Ondersteuning voor een e-commerce bedrijf

Een groot deel van onze VA’s wordt ingezet voor e-commerce, en dat is logisch. E-commerce heeft te maken met veel administratieve taken en seasonality. Dat maakt de flexibiliteit van onze VA’s tot een efficiënte en kostenbesparende oplossing.
Virtuele ondersteuning voor de e-commerce branche met Moneypenny's Virtual Assistance

Maak jouw e-commerce business efficiënter met een VA

Besteed jij te veel tijd aan repetitieve taken zoals administratie, klantenservice en orderverwerking? Door deze taken toe te vertrouwen aan een VA, kun jij je concentreren op wat er echt toe doet. Hieronder staan een aantal werkzaamheden die een Moneypenny-VA voor jou kan verrichten:

  • Klantenservice: beantwoorden van vragen, afhandelen van klachten en bieden van ondersteuning via verschillende kanalen.
  • Inboxbeheer: beheren en organiseren van inkomende e-mails van klanten, leveranciers en andere zakelijke contacten.
  • Orderverwerking: controleren van bestellingen, bijhouden van leveringsstatussen en coördineren van retourzendingen.
  • Productbeheer: bijwerken van productinformatie, toevoegen van nieuwe producten en beheren van voorraadniveaus.
  • Marketingondersteuning: assisteren bij het opzetten en beheren van marketingcampagnes en het analyseren van marketingresultaten.
Benieuwd wat een Virtual Assistant in jouw situatie kan betekenen? Maak digitaal kennis
Sylvia vertelt over hoe zij de Virtual Assistance van Moneypenny ervaart.

Sylvia over de Virtual Assistance van Moneypenny

“Blijf heel dicht bij je passie en hier kan een Virtual Assistant je goed in ondersteunen.”

Dit is een tip die Sylvia van Asperen andere ondernemers wil meegeven. Sylvia is eigenaar van Semmie (voluit Semmie Sprekend Spel & Training) en werkt samen met onze VA Ester. Wij interviewden haar over haar bedrijf en over hoe zij de Virtual Assistance van Moneypenny inzet en ervaart.

Lees het hele item

Ook bij deze taken kan een VA jou helpen

Secretarieel
Secretarieel E-mail management, (complex) agendabeheer, vergaderingen boeken en organiseren, persoonlijke assistentie en meer.
Administratie & backoffice
Administratie & backoffice Facturatie, bewaken van debiteuren, betalingen klaarzetten, orders verwerken, invoeren van gegevens en meer.
Executive Assistance
Executive Assistance Ondersteuning van topmanagement, vergaderingen voorbereiden, e-mail screening en prioriteren, sparringpartner en meer.
Online, marketing en social
Online, marketing en social Maken en versturen van nieuwsbrieven, schrijven en posten van content op socials, maken van visuals, bijhouden van websites en meer.
Vergadersupport & notuleren
Vergadersupport & notuleren Support bij voorbereiden en organiseren van vergaderingen, online verslaglegging, bewaken van deadlines en actiepunten en meer.
Projectondersteuning
Projectondersteuning Secretariële ondersteuning, communicatie, beheer projectdocumentatie, rapportages over voortgang en financiën en meer.
Technisch VA
Technisch VA E-mail funnels inrichten in e-mail marketing systeem, websites onderhouden en updaten, adviseren over tools en systemen en meer.
HR & recruitmentsupport
HR & recruitmentsupport Screenen van CV’s, communicatie met kandidaten, uitzetten van vacatures, maken en versturen van arbeidsovereenkomsten en meer.
Klant- en salessupport
Klant- en salessupport Klantenservice inboxbeheer, maken en versturen van offertes, orders verwerken en nabellen, planningen maken en meer.

Binnen één week je eigen VA

Kom je steeds tijd tekort? Binnen één week kun je een superefficiënte Virtual Assistant inhuren die steengoed is in alles waar jij een hekel aan hebt. Wij regelen het, zodat jij je 100% kunt richten op je core business.

Dit zijn onze Virtual Assistants

Quita Creatief

Quita blinkt uit in zowel projectmanagement als secretariële ondersteuning. Met haar oog voor detail en haar passie voor creativiteit zorgt ze ervoor dat projecten soepel verlopen, van planning tot uitvoering. Ze heeft een talent voor het organiseren van events en weet onder druk te presteren. Ze is ook bedreven in het vullen van websites in WordPress met tekst en beeldmateriaal. Haar positieve instelling en gedrevenheid maken haar een waardevolle partner voor elke opdrachtgever.

Annemieke Boekhouding & admin

Annemieke is een zeer gedreven assistent die goed is met cijfers. Ze houdt van een uitdaging en met haar brede administratieve werkervaring is zij een rots in de branding voor menig opdrachtgever van Moneypenny. Bovenal is deze financiële alleskunner buitengewoon enthousiast en leergierig. In combinatie met haar verantwoordelijkheidsgevoel dragen onze opdrachtgevers hun bedrijfsadministratie met een gerust hart aan haar over. Kortom, Annemieke is bij uitstek de assistent die je zoekt voor al je boekhoudkundige taken.

Bonnie Social media

Bonnie volgde de opleiding Media, Informatie en Communicatie en zet nu haar social media skills in voor verscheidene opdrachtgevers. Deze social media guru is servicegericht en is pas tevreden wanneer een social media kalender tot in de puntjes is uitgewerkt. Ook met de inhoudelijke content weet Bonnie raad en ze denkt graag mee met de social mediastrategie. Een maandelijkse social media analyse behoort ook tot één van haar specialiteiten. Kortom, met VA Bonnie til je jouw social media binnen mum van tijd naar een hoger niveau.

Jennifer PA & secretarieel

Jennifer is een georganiseerde en doelgerichte professional die floreert in het plannen, coördineren en communiceren. Met haar proactieve houding en creatieve aanpak weet ze voor elke uitdaging een oplossing te vinden. Haar brede ervaring in verschillende sectoren, van zakelijke dienstverlening tot IT en juridisch advies, maakt haar tot een veelzijdige kracht die moeiteloos schakelt tussen uiteenlopende taken. Haar no-nonsense instelling en oog voor verbeterprocessen maken haar tot een betrouwbare en waardevolle assistent voor elke opdrachtgever.

Maartje Technisch VA

Maartje is een veelzijdige Technisch VA met ruime ervaring in projectmanagement. Ze is sterk in het ondersteunen van teams en processen, waarbij ze gebruikmaakt van diverse tools zoals Microsoft Office, Trello, Asana, Salesforce en meer om efficiënte en effectieve oplossingen te realiseren. Maartje is servicegericht en denkt proactief mee. Hierdoor is ze een waardevolle partner voor opdrachtgevers die behoefte hebben aan betrouwbare technische en administratieve ondersteuning. Maartje is met deze kwaliteiten een waardevolle toevoeging voor elk team.

Boost het succes van jouw webshop!

Het leven is te kort om te blijven tobben. Kies voor een Virtueel Assistent, zodat jij kunt gaan doen waar jij het beste in bent. Bekijk onze abonnementen
  • Binnen één week een professionele online assistent die direct snapt wat jij bedoelt
  • Moneypenny begeleidt de start en voortgang van de samenwerking
  • Complete teams leveren wij ook, zoals een Virtueel Secretariaat
  • Abonnement switch: je kunt per maand op- en afschalen
  • Beschikbaarheid van Virtueel Assistenten in diverse tijdzones
  • Gegarandeerde continuïteit: vervangende VA bij ziekte of vakantie

Zet Moneypenny aan het werk!

Jij doet waar je goed in bent, wij regelen de rest.
Binnen een week jouw eigen VA.