Ondersteuning voor Horeca & Events

De horeca- en eventsector staat bekend om zijn constante dynamiek en hectiek. Ondernemers en teams in deze branche hebben vaak te maken met een wirwar aan taken. In deze context kan een Virtual Assistant (VA) van onschatbare waarde zijn door te helpen bij het verlichten van de last en het stroomlijnen van operationele processen.
Virtuele ondersteuning voor horeca en evenementen branche met Moneypenny's Virtual Assistance

VA’s ontlasten de horeca- en evenementenbranche

In de horeca- en eventenbranche draait alles om het creëren van onvergetelijke ervaringen voor de gasten. Een Virtual Assistant (VA) kan een breed scala aan taken uitvoeren om ondernemers en teams te ondersteunen, waaronder:

  • Eventplanning: assisteren bij het plannen en organiseren van evenementen, inclusief het coördineren van activiteiten en contact houden met leveranciers.
  • Locatieboekingen: regelen en beheren van locaties voor evenementen, het vastleggen van data en het afhandelen van contracten.
  • Klantenservice: beantwoorden van vragen van klanten, het afhandelen van reserveringen en het oplossen van eventuele problemen of klachten.
  • Administratieve taken: assisteren bij algemene administratieve taken zoals het bijhouden van afspraken en het beheren van e-mails.
Benieuwd wat een Virtual Assistant in jouw situatie kan betekenen? Maak digitaal kennis
Duke vertelt in dit interview over het flexibele Moneypenny abonnement dat hij heeft met Q-dance.

Duke van Qdance over zijn flexibele Moneypenny abonnement

“Het flexibele abonnement is een pluspunt; we kunnen het eenvoudig opschalen tijdens piekmomenten gedurende het jaar, zoals bij evenementen of ticketverkopen.” 

Wij interviewden Duke van Q-dance. Zij organiseren grootschalige hard dance-evenementen, met als grootste evenement Defqon.1. Hierdoor stroomt hun inbox regelmatig vol met vragen, en daarom hebben ze het verwerken daarvan uitbesteed aan een team van virtueel assistenten van Moneypenny. Benieuwd naar deze samenwerking? Lees dan snel verder.

Lees het hele item

Ook bij deze taken kan een VA jou helpen

Secretarieel
Secretarieel E-mail management, (complex) agendabeheer, vergaderingen boeken en organiseren, persoonlijke assistentie en meer.
Administratie & backoffice
Administratie & backoffice Facturatie, bewaken van debiteuren, betalingen klaarzetten, orders verwerken, invoeren van gegevens en meer.
Executive Assistance
Executive Assistance Ondersteuning van topmanagement, vergaderingen voorbereiden, e-mail screening en prioriteren, sparringpartner en meer.
Online, marketing en social
Online, marketing en social Maken en versturen van nieuwsbrieven, schrijven en posten van content op socials, maken van visuals, bijhouden van websites en meer.
Vergadersupport & notuleren
Vergadersupport & notuleren Support bij voorbereiden en organiseren van vergaderingen, online verslaglegging, bewaken van deadlines en actiepunten en meer.
Projectondersteuning
Projectondersteuning Secretariële ondersteuning, communicatie, beheer projectdocumentatie, rapportages over voortgang en financiën en meer.
Technisch VA
Technisch VA E-mail funnels inrichten in e-mail marketing systeem, websites onderhouden en updaten, adviseren over tools en systemen en meer.
HR & recruitmentsupport
HR & recruitmentsupport Screenen van CV’s, communicatie met kandidaten, uitzetten van vacatures, maken en versturen van arbeidsovereenkomsten en meer.
Klant- en salessupport
Klant- en salessupport Klantenservice inboxbeheer, maken en versturen van offertes, orders verwerken en nabellen, planningen maken en meer.

Binnen één week je eigen VA

Kom je steeds tijd tekort? Binnen één week kun je een superefficiënte Virtual Assistant inhuren die steengoed is in alles waar jij een hekel aan hebt. Wij regelen het, zodat jij je 100% kunt richten op je core business.

Dit zijn onze Virtual Assistants

Annet HR & recruitment

Annet is sociaalvaardig en beschikt over een goede mensenkennis. Dit komt goed van pas in haar rol als HR- en recruitment assistent. Ze denkt graag proactief mee en weet precies wat ze moet doen om onze opdrachtgevers te ontlasten in het HR-proces, dat begint vanaf de werving en selectie tot en met de onboarding van nieuw personeel. Met haar assertieve houding weet ze je op een prettige manier te ondersteunen bij alle personeelszaken, zoals de interne communicatie, maar ook de loon- en personeelsadministratie.

Lisette Online marketing & projectmanagement

Lisette is een enthousiaste en gedreven professional die het beste tot haar recht komt in een team waarin zelfstandig wordt gewerkt. Haar focus ligt op projectondersteuning en online marketing. Ze is planmatig, heeft een praktische en probleemoplossende mentaliteit en zet graag de puntjes op de i. Voor diverse opdrachtgevers stelt Lisette passende nieuwsbrieven samen en plaatst zij toepasselijke berichten via socialmediakanelen. Daarnaast is zij inzetbaar voor administratieve en secretariële taken.

Quita Creatief

Quita blinkt uit in zowel projectmanagement als secretariële ondersteuning. Met haar oog voor detail en haar passie voor creativiteit zorgt ze ervoor dat projecten soepel verlopen, van planning tot uitvoering. Ze heeft een talent voor het organiseren van events en weet onder druk te presteren. Ze is ook bedreven in het vullen van websites in WordPress met tekst en beeldmateriaal. Haar positieve instelling en gedrevenheid maken haar een waardevolle partner voor elke opdrachtgever.

Maartje Technisch VA

Maartje is een veelzijdige Technisch VA met ruime ervaring in projectmanagement. Ze is sterk in het ondersteunen van teams en processen, waarbij ze gebruikmaakt van diverse tools zoals Microsoft Office, Trello, Asana, Salesforce en meer om efficiënte en effectieve oplossingen te realiseren. Maartje is servicegericht en denkt proactief mee. Hierdoor is ze een waardevolle partner voor opdrachtgevers die behoefte hebben aan betrouwbare technische en administratieve ondersteuning. Maartje is met deze kwaliteiten een waardevolle toevoeging voor elk team.

Samira Allround assistant

Samira is een resultaatgerichte en veelzijdige allround assistent die niet terugdeinst voor uitdagende taken of complexe verzoeken. Dankzij haar brede ervaring, zowel in het binnen- als buitenland, past ze zich moeiteloos aan verschillende werkomgevingen aan. Samira toont haar expertise in het effectief coördineren van complexe agenda’s, het soepel laten verlopen van backofficeprocessen en het organiseren van succesvolle evenementen. Haar vermogen om haar opdrachtgevers altijd een stap voor te zijn, zorgt voor een soepele samenwerking.

Jennifer PA & secretarieel

Jennifer is een georganiseerde en doelgerichte professional die floreert in het plannen, coördineren en communiceren. Met haar proactieve houding en creatieve aanpak weet ze voor elke uitdaging een oplossing te vinden. Haar brede ervaring in verschillende sectoren, van zakelijke dienstverlening tot IT en juridisch advies, maakt haar tot een veelzijdige kracht die moeiteloos schakelt tussen uiteenlopende taken. Haar no-nonsense instelling en oog voor verbeterprocessen maken haar tot een betrouwbare en waardevolle assistent voor elke opdrachtgever.

Annemieke Boekhouding & admin

Annemieke is een zeer gedreven assistent die goed is met cijfers. Ze houdt van een uitdaging en met haar brede administratieve werkervaring is zij een rots in de branding voor menig opdrachtgever van Moneypenny. Bovenal is deze financiële alleskunner buitengewoon enthousiast en leergierig. In combinatie met haar verantwoordelijkheidsgevoel dragen onze opdrachtgevers hun bedrijfsadministratie met een gerust hart aan haar over. Kortom, Annemieke is bij uitstek de assistent die je zoekt voor al je boekhoudkundige taken.

Bonnie Social media

Bonnie volgde de opleiding Media, Informatie en Communicatie en zet nu haar social media skills in voor verscheidene opdrachtgevers. Deze social media guru is servicegericht en is pas tevreden wanneer een social media kalender tot in de puntjes is uitgewerkt. Ook met de inhoudelijke content weet Bonnie raad en ze denkt graag mee met de social mediastrategie. Een maandelijkse social media analyse behoort ook tot één van haar specialiteiten. Kortom, met VA Bonnie til je jouw social media binnen mum van tijd naar een hoger niveau.

Willemijn Media, design & email marketing

Willemijn is afgestudeerd op New Media & Digital Culture en haar expertise en ervaring zet ze nu in voor onze opdrachtgevers. Willemijn is loyaal, creatief en wilskrachtig en ze houdt ervan om mensen blij te maken. Ze ondersteunt haar opdrachtgevers op marketinggebied. Taken die hieronder vallen zijn o.a. emailmarketing, social media en contentcreatie. Denk hierbij aan het afnemen en uitwerken van interviews en het schrijven van blogs. Deze levensgenieter is ook nog eens zeer bekwaam in grafisch vormgeven, een mooie toevoeging op de content die zij creëert.

Christa Secretariaat en personal assistance

Christa is een zeer ervaren en professionele assistent. Ze kan goed plannen en organiseren, snel schakelen en oplossingsgericht werken. Daarnaast lijkt proactief door haar te zijn uitgevonden. Deze multi-inzetbare kracht is professioneel, praktisch, flexibel, creatief en zelfstandig. Met haar ruime ervaring als office manager en management assistent weet ze als geen ander hoe ze haar opdrachtgevers scherp moet houden. Geen klus is haar te veel. Christa is een zeer gewaardeerde virtueel assistent.

Geef jouw organisatie een boost!

Het leven is te kort om te blijven tobben. Kies voor een Virtueel Assistent, zodat jij kunt gaan doen waar jij het beste in bent. Bekijk onze abonnementen
  • Binnen één week een professionele online assistent die direct snapt wat jij bedoelt
  • Moneypenny begeleidt de start en voortgang van de samenwerking
  • Complete teams leveren wij ook, zoals een virtueel secretariaat
  • Abonnement switch: je kunt per maand op- en afschalen
  • Beschikbaarheid van virtueel assistenten in diverse tijdzones
  • Gegarandeerde continuïteit: vervangende VA bij ziekte of vakantie

Zet Moneypenny aan het werk!

Benut de energie van Moneypenny, de remote-expert.
Dan geven we ook jouw business een boost!