Werk efficiënter met een Virtueel Assistent

Besteed de klussen waar jij niet aan toe komt lekker uit. Zo houd jij tijd over voor het echte werk. Je virtuele assistent werkt vanuit haar eigen huis en is flexibel inzetbaar - het aantal uren bepaal jij.
Werk efficiënter met een Virtueel Assistent
Unieke talent pool van virtueel assistenten
Unieke talent-pool Secretarieel, administratief, social media, copywriting en nog veel meer. We staan klaar. Ook als virtueel team.
Hoogopgeleide professionals
Hoogopgeleide professionals Goed begeleid, getraind en met gemiddeld 10 jaar ervaring. Hebben aan één woord genoeg en zijn beschikbaar in diverse tijdzones.
Virtueel team van virtueel assistenten
Ook: een virtueel team Virtuele assistenten met diverse skills die op afstand in teamverband werken. Bijvoorbeeld als secretariaat
Flexibel abonnement
Flexibel abonnement Is het tijdelijk druk of juist rustig? Dan kun je het aantal uren gemakkelijk op- en afschalen.
Gegarandeerde continuïteit
Gegarandeerde continuïteit Dankzij vaste werkprocessen krijg je bij ziekte/vakantie direct een professionele vervanging.
En nog veel meer redenen...

Hier kan een virtual assistant jou bij helpen

Moneypenny levert voor elke klus de juiste professional. Zo weet je zeker dat er een samenwerking ontstaat waar jij echt wat aan hebt! Een virtuele assistant kan jou helpen bij uiteenlopende taken, van agendabeheer tot het bijhouden van social media. Bekijk abonnementen
  • E-mail management
  • Agendabeheer
  • Verslaglegging online vergaderingen
  • Archivering
  • Reisplanning & verzorging
  • Personal assistance (zakelijk en privé)
  • Organiseren van vergaderingen
  • Projectondersteuning
  • En nog veel meer...
  • Facturatie
  • Administratie bijwerken
  • Bewaken debiteuren
  • Betalingen klaarzetten
  • Categoriseren van facturen
  • Verwerken van declaraties & orders
  • Maken en bijwerken van rapportages
  • Gegevens controleren
  • En nog veel meer...
  • Ondersteuning van topmanagement
  • E-mail screenen en prioritiseren
  • Complex agendabeheer
  • Voorbereiden van vergaderingen
  • Opvolgen van actiepunten
  • Sparring partner
  • En nog veel meer...
  • Secretariële werkzaamheden in een project
  • Rapportages over voortgang en financiën
  • Communicatie rond en over het project
  • Beheer projectdocumentatie
  • Verslaglegging van online projectmeetings
  • Bewaken en najagen actiepunten en deadlines
  • Bijhouden risk & issue logs
  • Ondersteuning bij maken presentaties
  • En nog veel meer...
  • Email marketing
  • Bijhouden website
  • Visuals maken in Canva
  • Teksten & bloggen
  • Sociale media posts verzorgen
  • Internet searches
  • Online tools
  • En nog veel meer...
  • Support bij voorbereiden van vergaderingen
  • Organiseren & plannen van meetings
  • Rondsturen van agenda’s en stukken
  • Verslaglegging online meetings
  • Uitwerken van digitale geluidsbestanden (transcriberen)
  • Bewaken en najagen van deadlines en actiepunten
  • Archiveren van vergaderstukken
  • En nog veel meer...
  • Screenen van CV's
  • Support bij sollicitatieprocessen
  • Maken en versturen arbeidsovereenkomsten
  • Searchen en benaderen van kandidaten via Linkedin
  • Beheer personeelsdossiers
  • Ondersteunen bij on- en offboarding van medewerkers
  • Verzuim- en vakantieregistratie
  • En nog veel meer...
  • Plannen en boeken van reizen
  • Locaties en restaurants reserveren
  • Agenda en afspraken beheren
  • E-mail screenen en prioritiseren
  • Bestellingen plaatsen en aankopen doen
  • Herinneringen en deadlines verzorgen
  • Persoonlijke taken uitvoeren
  • En nog veel meer...
  • Presentaties (Powerpoint, prezi, etc.)
  • Spreadsheets
  • Word / PDF documenten
  • Proeflezen documenten
  • Vormgeven documenten
  • Templates maken
  • En nog veel meer...
  • Klantvragen beantwoorden
  • Bijhouden klantgegevens & CRM
  • Behandelen van klachten
  • Offertes maken of redigeren
  • Offertes nabellen
  • Orders verwerken
  • Planningen maken & agendabeheer
  • En nog veel meer...
  • Technische klantenservice
  • Webinars inrichten
  • E-mail funnels inrichten
  • Systemen koppelen
  • Opzetten van e-learning platforms
  • Websites opzetten
  • Websites onderhouden en updaten
  • Adviseren over tools en systemen
  • En nog andere expertises...

Binnen één week je eigen VA

Kom je steeds tijd tekort? Binnen één week kun je een superefficiënte virtual assistant inhuren die steengoed is in alles waar jij een hekel aan hebt. Wij regelen het, zodat jij je 100% kunt richten op je core business. Bekijk abonnementen

Sinds Jessica mijn virtuele assistent is, heb ik meer overzicht in mijn taken en worden allerhande zaken uit handen genomen. Dit zorgt ervoor dat ik belangrijke afspraken en opdrachten niet uit het oog verlies en me kan concentreren op mijn sterktes en wat ik leuk vind. Jessica zet “de puntjes op de i” waar ik ze meestal vergeet en complementeert mijn werk op een uitstekende manier. Het is een prettige bijkomstigheid dat we een goede klik hebben, wat een soepele en prettige samenwerking garandeert.

Eric de Kruik vertelt waarom hij zo tevreden is over de dienstverlening van Moneypenny Eric de Kruik HeartOvation

Als The Change Studio vinden we het belangrijk te werken met zeer professionele partners, waar we op kunnen vertrouwen en die met ons mee kunnen bewegen in de groei van onze onderneming. En daarom zijn we zo enthousiast over Moneypenny. De virtual assistents waar wij mee werk(t)en zijn altijd van een hoog niveau. Een oog voor detail, meedenkend waar nodig en flexibel in hun dienstverlening. Maar misschien waarderen we nog wel het meest de warme, persoonlijke benadering.

Samenwerking The Change Studio en Moneypenny Daniël Wolfs The Change Studio

Moneypenny hielp mij groeien en helpt mij nog dagelijks in het realiseren van mijn zakelijke dromen. De super veelzijdige virtueel assistenten zijn pro-actief en denken altijd met me mee. Ik kan en wil niet meer zonder ze! Ik kan iedere ondernemer (groot of klein) van harte aanbevelen om deze stap te zetten.

Ruben Klerkx maakt gebruikt van een virtueel team van Moneypenny Ruben Klerkx The Creators Company

Mijn werk is echt een stuk leuker en lichter geworden met de ondersteuning van Mariëlle. Zij houdt mijn administratie op orde en dat geeft mij een opgeruimd hoofd en meer vrije tijd.
Mariëlle heeft al een paar oplossingen bedacht voordat ik me ervan bewust word dat er iets op te lossen valt. Heerlijk!

Administratie op orde bij Elianne van Veelen door een virtueel assistent van Moneypenny Elianne van Veelen Balans in Bedrijf

Onze virtueel assistent Sanne helpt ons redactionele team deadlines te halen! Binnen een dag was zij in staat om in een complex workflowsysteem te werken. Sanne werkt nauwkeurig en snel, waardoor het tempo van een gehele redactie omhoog kan. Zij is flexibel, denkt mee en staat altijd voor ons klaar!

Joeri Coppejans schakelde een virtueel assistent van Moneypenny in Joeri Coppejans Wolters Kluwer
Meer weten over het gemak van een VA? Lees de succesverhalen van onze klanten

Virtueel assistent tarieven

Moneypenny levert maatwerk tegen scherpe en flexibele tarieven. In een persoonlijk gesprek helpen we je de beste keuze te maken uit onze verschillende abonnementsvormen. Weet je nog niet hoeveel uren je jouw virtuele assistent aan het werk wilt zetten? Geen zorgen: je kunt altijd switchen, opschalen of afschalen.
Starter v.a. €380 / maand
Flexibele startersabonnementen. Begin klein en laat ons je helpen om efficiënter te werken.
  • Groei en deel
  • Kleine urenbundel
  • Maandelijks opzegbaar
Bekijk Starter abonnementen
Light €820 / maand
Jouw eigen virtuele assistent die incidentele klussen voor je overneemt.
  • Inclusief 14 uur / maand
  • Meer uren à €55,50
  • Maandelijks opzegbaar
Meer info
Comfort €1.110 / maand
Een virtual assistant waar je (gemiddeld) een uur per dag op kunt terugvallen.
  • Inclusief 20 uur / maand
  • Meer uren à €53,50
  • Maandelijks opzegbaar
Meer info
Premium €1.585 / maand
Als je veel, en regelmatig, werk wilt uitbesteden aan jouw assistent.
  • Inclusief 30 uur / maand
  • Meer uren à €51,50
  • Maandelijks opzegbaar
Meer info
Scale €3.070 / maand
Wij zorgen voor een professioneel team van virtual assistants met alle benodigde skills.
  • Inclusief 60 uur / maand
  • Meer uren à €50,50
  • Maandelijks opzegbaar
Meer info
Scale XL €4.990 / maand
Een flexibel en groot VA-team met alle benodigde skills waar je altijd een beroep op kan doen.
  • Inclusief 100 uur / maand
  • Meer uren à €49,50
  • Maandelijks opzegbaar
Meer info
Maatwerk Op aanvraag
Van specialistische Virtuele Assistent tot VA-teams op maat: alles is bespreekbaar
  • Tarieven in overleg
  • Uren op maat
  • Maandelijks opzegbaar
Meer info
Wil jij vrijblijvend het gemak van een VA ontdekken? Vraag informatie over ons proefabonnement aan! Meer info proefabonnement

Geef jouw business een boost!

Het leven is te kort om te blijven tobben. Kies voor een virtuele assistent, zodat jij kunt gaan doen waar jij het beste in bent. Bekijk onze abonnementen
  • Binnen één week een professionele online assistent die direct snapt wat jij bedoelt
  • Moneypenny begeleidt de start en voortgang van de samenwerking
  • Complete teams leveren wij ook. Bijv. een virtueel secretariaat
  • Abonnement switch: je kunt per maand op- en afschalen
  • Beschikbaarheid van virtuele assistenten in diverse tijdzones
  • Gegarandeerde continuïteit: vervangende VA bij ziekte of vakantie

Virtual assistant gezocht? Maak kennis!

Moneypenny heeft een grote talentpool van virtuele assistenten. Om je een indruk te geven van de diversiteit, stellen wij zes van onze professionals aan je voor:
Roseanne Communicatie & projectmanagement

Roseanne heeft communicatie gestudeerd en haar expertises liggen bij projectmanagement, proces optimalisatie, communicatie en office management. Ze is sociaal, creatief, flexibel, pro-actief en gedreven. Het optimaliseren van werkprocessen zodat deze gestructureerder en gemakkelijker verlopen geeft haar energie. Dynamisch werken houdt haar scherp en gemotiveerd. Voor optimalisatie, creatie, vormgeving en implementatie van werkprocessen ben je bij een virtueel assistent als Roseanne in goede handen.

Willemijn Media, design & email marketing

Willemijn is afgestudeerd op New Media & Digital Culture en haar expertise en ervaring zet ze nu in voor onze opdrachtgevers. Deze duizendpoot is loyaal, creatief en wilskrachtig en ze houdt ervan om mensen blij te maken. Willemijn ondersteunt haar opdrachtgevers met name op marketinggebied. Taken die hieronder vallen zijn o.a. emailmarketing, contentcreatie en social media. Deze levensgenieter is ook nog eens zeer bekwaam in grafisch vormgeven. Willemijn is een veelzijdige en ideale virtuele assistent voor onze opdrachtgevers.

Christa Secretariaat en personal assistance

Christa is een zeer ervaren en professionele assistent. Ze kan goed plannen en organiseren, snel schakelen en oplossingsgericht werken. Daarnaast lijkt proactief door haar te zijn uitgevonden. Deze multi-inzetbare kracht is professioneel, praktisch, flexibel, creatief en zelfstandig. Met haar ruime ervaring als office manager en management assistent weet ze als geen ander hoe ze haar opdrachtgevers scherp moet houden. Geen klus is haar te veel. Christa is een zeer gewaardeerde virtueel assistent.

Bonnie Social media

Bonnie volgde de opleiding Media, Informatie en Communicatie en zet nu haar social media skills in voor verscheidene opdrachtgevers. Deze social media guru is zeer enthousiast, ruimdenkend en proactief. Daarnaast is ze servicegericht en is pas tevreden wanneer een social media kalender tot in de puntjes is uitgewerkt. Ook met de inhoudelijke content weet Bonnie raad en ze denkt graag mee met de social mediastrategie. Een maandelijkse social media analyse behoort ook tot één van haar specialiteiten. Kortom, met onze virtueel assistent Bonnie til je jouw social media binnen mum van tijd naar een hoger niveau.

Annemieke Boekhouding & admin

Annemieke is een zeer gedreven assistent die goed is met cijfers. Ze houdt van een uitdaging en met haar brede administratieve werkervaring is zij een rots in de branding voor menig opdrachtgever van Moneypenny. Bovenal is deze financiële alleskunner buitengewoon enthousiast en leergierig. In combinatie met haar verantwoordelijkheidsgevoel dragen onze opdrachtgevers hun bedrijfsadministratie met een gerust hart aan haar over. Kortom, Annemieke is bij uitstek de assistent die je zoekt voor al je boekhoudkundige taken.  

Jorien HR & recruitment

Jorien is sociaal vaardig en beschikt over een uitstekende mensenkennis. Dit komt goed van pas in haar rol als HR- en recruitment assistent. Met haar analytische vermogen denkt ze graag proactief mee en weet ze precies wat ze moet doen om onze opdrachtgevers te ontlasten in het HR-proces, dat begint vanaf de werving en selectie tot en met de onboarding van nieuw personeel. Vervolgens weet zij met haar assertieve houding de opdrachtgever op een prettige manier te ondersteunen bij alle personeelszaken, zoals de interne communicatie, maar ook de loon- en personeelsadministratie.

Frequently Asked Questions

Herken jij je in één van de onderstaande situaties:

  • Kom je niet toe aan het ‘echte’ werk?
  • Verlies je te veel tijd aan zaken waar jij je liever niet mee bezig houd?
  • Is het werk te veel voor jou alleen, maar neem je liever niemand in dienst?
  • Kom je tijdelijk handen tekort of heb je ondersteuning nodig bij bepaalde zaken? 
  • Besteed je te veel tijd aan werk en lijdt jouw privésituatie daaronder?
  • Heb jij een vacature die je niet gevuld krijgt?
  • Zoek je een oplossing voor het uitvoeren van bepaalde zaken binnen jouw organisatie?

Dan is een virtual assistent iets voor jou.

Van zzp’ers tot grote bedrijven, onze virtuele assistenten kunnen overal worden ingezet. Wij zorgen altijd voor de perfecte match.

Ja. Als je een abonnement neemt, wordt je VA zorgvuldig geselecteerd op basis van jouw eisen en wensen. Daarbij heb je zelf het laatste woord. Je virtuele assistent is echt je eigen medewerker op afstand, die – uiteraard – onder verantwoordelijkheid van Moneypenny haar werkzaamheden uitvoert.

Veel klanten vinden het niet de moeite om voor een korte periode een vervanger in te zetten. Maar als een virtuele assistent langer afwezig is, dan garandeert Moneypenny de continuïteit met een even deskundige invaller.

Als jouw virtual assistant niet voor je werkt en jij vervanging niet nodig vindt, dan wordt in die maand het abonnementstarief niet doorbelast. Wij factureren in die periode uitsluitend uren op nacalculatie.

Wij hanteren een opzegtermijn van 1 maand. In een enkel geval kan het gebeuren dat de klik toch niet optimaal is. Moneypenny houdt altijd de vinger aan de pols en vervangt als het nodig is de betreffende online assistent door een collega.

Dit vindt Moneypenny een heel belangrijke vraag. Je virtuele assistent sluit een (arbeids)overeenkomst met ons, waarin deze kwesties nauwkeurig zijn vastgelegd en met een boete afdwingbaar zijn. Daarnaast heeft Moneypenny een thuiswerkprotocol: een juridisch reglement dat specifieke eisen stelt aan de thuiswerkplek en de informatiebeveiliging. Zo worden jouw data alleen opgeslagen op jouw eigen bedrijfsserver of ons beveiligde online platform Moneypenny Meetingpoint – nooit op de harde schijf van de Virtuele Assistent. Wil je hier meer over weten? Als je een mailt stuurt naar info@moneypenny.nl, sturen wij je het thuiswerkprotocol toe.

Het varieert hoe opdrachtgevers samenwerken met hun virtuele assistenten. Tijdens de inwerksessie, die deel uitmaakt van onze dienstverlening, maken we hier afspraken over. Je kunt kiezen voor het uitstekend beveiligde Moneypenny Meetingpoint. Het gebruik van ons eigen online platform door jouw virtuele assistent en jezelf (één persoon) is inbegrepen in het abonnementstarief.

Ook dan kun je altijd een beroep doen op Moneypenny. Wij zetten dan tijdelijk een andere uitstekende VA in. Dus heb je iemand nodig voor techniek of een specialist in een bepaald vakgebied, we hebben een fantastische poule van hooggekwalificeerde professionals.

Dat kan! Heb jij grote projecten lopen? Of wil je ondersteuning op een afdeling? Dan kunnen wij een team van VA’s samenstellen die een afdeling of project deels of in zijn geheel overnemen. Remote workforce noemen wij dat. Wij selecteren alle vaardigheden die nodig zijn en koppelen jou aan de juiste VA’s. Op die manier beschik jij altijd over de juiste capaciteit. 

Zet Moneypenny aan het werk!

Benut de energie van Moneypenny, de remote-expert.
Dan geven we ook jouw business een boost!