Content maken en je online kanalen beheren is een vak apart. En niet iedereen is er even goed in en vindt het even leuk… Maar het is wel heel belangrijk! Dus stel je eens voor: een efficiënte Social Media assistent die op afstand voor je klaarstaat en zo nodig naar je toekomt. Iemand die precies de kwaliteiten heeft die jij nodig hebt, onmiddellijk snapt wat je bedoelt en je wensen razendsnel uitvoert…
Als ondernemer wil je gewoon doen wat je het liefste doet en waar je zo goed in bent. En zo min mogelijk tijd kwijt zijn aan randzaken zoals social media en content creatie. Jouw eigen persoonlijke Virtual Assistant (VA) kan je hierbij helpen! Omdat VA’s flexibel inzetbaar zijn kun je zoveel uur afnemen als je nodig hebt. En als je de ene week wat meer werk hebt dan de andere week is dat geen enkel probleem!
Dus heb je ondersteuning nodig bij de inzet van je online kanalen en tools? Iemand die bijvoorbeeld blogposts schrijft, nieuwsbrieven maakt en verstuurt, content maakt voor je social media accounts, de website bijhoudt en rapportages maakt? En dan ook nog iemand die kwalitatief werk levert, goed en gedegen ingewerkt wordt, een back up heeft als dat nodig is (want vakantie!) en goede referenties heeft? Bij ons krijg je niet zomaar een VA, je krijgt er eigenlijk een extra rechterhand en een linker hersenhelft bij. Daarbij blijf je maximaal flexibel, want je kunt kiezen voor een abonnement of voor een pre-paid kaart.
Petra, Virtueel Assistent
content creatie en social
Priscilla, Virtueel Assistent
online marketing
Meer informatie over de inzet van een VA vind je hier.
En wil je meer weten over onze manier van werken? Check dan vooral dit.