Jij verdient een virtuele assistent

Besteed die klussen lekker uit. Zo houd jij tijd over voor het echte werk! Je virtueel assistent werkt vanuit haar eigen huis en is flexibel inzetbaar – het aantal uren bepaal je zelf.
Virtueel assistent inhuren? Vraag Moneypenny!
Unieke talent pool van virtueel assistenten
Unieke talent-pool Secretarieel, administratief, social media, copywriting en nog veel meer. We staan klaar!
Hoogopgeleide professionals
Hoogopgeleide professionals Goed begeleid, getraind en met gemiddeld 10 jaar ervaring. Hebben aan één woord genoeg en zijn beschikbaar in diverse tijdzones.
Virtueel team van virtueel assistenten
Ook: een virtueel team Virtuele assistenten met diverse skills die op afstand in teamverband werken. Bijvoorbeeld als secretariaat
Flexibel abonnement
Flexibel abonnement Is het tijdelijk druk of juist rustig? Dan kun je het aantal uren gemakkelijk op- en afschalen.
Gegarandeerde continuïteit
Gegarandeerde continuïteit Dankzij vaste werkprocessen krijg je bij ziekte/vakantie direct een professionele vervanging.
En nog veel meer redenen...

Zo regel je een virtuele assistent

Kom je steeds tijd tekort? Binnen één week kun je een superefficiënte virtuele assistent hebben die steengoed is in alles waar jij een hekel aan hebt. Dan kun jij je richten op de dingen waar jij echt goed in bent. Direct naar tarieven

Sinds Jessica mijn virtuele assistent is, heb ik meer overzicht in mijn taken en worden allerhande zaken uit handen genomen. Dit zorgt ervoor dat ik belangrijke afspraken en opdrachten niet uit het oog verlies en me kan concentreren op mijn sterktes en wat ik leuk vind. Jessica zet “de puntjes op de i” waar ik ze meestal vergeet en complementeert mijn werk op een uitstekende manier. Het is een prettige bijkomstigheid dat we een goede klik hebben, wat een soepele en prettige samenwerking garandeert.

Eric de Kruik vertelt waarom hij zo tevreden is over de dienstverlening van Moneypenny Eric de Kruik HeartOvation

Als The Change Studio vinden we het belangrijk te werken met zeer professionele partners, waar we op kunnen vertrouwen en die met ons mee kunnen bewegen in de groei van onze onderneming. En daarom zijn we zo enthousiast over Moneypenny. De virtual assistents waar wij mee werk(t)en zijn altijd van een hoog niveau. Een oog voor detail, meedenkend waar nodig en flexibel in hun dienstverlening. Maar misschien waarderen we nog wel het meest de warme, persoonlijke benadering.

Samenwerking The Change Studio en Moneypenny Daniël Wolfs The Change Studio

Moneypenny hielp mij groeien en helpt mij nog dagelijks in het realiseren van mijn zakelijke dromen. De super veelzijdige virtueel assistenten zijn pro-actief en denken altijd met me mee. Ik kan en wil niet meer zonder ze! Ik kan iedere ondernemer (groot of klein) van harte aanbevelen om deze stap te zetten.

Ruben Klerkx maakt gebruikt van een virtueel team van Moneypenny Ruben Klerkx The Creators Company
Meer weten over werken met een VA? Download ons whitepaper

Scherpe, flexibele tarieven

Moneypenny levert maatwerk. In een persoonlijk gesprek helpen we je de beste keuze te maken uit onze verschillende abonnementsvormen. Weet je nog niet hoeveel uren je je virtuele assistent aan het werk wilt zetten? Geen zorgen: je kunt altijd switchen, op- of afschalen.
Light €770 / maand
Jouw eigen virtuele assistent die incidentele klussen voor je overneemt.
  • Inclusief 14 uur / maand
  • Meer uren à €52,50
Meer info
Comfort €1.045 / maand
Een virtuele assistent waar je (gemiddeld) een uur per dag op kunt terugvallen.
  • Inclusief 20 uur / maand
  • Meer uren à €50,50
Meer info
Premium €1.490 / maand
Als je veel, en regelmatig, werk wilt uitbesteden aan jouw virtuele assistent.
  • Inclusief 30 uur / maand
  • Meer uren à €48,50
Meer info
Premium XL €2.915 / maand
Wij zorgen voor een team van virtuele assistenten met alle benodigde skills.
  • Inclusief 60 uur / maand
  • Meer uren à €48,00
Meer info

De kracht van onze virtuele assistenten

Wij leveren voor elke klus de juiste professional. Zijn de beoogde taken erg divers? Dan selecteren we speciaal voor jou een combinatie van flexibele talenten voor je.
  • E-mail management
  • Agendabeheer
  • Verslaglegging online vergaderingen
  • Archivering
  • Reisplanning & verzorging
  • Personal assistance (zakelijk en privé)
  • Organiseren van vergaderingen
  • Projectondersteuning
  • En nog veel meer...
  • Facturatie
  • Administratie bijwerken
  • Bewaken debiteuren
  • Betalingen klaarzetten
  • Categoriseren van facturen
  • Verwerken van declaraties & orders
  • Maken en bijwerken van rapportages
  • Gegevens controleren
  • En nog veel meer...
  • Ondersteuning van topmanagement
  • E-mail screenen en prioritiseren
  • Complex agendabeheer
  • Voorbereiden van vergaderingen
  • Opvolgen van actiepunten
  • Sparring partner
  • En nog veel meer...
  • Secretariële werkzaamheden in een project
  • Rapportages over voortgang en financiën
  • Communicatie rond en over het project
  • Beheer projectdocumentatie
  • Verslaglegging van online projectmeetings
  • Bewaken en najagen actiepunten en deadlines
  • Bijhouden risk & issue logs
  • Ondersteunen bij maken presentaties
  • En nog veel meer...
  • Email marketing
  • Bijhouden website
  • Visuals maken in Canva
  • Teksten & bloggen
  • Sociale media posts verzorgen
  • Internet searches
  • Online tools
  • En nog veel meer...
  • Support bij voorbereiden van vergaderingen
  • Organiseren & plannen van meetings
  • Rondsturen van agenda’s en stukken
  • Verslaglegging online meetings
  • Uitwerken van digitale geluidsbestanden (transcriberen)
  • Bewaken en najagen van deadlines en actiepunten
  • Archiveren van vergaderstukken
  • En nog veel meer...
  • Screenen van CV's
  • Support bij sollicitatieprocessen
  • Maken en versturen arbeidsovereenkomsten
  • Searchen en benaderen van kandidaten via Linkedin
  • Beheer personeelsdossiers
  • Ondersteunen bij on- en offboarding van medewerkers
  • Verzuim- en vakantieregistratie
  • En nog veel meer...
  • Presentaties (Powerpoint, prezi, etc.)
  • Spreadsheets
  • Word / PDF documenten
  • Proeflezen documenten
  • Vormgeven documenten
  • Templates maken
  • En nog veel meer...
  • Klantvragen beantwoorden
  • Bijhouden klantgegevens & CRM
  • Behandelen van klachten
  • Offertes maken of redigeren
  • Offertes nabellen
  • Orders verwerken
  • Planningen maken & agendabeheer
  • En nog veel meer...
  • Executive Assistance
  • Juridisch inhoud & advies
  • Management project of team
  • Boekhouding verzorgen
  • Strategisch meedenken & advies
  • Copywriting & redactie
  • MarCom inhoud & advies
  • HR inhoud & advies
  • Grafisch design
  • En nog andere expertises...

Geef jouw business een boost!

Het leven is te kort om te blijven tobben. Kies voor een virtuele assistent, zodat jij kunt gaan doen waar jij het beste in bent. Maak een afspraak
  • Binnen één week een fantastische virtuele assistent
  • Moneypenny begeleidt de start en voortgang van de samenwerking
  • Jouw virtueel assistent is een professional die direct snapt wat jij bedoelt
  • Complete teams leveren wij ook. Bijv. een virtueel secretariaat
  • Abonnement switch: je kunt per maand op- en afschalen
  • Tijdelijk extra uren zijn flexibel bij te boeken
  • Beschikbaarheid van virtuele assistenten in diverse tijdzones
  • Digitale werkomgeving via het Moneypenny Meetingpoint
  • Gegarandeerde continuïteit: vervangende virtueel assistent bij ziekte of vakantie

Ontmoet een virtuele assistent

Moneypenny heeft een grote talentpool van virtuele assistenten. Om je een indruk te geven van de diversiteit, stellen wij drie van onze professionals aan je voor:
Roseanne Communicatie & projectmanagement

Roseanne heeft communicatie gestudeerd en haar expertises liggen bij projectmanagement, proces optimalisatie, communicatie en office management. Ze is sociaal, creatief, flexibel, pro-actief en gedreven. Het optimaliseren van werkprocessen zodat deze gestructureerder en gemakkelijker verlopen geeft haar energie. Dynamisch werken houdt haar scherp en gemotiveerd. Voor optimalisatie, creatie, vormgeving en implementatie van werkprocessen ben je bij een virtueel assistent als Roseanne in goede handen.

Willemijn Media, design & support

Willemijn is afgestudeerd op New Media & Digital Culture en haar expertise en ervaring zet ze nu in voor onze opdrachtgevers. Deze duizendpoot is loyaal, creatief en wilskrachtig en ze houdt ervan om mensen blij te maken. Willemijn ondersteunt haar opdrachtgevers met name op marketinggebied. Taken die hieronder vallen zijn o.a. emailmarketing, contentcreatie en social media. Deze levensgenieter is ook nog eens zeer bekwaam in grafisch vormgeven. Willemijn is een veelzijdige en ideale virtuele assistent voor onze opdrachtgevers.

Christa Secretariaat en personal assistance

Christa is een zeer ervaren en professionele assistent. Ze kan goed plannen en organiseren, snel schakelen en oplossingsgericht werken. Daarnaast lijkt proactief door haar te zijn uitgevonden. Deze multi-inzetbare kracht is professioneel, praktisch, flexibel, creatief en zelfstandig. Met haar ruime ervaring als office manager en management assistent weet ze als geen ander hoe ze haar opdrachtgevers scherp moet houden. Geen klus is haar te veel. Christa is een zeer gewaardeerde virtueel assistent.

Frequently Asked Questions

Een virtuele assistent is een persoonlijke assistent die – op afstand – meestal vanuit haar thuiskantoor, allerlei werkzaamheden uitvoert om jou te ondersteunen. Je kan jouw persoonlijke virtuele assistent al inschakelen voor een paar uur per week.

Ja. Als je een abonnement neemt, wordt je virtuele assistent zorgvuldig geselecteerd op basis van jouw eisen en wensen. Daarbij heb je zelf het laatste woord. Je virtuele assistent is echt je eigen medewerker op afstand, die – uiteraard – onder verantwoordelijkheid van Moneypenny haar werkzaamheden uitvoert.

Veel klanten vinden het niet de moeite om voor een korte periode een vervanger in te zetten. De eigen virtuele assistent is zo goed ingewerkt dat er altijd wel een oplossing gevonden wordt. Maar als een virtuele assistent langer afwezig is, dan garandeert Moneypenny de continuïteit met een even deskundige invaller.

In een enkel geval kan het gebeuren dat de klik toch niet optimaal is. Moneypenny houdt altijd de vinger aan de pols en vervangt als het nodig is de betreffende virtuele assistent door een collega virtueel assistent.

Wij hanteren een opzegtermijn van 1 maand.

Het is helaas niet mogelijk om uren mee te nemen naar een volgende maand. Wel kijkt Moneypenny per maand of het aantal gewerkte uren overeenstemt met je abonnement. Als er te weinig gewerkt is, maar ook als er te veel uren geschreven worden, trekken we aan de bel. Dan kan het aantrekkelijk zijn om je abonnementsvorm te wijzigen.

Natuurlijk niet! Als jouw virtuele assistent niet voor je werkt en jij vervanging niet nodig vindt, dan wordt in die maand het abonnementstarief niet doorbelast. Wij factureren in die periode uitsluitend uren op nacalculatie.

Dit vindt Moneypenny een heel belangrijke vraag. Je virtuele assistent sluit een (arbeids)overeenkomst met ons, waarin deze kwesties nauwkeurig zijn vastgelegd en met een boete afdwingbaar zijn. Daarnaast heeft Moneypenny een thuiswerkprotocol: een juridisch reglement dat specifieke eisen stelt aan de thuiswerkplek en de informatiebeveiliging. Zo worden jouw data alleen opgeslagen op jouw eigen bedrijfsserver of ons beveiligde online platform Moneypenny Meetingpoint – nooit op de harde schijf van de Virtuele Assistent. Wil je hier meer over weten? Als je een mailt stuurt naar info@moneypenny.nl, sturen wij je het thuiswerkprotocol toe.

Super als je tevreden bent over je Moneypenny virtueel assistent, dat is ook precies de bedoeling! Echter, een rechtstreekse (arbeids)overeenkomst aangaan met een van onze virtueel assistenten behoort niet tot de mogelijkheden. Mocht je er op enig moment aan toe zijn om zelf een virtueel assistenten in dienst te nemen, dan helpen we je uiteraard graag met de werving & selectie. Wij hebben een groot kandidatenbestand aan aspirant-virtueel assistenten waar we zelf ook uit putten. Vraag je Moneypenny accountmanager naar de mogelijkheden.

De manier waarop onze opdrachtgevers met hun virtuele assistenten samenwerken, verschilt. Sommigen hebben een eigen ICT-infrastructuur of gebruiken online tools zoals Dropbox. Tijdens de inwerksessie, die deel uitmaakt van onze dienstverlening, maken we hier specifieke afspraken over. Je kunt kiezen voor het uitstekend beveiligde Moneypenny Meetingpoint. Het gebruik van ons eigen online platform door jouw virtuele assistent en jezelf (één persoon) is inbegrepen in het abonnementstarief.

Na de kickoff sessie onder leiding van je accountmanager van Moneypenny werk je rechtstreeks met je eigen virtuele assistent. Dat is wel zo efficiënt.

Nee. We kunnen je beter ondersteunen door de uitvoerende werkzaamheden en de telefoonopvang apart aan te bieden. Een gespecialiseerde telefoonservice is efficiënter en goedkoper. Je kunt dus naast een virtuele assistent een voordelig abonnement nemen op ons telefoonteam dat alle binnenkomende gesprekken voor je opvangt.

Bij piekbelasting of specialistische taken kan jouw eigen assistent een beroep doen op collega virtueel assistenten. Moneypenny heeft virtuele assistenten met expertise op de meest uiteenlopende vakgebieden. Inzet van extra assistentie gebeurt altijd in goed onderling overleg.

Ook dan kun je altijd een beroep doen op Moneypenny. Wij zetten dan tijdelijk een andere uitstekende virtuele assistent in. We hebben een fantastische poule van hooggekwalificeerde professionals met uiteenlopende specialisaties.

Als jij dat wilt, dan kan dat. We hanteren strikte regels om misbruik te voorkomen.

Zet Moneypenny aan het werk!

Benut de energie van Moneypenny, de remote-expert.
Dan geven we ook jouw business een boost!