Deze nieuwsbrief wordt maandelijks verzonden aan al onze klanten en relaties. Wil je ook op de hoogte blijven van Moneypenny? Meld je dan hier aan voor onze mailing.
“Ik waardeer het werk van een VA enorm; zonder hun hulp kun je je bedrijf niet goed runnen.”
Al sinds 2001 vertrouwt Freek Lapré, eigenaar van adviesbureau QOLity, op de dienstverlening van Moneypenny. Daarmee is hij onze langstlopende klant.
In een interview vertelt Freek over zijn werk in de internationale zorginnovatie, zijn ervaring met de overstap naar een nieuwe VA en de manier waarop VA Brigitte hem helpt zijn drukke agenda in balans te houden.
Wil je meer weten over Freeks ervaringen en samenwerking met Moneypenny? Je leest het hele interview op onze website.
Naar het interviewDe feestdagen komen eraan en als ondernemer wil je natuurlijk volop genieten van Kerstmis en Oud en Nieuw. Helaas kan de drukte van het jaar ervoor zorgen dat je moeilijk écht kunt ontspannen.
Terwijl je de tijd doorbrengt met familie en vrienden, blijf je je inbox checken en telefoontjes beantwoorden. Wat als je deze vakantie wel kunt ontspannen zonder zorgen over je bedrijf? Met onze Vakantie Service ben je verzekerd van professionele ondersteuning.
Wij matchen je met een ervaren virtueel assistent die je e-mails, agenda en andere taken beheert en alleen contact opneemt bij urgente zaken. Zo kun jij je volledig focussen op de feestvreugde. Meer te weten komen over de mogelijkheden? Check dan onze website.
Vakantie ServiceEen virtueel assistent kan enorm waardevol zijn, maar een soepele samenwerking is soms niet meteen vanzelfsprekend. Misschien herken je dit: je bent nog steeds af en toe tijd kwijt aan het verduidelijken van taken, waardoor de resultaten nog niet altijd aansluiten bij wat je voor ogen had.
Hoe los je dat op? In een blog bespreken we zes veelvoorkomende opstartproblemen en hoe je deze kunt aanpakken. Van het helder krijgen van taken en verwachtingen tot het verbeteren van communicatie en feedback. Met deze praktische tips helpen we je op weg naar een efficiënte samenwerking.
Wil jij ook het maximale uit je VA halen? Lees het blog op onze website en ontdek hoe je binnenkort optimaal profiteert van de voordelen van een VA.
Naar het blog“Het mooiste aan mijn rol als poolmanager is dat ik mijn ervaring en kennis kan delen met andere VA’s.”
Sinds 2010 is Marjolein een vaste kracht binnen Moneypenny. Ze begon als salesmanager en VA en groeide mee met het bedrijf naar haar huidige rol als poolmanager. In deze rol zet ze haar eigen ervaringen in als VA om andere Moneypenny-VA’s te begeleiden.
Marjolein vertelt in dit interview hoe ze VA’s ondersteunt bij het vinden van structuur en een goede werk-privébalans. Daarnaast geeft ze een inkijkje in haar werkzaamheden, zoals het matchen van VA’s met opdrachtgevers en het versterken van de Moneypenny-community via intervisie- en netwerksessies.
Benieuwd hoe Marjolein haar expertise inzet om anderen te inspireren? Je leest het hele interview op onze website.
Naar het interview