Maak een afspraak! In een verkennend gesprek kun je jouw wensen uitspreken. Welke taken wil je uitbesteden? Welke online tools gebruik je? Met wat voor soort persoon werk je graag samen? Op basis van jouw input maken wij een voorstel op maat.
Zeg je ‘ja’ tegen ons voorstel? Dan zorgen wij voor de perfecte match. We selecteren uit onze poule van professionals de virtual assistant die het beste bij jou past. Na een ‘papieren’ presentatie maak je kennis tijdens een videocall. Is de klik er? Dan kan ze direct voor je aan de slag.
Maar eerst regelt Moneypenny een online-opstartsessie. Daarin maken we goede afspraken over communicatie, beschikbaarheid, bereikbaarheid, gebruik van online tools en de wijze waarop jij en je virtual assistant kennis en informatie gaan delen.
Jouw virtuele assistent is ervaren en zelfstandig. Ze heeft razendsnel door hoe ze lastige klussen van jou over kan nemen. Flexibel is ze ook: ze werkt vanuit haar thuiskantoor en is ook buiten 9-tot-5 inzetbaar als jij dat nodig vindt.
Heb je een digitale werkomgeving, dan haakt jouw virtueel assistent daar uiteraard op aan. Zo niet, dan krijg je toegang tot het Moneypenny Meetingpoint. Op dit beveiligde online platform kun je documenten delen en opslaan, data prikken, events organiseren en meer.
De virtual assistants van Moneypenny volgen vaste werkprocessen en worden regelmatig getraind. Daardoor kunnen zij zo nodig voor elkaar invallen. Zo kun je bij ziekte of vakantie rekenen op dezelfde hoogwaardige dienstverlening. En makkelijk opschalen als dat nodig is, ook wanneer je meerdere virtuele assistenten nodig hebt.
Een virtual assistant is een persoonlijke assistent die – op afstand – meestal vanuit haar thuiskantoor, allerlei werkzaamheden uitvoert om jou te ondersteunen. Je kan jouw persoonlijke virtuele assistent al inschakelen voor een paar uur per week.
Herken jij je in één van de onderstaande situaties?
Dan is een virtual assistent iets voor jou.
Van zzp’ers tot grote bedrijven. Onze virtuele assistenten kunnen overal ingezet worden voor uiteenlopende taken. We helpen je graag met een oplossing.
Ja. Als je een abonnement neemt, wordt je VA zorgvuldig geselecteerd op basis van jouw eisen en wensen. Daarbij heb je zelf het laatste woord. Je virtuele assistent is echt je eigen medewerker op afstand, die – uiteraard – onder verantwoordelijkheid van Moneypenny haar werkzaamheden uitvoert.
Veel klanten vinden het niet de moeite om voor een korte periode een vervanger in te zetten. De eigen virtuele assistent is zo goed ingewerkt dat er altijd wel een oplossing gevonden wordt. Maar als een virtuele assistent langer afwezig is, dan garandeert Moneypenny de continuïteit met een even deskundige invaller.
In een enkel geval kan het gebeuren dat de klik toch niet optimaal is. Moneypenny houdt altijd de vinger aan de pols en vervangt als het nodig is de betreffende virtuele assistent door een collega virtueel assistent.
Het is helaas niet mogelijk om uren mee te nemen naar een volgende maand. Wel kijkt Moneypenny per maand of het aantal gewerkte uren overeenstemt met je abonnement. Als er te weinig gewerkt is, maar ook als er te veel uren geschreven worden, trekken we aan de bel. Dan kan het aantrekkelijk zijn om je abonnementsvorm te wijzigen.
Natuurlijk niet! Als jouw virtual assistant niet voor je werkt en jij vervanging niet nodig vindt, dan wordt in die maand het abonnementstarief niet doorbelast. Wij factureren in die periode uitsluitend uren op nacalculatie.
Dit vindt Moneypenny een heel belangrijke vraag. Je virtuele assistent sluit een (arbeids)overeenkomst met ons, waarin deze kwesties nauwkeurig zijn vastgelegd en met een boete afdwingbaar zijn. Daarnaast heeft Moneypenny een thuiswerkprotocol: een juridisch reglement dat specifieke eisen stelt aan de thuiswerkplek en de informatiebeveiliging. Zo worden jouw data alleen opgeslagen op jouw eigen bedrijfsserver of ons beveiligde online platform Moneypenny Meetingpoint – nooit op de harde schijf van de Virtuele Assistent. Wil je hier meer over weten? Als je een mailt stuurt naar info@moneypenny.nl, sturen wij je het thuiswerkprotocol toe.
Super als je tevreden bent over je Moneypenny virtual assistant, dat is ook precies de bedoeling! Echter, een rechtstreekse (arbeids)overeenkomst aangaan met een van onze virtueel assistenten behoort niet tot de mogelijkheden. Mocht je er op enig moment aan toe zijn om zelf een virtueel assistenten in dienst te nemen, dan helpen we je uiteraard graag met de werving & selectie. Wij hebben een groot kandidatenbestand aan aspirant-virtueel assistenten waar we zelf ook uit putten. Vraag je Moneypenny accountmanager naar de mogelijkheden.
De manier waarop onze opdrachtgevers met hun virtuele assistenten samenwerken, verschilt. Sommigen hebben een eigen ICT-infrastructuur of gebruiken online tools zoals Dropbox. Tijdens de inwerksessie, die deel uitmaakt van onze dienstverlening, maken we hier specifieke afspraken over. Je kunt kiezen voor het uitstekend beveiligde Moneypenny Meetingpoint. Het gebruik van ons eigen online platform door jouw virtuele assistent en jezelf (één persoon) is inbegrepen in het abonnementstarief.
Na de kickoff sessie onder leiding van je accountmanager van Moneypenny werk je rechtstreeks met je eigen virtuele assistent. Dat is wel zo efficiënt.
Nee. We kunnen je beter ondersteunen door de uitvoerende werkzaamheden en de telefoonopvang apart aan te bieden. Een gespecialiseerde telefoonservice is efficiënter en goedkoper. Je kunt dus naast een virtuele assistent een voordelig abonnement nemen op ons telefoonteam dat alle binnenkomende gesprekken voor je opvangt.
Bij piekbelasting of specialistische taken kan jouw eigen assistent een beroep doen op collega virtueel assistenten. Moneypenny heeft virtuele assistenten met expertise op de meest uiteenlopende vakgebieden. Inzet van extra assistentie gebeurt altijd in goed onderling overleg.
Ook dan kun je altijd een beroep doen op Moneypenny. Wij zetten dan tijdelijk een andere uitstekende VA in. We hebben een fantastische poule van hooggekwalificeerde professionals met uiteenlopende specialisaties.
Dat kan! Heb jij grote projecten lopen? Of wil je ondersteuning op een afdeling? Dan kunnen wij een team van VA’s samenstellen die een afdeling of project deels of in zijn geheel overnemen. Remote workforce noemen wij dat. Wij selecteren alle vaardigheden die nodig zijn en koppelen jou aan de juiste VA’s. Op die manier beschik jij altijd over de juiste capaciteit.