Jij verdient een Virtuele Assistent

Besteed die klussen lekker uit. Zo houd jij tijd over voor het echte werk! Je VA werkt vanuit haar eigen huis en is flexibel inzetbaar – het aantal uren bepaal je zelf.
Unieke talent-pool Secretarieel, administratief, social media, copywriting en nog veel meer. We staan klaar!
Hoogopgeleide professionals Goed begeleid, getraind en met gemiddeld 10 jaar ervaring. Hebben aan één woord genoeg.
Ook: een virtueel team VA’s met diverse skills die op afstand in teamverband werken. Bijvoorbeeld als secretariaat
Flexibel abonnement Is het tijdelijk druk of juist rustig? Dan kun je het aantal uren gemakkelijk op- en afschalen.
Gegarandeerde continuïteit Dankzij vaste werkprocessen krijg je bij ziekte/vakantie direct een professionele vervanging.
En nog veel meer redenen...

Zo regel je een Virtuele Assistent

Kom je steeds tijd tekort? Binnen één week kun je een superefficiënte VA hebben die steengoed is in alles waar jij een hekel aan hebt. Dan kun jij je richten op de dingen waar jij echt goed in bent. Direct naar tarieven

Onze VA Sanne helpt ons redactionele team deadlines te halen! Binnen een dag was zij in staat om in een complex workflowsysteem te werken. Sanne werkt nauwkeurig en snel, waardoor het tempo van een gehele redactie omhoog kan. Zij is flexibel, denkt mee en staat altijd voor ons klaar!

Joeri Coppejans Wolters Kluwer

Mijn werk is echt een stuk leuker en lichter geworden met de ondersteuning van Mariëlle. Zij houdt mijn administratie op orde en dat geeft mij een opgeruimd hoofd en meer vrije tijd.
Mariëlle heeft al een paar oplossingen bedacht voordat ik me ervan bewust word dat er iets op te lossen valt. Heerlijk!

Elianne van Veelen Balans in Bedrijf

Moneypenny hielp mij groeien en helpt mij nog dagelijks in het realiseren van mijn zakelijke dromen. De super veelzijdige VA’s zijn pro-actief en denken altijd met me mee. Ik kan en wil niet meer zonder ze! Ik kan iedere ondernemer (groot of klein) van harte aanbevelen om deze stap te zetten.

Ruben Klerkx The Creators Company
Meer weten over werken met een VA? Download ons whitepaper

Scherpe, flexibele tarieven

Moneypenny levert maatwerk. In een persoonlijk gesprek helpen we je de beste keuze te maken uit onze verschillende abonnementsvormen. Weet je nog niet hoeveel uren je je VA aan het werk wilt zetten? Geen zorgen: je kunt altijd switchen, op- of afschalen. Meteen meer weten? Bel of stuur een WhatsApp naar Marianne Sturman: 06-51222840.
Light €695,- /mnd
Jouw eigen Virtuele Assistent die incidentele klussen voor je overneemt.
  • Inclusief 14 uur
  • Meer uren à €47,50
Meer info
Comfort €940,- /mnd
Een Virtuele Assistent waar je (gemiddeld) een uur per dag op kunt terugvallen.
  • Inclusief 20 uur
  • Meer uren à €45,50
Meer info
Premium €1335,- /mnd
Als je veel, en regelmatig, werk wilt uitbesteden aan jouw Virtuele Assistent.
  • Inclusief 30 uur
  • Meer uren à €43,50
Meer info
Pro Maatwerk
Van specialistische VA tot Teams-oplossing: alles is bespreekbaar.
  • Tarieven in overleg
  • Uren op maat
Meer info

De kracht van onze Virtuele Assistenten

Wij leveren voor elke klus de juiste professional. Zijn de beoogde taken erg divers? Dan selecteren we speciaal voor jou een combinatie van flexibele talenten voor je.

Online, marketing & social

  • Email marketing
  • Bijhouden website
  • Teksten & bloggen
  • Sociale media
  • Internet searches
  • Online tools
  • En nog veel meer...

Administratief

  • Facturatie
  • Boekhouding
  • Bewaken debiteuren
  • Betalingen klaarzetten
  • Gegevens controleren
  • En nog veel meer...

Secretarieel

  • E-mail management
  • Agendabeheer (plannen/beheren/bevestigen van afspraken)
  • Organiseren van vergaderingen
  • Telefoon beantwoording
  • Archivering
  • Reisplanning & verzorging
  • Algemene ondersteuning (zakelijk en privé)
  • Kantoor organisatie
  • Projectondersteuning
  • En nog veel meer...

Database beheer en CRM

  • Gegevens invoeren (bijv. contracten)
  • Wijzigingen verwerken
  • Selecties maken
  • En nog veel meer...

HR ondersteuning

  • Administratie arbeidsovereenkomsten
  • Beheer personeelsdossiers
  • Verzuim- en vakantieregistratie
  • En nog veel meer...

Document ontwikkeling & beheer

  • Presentaties (Powerpoint, prezi, etc.)
  • Spreadsheets
  • Word / PDF documenten
  • Proeflezen documenten
  • Vormgeven documenten
  • Templates maken
  • En nog veel meer...

Klantenservice & sales support

  • Klantvragen beantwoorden
  • Klant contacten onderhouden
  • Ondersteuning acquisitie
  • Offertes maken en redigeren
  • En nog veel meer...

Project Management Ondersteuning (PMO) & Verslaglegging

  • Projectondersteuning
  • Programmaondersteuning
  • Verslaglegging op locatie
  • Verslaglegging op afstand
  • Transcriptie
  • Vergaderplanning
  • Centraal archief bijhouden
  • En nog veel meer...

Geef jouw business een boost!

Het leven is te kort om te blijven tobben. Kies voor een Virtuele Assistent, zodat jij kunt gaan doen waar jij het beste in bent. Maak een afspraak
  • Binnen één week een fantastische Virtuele Assistent
  • Moneypenny begeleidt de start en voortgang van de samenwerking
  • Jouw VA is een professional die direct snapt wat jij bedoelt
  • Complete teams leveren wij ook. Bijv. een virtueel secretariaat
  • Abonnement switch: je kunt per maand op- en afschalen
  • Tijdelijk extra uren zijn flexibel bij te boeken
  • Digitale werkomgeving via het Moneypenny Meetingpoint
  • Gegarandeerde continuïteit: vervangende VA bij ziekte of vakantie

Ontmoet een Virtuele Assistent

Moneypenny heeft een grote talentpool van Virtuele Assistenten. Om je een indruk te geven van de diversiteit, stellen wij drie van onze professionals aan je voor:
Roseanne VA communicatie & projectmanagement

Roseanne heeft communicatie gestudeerd en haar expertises liggen bij projectmanagement, proces optimalisatie, communicatie en office management. Ze is sociaal, creatief, flexibel, pro-actief en gedreven. Het optimaliseren van werkprocessen zodat deze gestructureerder en gemakkelijker verlopen geeft haar energie. Dynamisch werken houdt haar scherp en gemotiveerd. Voor optimalisatie, creatie, vormgeving en implementatie van werkprocessen ben je bij een VA als Roseanne in goede handen.

Willemijn VA media, design & support

Willemijn is afgestudeerd op New Media & Digital Culture en haar expertise en ervaring zet ze nu in voor onze opdrachtgevers. Deze duizendpoot is loyaal, creatief en wilskrachtig en ze houdt ervan om mensen blij te maken. Willemijn heeft ruime ervaring in de rol van personal assistant. Zij weet als geen ander hoe ze haar opdrachtgevers moet ondersteunen. Deze levensgenieter is ook nog eens zeer bekwaam in grafisch vormgeven. Willemijn is een veelzijdige en ideale VA voor onze opdrachtgevers. 

Christa VA secretariaat en personal assistance

Christa is een zeer ervaren en professionele assistent. Ze kan goed plannen en organiseren, snel schakelen en oplossingsgericht werken. Daarnaast lijkt proactief door haar te zijn uitgevonden. Deze multi-inzetbare kracht is professioneel, praktisch, flexibel, creatief en zelfstandig. Met haar ruime ervaring als office manager en management assistent weet ze als geen ander hoe ze haar opdrachtgevers scherp moet houden. Geen klus is haar te veel. Christa is een zeer gewaardeerde VA.

Frequently Asked Questions

Een Virtuele Assistent is een persoonlijke assistent die – op afstand – meestal vanuit haar thuiskantoor, allerlei werkzaamheden uitvoert om jou te ondersteunen. Je kan jouw persoonlijke Virtuele Assistent al inschakelen voor een paar uur per week.

Ja. Als je een abonnement neemt, wordt je Virtuele Assistent zorgvuldig geselecteerd op basis van jouw eisen en wensen. Daarbij heb je zelf het laatste woord. Je Virtuele Assistent is echt je eigen medewerker op afstand, die – uiteraard – onder verantwoordelijkheid van Moneypenny haar werkzaamheden uitvoert.

Veel klanten vinden het niet de moeite om voor een korte periode een vervanger in te zetten. De eigen Virtuele Assistent is zo goed ingewerkt dat er altijd wel een oplossing gevonden wordt. Maar als een Virtuele Assistent langer afwezig is, dan garandeert Moneypenny de continuïteit met een even deskundige invaller.

In een enkel geval kan het gebeuren dat de klik toch niet optimaal is. Moneypenny houdt altijd de vinger aan de pols en vervangt als het nodig is de betreffende Virtuele Assistent door een collega-VA.

Wij hanteren een opzegtermijn van 1 maand.

Het is helaas niet mogelijk om uren mee te nemen naar een volgende maand. Wel kijkt Moneypenny per maand of het aantal gewerkte uren overeenstemt met je abonnement. Als er te weinig gewerkt is, maar ook als er te veel uren geschreven worden, trekken we aan de bel. Dan kan het aantrekkelijk zijn om je abonnementsvorm te wijzigen.

Natuurlijk niet! Als jouw Virtuele Assistent niet voor je werkt en jij vervanging niet nodig vindt, dan wordt in die maand het abonnementstarief niet doorbelast. Wij factureren in die periode uitsluitend uren op nacalculatie.

Dit vindt Moneypenny een heel belangrijke vraag. Je Virtuele Assistent sluit een (arbeids)overeenkomst met ons, waarin deze kwesties nauwkeurig zijn vastgelegd en met een boete afdwingbaar zijn. Daarnaast heeft Moneypenny een thuiswerkprotocol: een juridisch reglement dat specifieke eisen stelt aan de thuiswerkplek en de informatiebeveiliging. Zo worden jouw data alleen opgeslagen op jouw eigen bedrijfsserver of ons beveiligde online platform Moneypenny Meetingpoint – nooit op de harde schijf van de Virtuele Assistent. Wil je hier meer over weten? Als je een mailt stuurt naar info@moneypenny.nl, sturen wij je het thuiswerkprotocol toe.

Super als je tevreden bent over je Moneypenny VA, dat is ook precies de bedoeling! Echter, een rechtstreekse (arbeids)overeenkomst aangaan met een van onze VA’s behoort niet tot de mogelijkheden. Mocht je er op enig moment aan toe zijn om zelf een VA in dienst te nemen, dan helpen we je uiteraard graag met de werving & selectie. Wij hebben een groot kandidatenbestand aan aspirant-VA’s waar we zelf ook uit putten. Vraag je Moneypenny accountmanager naar de mogelijkheden.

De manier waarop onze opdrachtgevers met hun Virtuele Assistenten samenwerken, verschilt. Sommigen hebben een eigen ICT-infrastructuur of gebruiken online tools zoals Dropbox. Tijdens de inwerksessie, die deel uitmaakt van onze dienstverlening, maken we hier specifieke afspraken over. Je kunt kiezen voor het uitstekend beveiligde Moneypenny Meetingpoint. Het gebruik van ons eigen online platform door jouw Virtuele Assistent en jezelf (één persoon) is inbegrepen in het abonnementstarief.

Na de kickoff sessie onder leiding van je accountmanager van Moneypenny werk je rechtstreeks met je eigen Virtuele Assistent. Dat is wel zo efficiënt.

Nee. We kunnen je beter ondersteunen door de uitvoerende werkzaamheden en de telefoonopvang apart aan te bieden. Een gespecialiseerde telefoonservice is efficiënter en goedkoper. Je kunt dus naast een Virtuele Assistent een voordelig abonnement nemen op ons telefoonteam dat alle binnenkomende gesprekken voor je opvangt.

Bij piekbelasting of specialistische taken kan jouw eigen assistent een beroep doen op collega-VA’s. Moneypenny heeft Virtuele Assistenten met expertise op de meest uiteenlopende vakgebieden. Inzet van extra assistentie gebeurt altijd in goed onderling overleg.

Ook dan kun je altijd een beroep doen op Moneypenny. Wij zetten dan tijdelijk een andere uitstekende Virtuele Assistent in. We hebben een fantastische poule van hooggekwalificeerde professionals met uiteenlopende specialisaties.

Als jij dat wilt, dan kan dat. We hanteren strikte regels om misbruik te voorkomen.

Zet Moneypenny aan het werk!

Benut de energie van Moneypenny, de remote-expert.
Dan geven we ook jouw business een boost!