Nieuwsbrief april 2024

Deze nieuwsbrief wordt maandelijks verzonden aan al onze klanten en relaties. Wil je ook op de hoogte blijven van Moneypenny? Meld je dan hier aan voor onze mailing.

Door Willemijn
Op 10 april 2024
In de media
nieuwsbrief-moneypenny

Marianne Sturman bij Radio 1 over Nederland als kampioen in thuiswerken

9f723083-efac-1bb8-06f7-78350179d37c.png

Als bedrijf dat volledig remote opereert, zijn we trots op onze rol in de opkomst van thuiswerken in Nederland. Met meer dan 5 miljoen Nederlanders die volgens het CBS in 2023 vanuit huis werkten, hebben we een belangrijke bijdrage geleverd aan deze verschuiving naar flexibel werken.

Onlangs werd Marianne als thuiswerkexpert uitgenodigd als gast bij Radio 1. Samen met cultuurantropoloog Daniëlle Braun nam ze deel aan een boeiend gesprek over de voor- en nadelen van thuiswerken. Marianne deelde waardevolle inzichten en praktische tips om het beste uit thuiswerken te halen.

Ben je benieuwd naar het volledige fragment? Je kunt de uitzending terugluisteren via onze website.

Naar het fragment

Roseanne over haar werk als Moneypenny-VA

e1f0b392-6a34-2bf7-33da-f3cc8c368241.png

“Het mooiste is dat ik alle focus kan leggen op mijn werk en me volledig kan afzonderen. Dit stelt me in staat om erg productief te zijn en echt in een flow te komen.”

Voor Rosanne betekent werken op afstand niet alleen vrijheid, maar ook een verhoogde productiviteit en focus. In haar comfortabele omgeving floreert zij, vrij van de afleidingen van een traditioneel kantoor.

Met haar achtergrond in internationaal management en haar vastberadenheid en vaardigheden is Rosanne een waardevolle Virtueel Assistent voor onze opdrachtgevers.

Lees in het interview op onze website meer over Rosanne’s achtergrond en over haar werk als VA bij Moneypenny.

Naar het interview

Interview Marianne Sturman bij Management Support

2a18afdb-e8c6-d2bc-d79f-15669154b798.pngIn een recent interview met Marianne Sturman, oprichter van Moneypenny, wordt de rol van Virtual Assistants (VA’s) belicht. Marianne benadrukt dat hoewel werken als VA veel keuzevrijheid biedt, het niet automatisch betekent dat je een goede ondernemer bent. Als pionier in de VA-sector heeft Marianne een schat aan ervaring opgebouwd en deelt ze inzichten over de evolutie van het vak.

Lees het volledige interview op de website van Management Support om meer te weten te komen over Marianne’s visie op de VA-markt en waarom ze gelooft dat de Moneypenny-formule een aantrekkelijke optie kan zijn voor diegenen die streven naar een balans tussen vrijheid en stabiliteit.

Naar het interview

Hoe selecteert Moneypenny haar VA’s?

2a18afdb-e8c6-d2bc-d79f-15669154b798.png

In een tijd waarin flexibiliteit en remote werken steeds meer de norm worden, is het vinden van goede virtuele assistenten cruciaal voor het succes van ieder bedrijf.

Bij Moneypenny hebben we de afgelopen 24 jaar geleerd hoe we de perfecte match kunnen vinden tussen professionals en bedrijven die flexibiliteit en efficiëntie zoeken. Op basis van dit voortschrijdend inzicht hebben we ons VA Best in Class (BIC)-model ontwikkeld, gebaseerd op essentiële pijlers zoals communicatievaardigheden en technische bekwaamheid. Ons zorgvuldige werving en selectieproces omvat een CV screening, een vragenlijst, een IT-skillstest en uitgebreide gesprekken.

Bij Moneypenny geloven we in kwaliteit boven kwantiteit en blijven we ons selectieproces voortdurend verbeteren. We blijven hiermee graag de nummer één keuze voor bedrijven die op zoek zijn naar hoogwaardige VA-ondersteuning. Lees meer over ons wervings- en selectieproces in het blog dat wij erover schreven.​

Naar het blog

Geef het gedoe van agendabeheer uit handen met EasyCal

2a18afdb-e8c6-d2bc-d79f-15669154b798.png

Het plannen van afspraken kan een tijdrovende klus zijn, vooral wanneer meerdere mensen betrokken zijn en agenda’s op elkaar moeten worden afgestemd. Met ons EasyCal abonnement nemen onze ervaren VA’s deze last van je schouders en zorgen ze ervoor dat je agenda naadloos wordt gevuld met afspraken, zonder enig gedoe.

Met EasyCal krijg je niet alleen de flexibiliteit om zelf afspraakverzoeken in te dienen wanneer het jou uitkomt, maar kun je ook de boekingslink delen met anderen, zodat zij gemakkelijk afspraken kunnen inplannen zonder jou lastig te vallen.

Lees het hele blog op onze website en ontdek hoe EasyCal jouw efficiëntie kan verbeteren.

Naar het blog

Meer uit onze kennisbank

Blog: 5 redenen waarom je met een VA-bureau wilt werken versus een andere oplossing
4 november 2024 Blog

5 redenen waarom je met een VA-bureau wilt werken versus een andere oplossing

Het beheren van je bedrijf kan uitdagend zijn, vooral wanneer je externe hulp nodig hebt om alles… Lees verder
Moneypenny blog: 5 redenen waarom jij een VA van Moneypenny wil
28 oktober 2024 Blog

5 redenen waarom jij een VA van Moneypenny wil

Ben je aan het overwegen om met een virtueel assistent te werken, maar weet je niet goed welk… Lees verder
Opdrachtgever Freek is al sinds 2001 klant bij Moneypenny
23 oktober 2024 Succesverhalen

Freek Lapré: Al 23 jaar klant bij Moneypenny

“Ik waardeer het werk van een VA enorm; zonder hun hulp kun je je bedrijf niet goed… Lees verder

Zet Moneypenny aan het werk!

Benut de energie van Moneypenny, de remote-expert.
Dan geven we ook jouw business een boost!