Administratieve ondersteuning

Administratie: het hoort erbij, keert telkens terug en is onmisbaar. Maar misschien kom je er simpelweg niet aan toe omdat andere zaken voorrang hebben of omdat je team onderbezet is. Of je kunt je er gewoon niet toe zetten. Hoe dan ook: met de administratieve ondersteuning van een Moneypenny VA hoef je je daar geen zorgen over te maken. Zo kun jij je focussen op wat echt belangrijk is.
Administratieve & backoffice ondersteuning door een virtueel assistent van Moneypenny

Je hoeft het niet alleen te doen

Facturen maken, declaraties verwerken, achter je debiteuren aanbellen, orders verwerken, het maken van planningen, financiële overzichten en meer. Allemaal werkzaamheden die moeten gebeuren. Hebben jij en je (management)team het hiervoor te druk of is de backoffice onderbezet? Geen zorgen, onze gespecialiseerde Virtual Assistants (VA’s) schieten graag te hulp met administratieve ondersteuning. We helpen je op afstand met het inrichten van je administratie, of we nemen je het werk volledig uit handen. Wel zo makkelijk.

Administratieve ondersteuning bij:

  • Facturatie
  • Administratie bijwerken
  • Bewaken debiteuren
  • Betalingen klaarzetten
  • Categoriseren van facturen
  • Verwerken van declaraties & orders
  • Maken en bijwerken van rapportages
  • Gegevens controleren
  • En nog veel meer…

Onze administratieve dienstverlening bestaat onder andere uit bovenstaande taken. Heb je nog meer taken? In overleg kijken we hoe deze binnen onze dienstverlening past.

Backoffice ondersteuning voor zzp’ers én bedrijven

Administratieve ondersteuning is er niet alleen voor de zelfstandig ondernemer. Heeft jouw backoffice handen tekort bij het uitvoeren van administratieve taken? Dan biedt de inzet van een Virtual Assistant uitkomst, zelfs binnen grotere organisaties. Wij kunnen, als dat nodig is, een afdeling deels of in zijn geheel overnemen.

Onze Virtual Assistants zijn uitgerust met een breed scala aan vaardigheden om naadloos te integreren in jouw team en de administratieve lasten te verlichten. Zo garanderen we niet alleen de continuïteit van je bedrijfsvoering, maar zorgen we er ook voor dat je backoffice op efficiënte wijze kan opereren.

Flexibele abonnementen

Je schakelt vanaf 8 uur per maand een eigen Moneypenny-VA in. Hoe je de uren verdeeld in de maand, dat bespreek je met jouw Virtueel Assistent. Hierdoor kun jij je focussen op de écht belangrijke zaken. Tijdens een persoonlijk gesprek helpen we jou kiezen uit de verschillende abonnementen. Weet je nog niet hoeveel uren je een VA wilt inschakelen? Geen enkel punt. Je kunt altijd switchen of op- en afschalen.

Zo regel je administratieve ondersteuning

Bij Moneypenny heb je binnen één week een superefficiënte Virtuele Assistent die administratieve of backoffice ondersteuning biedt. Wij zorgen voor gestroomlijnde processen, van facturatie tot documentatiebeheer, waardoor fouten worden verminderd en je bedrijf soepeler draait.

Wil je ook andere taken bij je VA beleggen? Geen punt! Je kunt bij ons onder andere ook terecht voor secretariele ondersteuning, vergadersupport, HR & recruitment, sales support en nog veel meer andere taken.

Bespreek vrijblijvend je wensen en ontdek de voordelen van onze Virtual Assistance!

Plan een digitale kennismaking

Zet Moneypenny aan het werk!

Jij doet waar je goed in bent, wij regelen de rest.
Binnen een week jouw eigen VA.