Utrecht moedigt thuiswerken ook ná corona aan

Goedopweg geeft samen met Moneypenny Utrechtse organisaties kosteloze ondersteuning om thuiswerken een blijvende plek te geven

Goedopweg, een samenwerking tussen de provincie Utrecht, de gemeenten Utrecht en Amersfoort, Rijkswaterstaat en het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat, moedigt met het nieuwe programma Ondersteuning thuiswerken organisaties in de provincie Utrecht aan thuiswerken een blijvende plek te geven. Het hoopt hiermee files te minimaliseren en een verkeersinfarct tegen te gaan. Dertig organisaties krijgen hierbij kosteloze ondersteuning van thuiswerkexpert Moneypenny. Alle organisaties uit de provincie Utrecht met minimaal 50 medewerkers kunnen zich hier aanmelden.

Door Susan Smulders
Op 6 september 2021
In de media

Persbericht Moneypenny – Utrecht, 6 september 2021

Organisaties die meedoen aan het programma Ondersteuning thuiswerken worden door Moneypenny kosteloos begeleid naar een plan dat helemaal bij hen past. In dit proces is ook ruimte om kennis en ervaringen uit te wisselen met andere deelnemers. Goedopweg, dat gespecialiseerd is in slimme mobiliteitsoplossingen, doet met de deelnemende organisaties een mobiliteitsscan. Want ook daar is vaak nog winst te behalen.

“Veel werkgevers en werknemers hebben de afgelopen anderhalf jaar kennisgemaakt met thuiswerken. Veel vooroordelen bleken niet te kloppen. Thuiswerken had juist ook de nodige pluspunten, voor zowel werkgever als werknemer. De hybride werkvorm, een mix tussen op kantoor en vanuit huis werken is op dit moment dan ook favoriet. Om dit vast te houden, is het belangrijk dat deze werkvorm op de juiste manier wordt geïmplementeerd. Graag ondersteunen wij hierbij,” aldus Susan Smulders, partner bij Moneypenny.

Moneypenny is al meer dan twintig jaar expert op het gebied van thuiswerken. De organisatie heeft talloze bedrijven – groot en klein – ondersteund bij het invoeren van thuiswerken. Vanwege deze ruime ervaring is Moneypenny voor Goedopweg de ideale partner.

Over Moneypenny

Moneypenny introduceerde in 2000, als eerste in Nederland, het concept van de virtuele assistent – de secretaresse op afstand. Het bedrijf is opgericht met de visie dat door de komst van internet veel ‘kantoorwerk’ plaats- en tijdonafhankelijk uitgevoerd kan worden. Dit met als groot voordeel dat aanzienlijk meer arbeidspotentieel inzetbaar is. Met alle ICT-hulpmiddelen kan tegenwoordig zelfs 80-90 procent van al het werk waarvoor mensen nu nog naar kantoren reizen elders worden gedaan. Deze manier van werken is niet alleen een antwoord op het vergroten van het arbeidspotentieel, het levert ook een significante bijdrage aan de CO2-reductie.

Meld je hier aan voor ondersteuning thuiswerken

Meer uit onze kennisbank

Marianne Sturman interview bij Management Support 'Een goede virtual assistant is nog geen goede ondernemer’.
10 april 2024 In de media

Management Support: Interview met Marianne Sturman over de rol van Virtueel Assistenten

In een interview met Management Support deelt Marianne Sturman, oprichter van Moneypenny, haar… Lees verder
nieuwsbrief-moneypenny
10 april 2024 In de media

Nieuwsbrief april 2024

Deze nieuwsbrief wordt maandelijks verzonden aan al onze klanten en relaties. Wil je ook op de… Lees verder
complex agendabeheer
10 april 2024 Samenwerken met je VA

Geef het gedoe van agendabeheer uit handen met EasyCal

Het plannen van afspraken lijkt vaak een eenvoudige klus, totdat je in de wirwar van agenda’s… Lees verder

Zet Moneypenny aan het werk!

Benut de energie van Moneypenny, de remote-expert.
Dan geven we ook jouw business een boost!