Utrecht moedigt thuiswerken ook ná corona aan

Goedopweg geeft samen met Moneypenny Utrechtse organisaties kosteloze ondersteuning om thuiswerken een blijvende plek te geven

Goedopweg, een samenwerking tussen de provincie Utrecht, de gemeenten Utrecht en Amersfoort, Rijkswaterstaat en het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat, moedigt met het nieuwe programma Ondersteuning thuiswerken organisaties in de provincie Utrecht aan thuiswerken een blijvende plek te geven. Het hoopt hiermee files te minimaliseren en een verkeersinfarct tegen te gaan. Dertig organisaties krijgen hierbij kosteloze ondersteuning van thuiswerkexpert Moneypenny. Alle organisaties uit de provincie Utrecht met minimaal 50 medewerkers kunnen zich hier aanmelden.

Door Susan Smulders
Op 6 september 2021
In de media

Persbericht Moneypenny – Utrecht, 6 september 2021

Organisaties die meedoen aan het programma Ondersteuning thuiswerken worden door Moneypenny kosteloos begeleid naar een plan dat helemaal bij hen past. In dit proces is ook ruimte om kennis en ervaringen uit te wisselen met andere deelnemers. Goedopweg, dat gespecialiseerd is in slimme mobiliteitsoplossingen, doet met de deelnemende organisaties een mobiliteitsscan. Want ook daar is vaak nog winst te behalen.

“Veel werkgevers en werknemers hebben de afgelopen anderhalf jaar kennisgemaakt met thuiswerken. Veel vooroordelen bleken niet te kloppen. Thuiswerken had juist ook de nodige pluspunten, voor zowel werkgever als werknemer. De hybride werkvorm, een mix tussen op kantoor en vanuit huis werken is op dit moment dan ook favoriet. Om dit vast te houden, is het belangrijk dat deze werkvorm op de juiste manier wordt geïmplementeerd. Graag ondersteunen wij hierbij,” aldus Susan Smulders, partner bij Moneypenny.

Moneypenny is al meer dan twintig jaar expert op het gebied van thuiswerken. De organisatie heeft talloze bedrijven – groot en klein – ondersteund bij het invoeren van thuiswerken. Vanwege deze ruime ervaring is Moneypenny voor Goedopweg de ideale partner.

Over Moneypenny

Moneypenny introduceerde in 2000, als eerste in Nederland, het concept van de virtuele assistent – de secretaresse op afstand. Het bedrijf is opgericht met de visie dat door de komst van internet veel ‘kantoorwerk’ plaats- en tijdonafhankelijk uitgevoerd kan worden. Dit met als groot voordeel dat aanzienlijk meer arbeidspotentieel inzetbaar is. Met alle ICT-hulpmiddelen kan tegenwoordig zelfs 80-90 procent van al het werk waarvoor mensen nu nog naar kantoren reizen elders worden gedaan. Deze manier van werken is niet alleen een antwoord op het vergroten van het arbeidspotentieel, het levert ook een significante bijdrage aan de CO2-reductie.

Meld je hier aan voor ondersteuning thuiswerken

Meer uit onze kennisbank

Webinar on demand: video over de virtuele assistent
22 juli 2024 Video's

Video: Webinar over de Virtuele Assistent

In deze webinar on demand video leggen we je uit wat een Virtueel Assistent (VA) is, wat de… Lees verder
Meer continuïteit met een flexibel secretariaat
12 juli 2024 Blog

Social media ondersteuning

Een sterke online aanwezigheid is belangrijk voor het succes van elk bedrijf. Social media speelt… Lees verder
Virtueel Assistent Quita aan het werk voor haar opdrachtgevers van Moneypenny
11 juli 2024 Blog

Rechterhand nodig? Management ondersteuning door Moneypenny

Het fijne gevoel wanneer je dacht iets te zijn vergeten, maar je managementondersteuner alles gewoon… Lees verder

Zet Moneypenny aan het werk!

Benut de energie van Moneypenny, de remote-expert.
Dan geven we ook jouw business een boost!