Deze nieuwsbrief wordt maandelijks verzonden aan al onze klanten en relaties. Wil je ook op de hoogte blijven van Moneypenny? Meld je dan hier aan voor onze mailing.
“Het flexibele abonnement is een pluspunt; we kunnen het eenvoudig opschalen tijdens piekmomenten, zoals bij evenementen of ticketverkopen.” Wij interviewden Duke die werkzaam is bij Q-dance. Q-dance organiseert grootschalige hard dance-evenementen en rond die evenementen is er logischerwijs werk aan de winkel. Moneypenny biedt een uitkomst voor deze piekmomenten: namelijk het flexibel inzetten van meerdere virtueel assistenten die hen ondersteunen. Momenteel ondersteunen vier Moneypenny VA’s Q-dance met als hoofdtaak het beheren van de info-mail. Ben je nieuwsgierig naar hoe deze samenwerking op afstand verloopt en welke taken er nog meer worden opgepakt? Je leest het in het hele interview op onze website.
Ineens ben je niet alleen bestuurder, maar ook je eigen assistent. En dat terwijl je als commissaris soms wel bij 4 verschillende bedrijven ook 4 verschillende mailboxen en agenda’s hebt. Dat is nog eens terugschakelen, gezien je voorheen als CEO gewoon je eigen assistent had.
Gelukkig is er voor dit probleem een oplossing: namelijk een virtueel assistent (VA). Een VA kan jou alle uitvoerende en administratieve taken uit handen nemen, zoals inbox- en agendabeheer en reisplanning. Zo weet je zeker dat alles vlekkeloos in elkaar overloopt. Dat is toch een uitkomst met al die verschillende inboxen en agenda’s? Een ander groot voordeel van het inschakelen van een VA is de flexibiliteit die het met zich meebrengt. Wij schreven er een blog over en zetten voor jou het e.e.a. op een rijtje. Naar het blogVaak zie je dat ondernemers naast hun core business ook nog hard bezig zijn met taken die makkelijk uitbesteed kunnen worden. Het inplannen van afspraken, het bijhouden van de mailbox en het uitsturen van offertes en facturen zijn allemaal voorbeelden die ook uitgevoerd kunnen worden door een virtueel assistent (VA).
Durf jij de nodige taken uit handen te geven en ben je klaar voor meer focus op de échte zaken? Denk dan eens na over een samenwerking met een VA. Een VA helpt jou op afstand met de taken die jij delegeert. En wist je dat een Moneypenny VA nog veel meer expertises beheert, zoals online marketing, social media, HR-ondersteuning en projectmanagement? Ontdek tijdens een gratis webinar op dinsdag 5 maart om 09.00 uur de mogelijkheden van een VA. Vind meer informatie en meld je aan via onderstaande knop. Meer informatie en aanmeldenOmdat vitaliteit bij ons hoog in het vaandel staat, hebben wij bij Moneypenny een Vitaliteits-VA in het leven geroepen. Beweging is niet alleen belangrijk voor je energielevel, maar ook voor je concentratievermogen. Korte bewegingsmomenten tussen het werken door kunnen al wonderen verrichten. Onze VA Merel daagt jou en ons uit fitter te worden door o.a. meer te bewegen, te sporten en gezonder te eten. Elke maand deelt Merel een leuke en haalbare nieuwe challenge. Doe je ook mee? Via ons Instagram account kun je de challenges volgen en meedoen.
Fit met Merel op InstagramThuiswerken gaat gepaard met meer flexibiliteit in je werk-privébalans. Dit biedt heel veel vrijheid, maar het kan soms ook lastig zijn. De grens tussen werk en privé vervaagd namelijk en je moet vaker switchen tussen verschillende rollen. Daarnaast komt de locatie en het tijdstip niet automatisch overeen met de rol die je op dat moment vervult. Dit brengt de nodige uitdagingen met zich mee. Reden genoeg om hier dieper in te duiken en hier een blog aan te wijden. Wij zetten de voor- en nadelen van flexibel werken voor je op een rij. Tegelijkertijd gaan wij in op hoe je werk en privé duurzaam in balans kunt brengen en houden. Wil je zelf binnen je organisatie aan de slag gaan met een gezonde werk-privébalans? Lees dan dit blog wat wij erover schreven.
Naar het blog