Google Meet, Zoom, en meer. Tijdens de kick-off sessie, die wordt georganiseerd door jouw Moneypenny accountmanager aan het begin van onze samenwerking, bespreken we uitgebreid de wijze waarop je met je VA gaat communiceren.
Ja, veel van onze opdrachtgevers verstrekken een e-mailaccount aan hun Moneypenny-VA('s) met het domein van hun bedrijf. Tijdens de online kick-off sessie bespreken we dit onderwerp en maken we afspraken over hoe jouw VA namens jouw organisatie naar buiten toe zal communiceren.

Zet Moneypenny aan het werk!

Benut de energie van Moneypenny, de remote-expert.
Dan geven we ook jouw business een boost!