Ontmoet onze Virtual Assistants

Lees meer over onze VA's en maak kennis met de mensen waar onze klanten niet meer zonder kunnen!
Virtuele ondersteuning voor de financiële dienstverlening sector met Moneypenny

Onze VA's: ervaren, gescreend en flexibel

Bij Moneypenny hebben we een vaste poule van zo’n 80 Virtual Assistants (VA’s), zorgvuldig geselecteerd op basis van strenge criteria. Om je een idee te geven: van de 200 sollicitanten die we maandelijks ontvangen, nemen we er slechts 2 aan. Het vak van VA is tegenwoordig een containerbegrip, maar met 25 jaar ervaring in de selectie en screening van VA’s weten wij precies waar ze aan moeten voldoen.

Vakmanschap én ervaring

Onze VA’s onderscheiden zich door vakmanschap. Ze hebben minimaal 5 jaar ervaring in secretariaat, administratie, online marketing en de andere domeinen waarin we actief zijn. Ook zijn ze communicatief sterk en proactief. We hanteren ons eigen VA Best in Class-model, zodat jij verzekerd bent van de beste ondersteuning. Meer weten? Lees er alles over in ons blog.

Dit zijn onze virtual assistants

Annet HR & recruitment

Annet is sociaalvaardig en beschikt over een goede mensenkennis. Dit komt goed van pas in haar rol als HR- en recruitment assistent. Ze denkt graag proactief mee en weet precies wat ze moet doen om onze opdrachtgevers te ontlasten in het HR-proces, dat begint vanaf de werving en selectie tot en met de onboarding van nieuw personeel. Met haar assertieve houding weet ze je op een prettige manier te ondersteunen bij alle personeelszaken, zoals de interne communicatie, maar ook de loon- en personeelsadministratie.

Lisette Online marketing & projectmanagement

Lisette is een enthousiaste en gedreven professional die het beste tot haar recht komt in een team waarin zelfstandig wordt gewerkt. Haar focus ligt op projectondersteuning en online marketing. Ze is planmatig, heeft een praktische en probleemoplossende mentaliteit en zet graag de puntjes op de i. Voor diverse opdrachtgevers stelt Lisette passende nieuwsbrieven samen en plaatst zij toepasselijke berichten via socialmediakanelen. Daarnaast is zij inzetbaar voor administratieve en secretariële taken.

Quita Creatief

Quita blinkt uit in zowel projectmanagement als secretariële ondersteuning. Met haar oog voor detail en haar passie voor creativiteit zorgt ze ervoor dat projecten soepel verlopen, van planning tot uitvoering. Ze heeft een talent voor het organiseren van events en weet onder druk te presteren. Ze is ook bedreven in het vullen van websites in WordPress met tekst en beeldmateriaal. Haar positieve instelling en gedrevenheid maken haar een waardevolle partner voor elke opdrachtgever.

Maartje Technisch VA

Maartje is een veelzijdige Technisch VA met ruime ervaring in projectmanagement. Ze is sterk in het ondersteunen van teams en processen, waarbij ze gebruikmaakt van diverse tools zoals Microsoft Office, Trello, Asana, Salesforce en meer om efficiënte en effectieve oplossingen te realiseren. Maartje is servicegericht en denkt proactief mee. Hierdoor is ze een waardevolle partner voor opdrachtgevers die behoefte hebben aan betrouwbare technische en administratieve ondersteuning. Maartje is met deze kwaliteiten een waardevolle toevoeging voor elk team.

Samira Allround assistant

Samira is een resultaatgerichte en veelzijdige allround assistent die niet terugdeinst voor uitdagende taken of complexe verzoeken. Dankzij haar brede ervaring, zowel in het binnen- als buitenland, past ze zich moeiteloos aan verschillende werkomgevingen aan. Samira toont haar expertise in het effectief coördineren van complexe agenda’s, het soepel laten verlopen van backofficeprocessen en het organiseren van succesvolle evenementen. Haar vermogen om haar opdrachtgevers altijd een stap voor te zijn, zorgt voor een soepele samenwerking.

Jennifer PA & secretarieel

Jennifer is een georganiseerde en doelgerichte professional die floreert in het plannen, coördineren en communiceren. Met haar proactieve houding en creatieve aanpak weet ze voor elke uitdaging een oplossing te vinden. Haar brede ervaring in verschillende sectoren, van zakelijke dienstverlening tot IT en juridisch advies, maakt haar tot een veelzijdige kracht die moeiteloos schakelt tussen uiteenlopende taken. Haar no-nonsense instelling en oog voor verbeterprocessen maken haar tot een betrouwbare en waardevolle assistent voor elke opdrachtgever.

Annemieke Boekhouding & admin

Annemieke is een zeer gedreven assistent die goed is met cijfers. Ze houdt van een uitdaging en met haar brede administratieve werkervaring is zij een rots in de branding voor menig opdrachtgever van Moneypenny. Bovenal is deze financiële alleskunner buitengewoon enthousiast en leergierig. In combinatie met haar verantwoordelijkheidsgevoel dragen onze opdrachtgevers hun bedrijfsadministratie met een gerust hart aan haar over. Kortom, Annemieke is bij uitstek de assistent die je zoekt voor al je boekhoudkundige taken.

Bonnie Social media

Bonnie volgde de opleiding Media, Informatie en Communicatie en zet nu haar social media skills in voor verscheidene opdrachtgevers. Deze social media guru is servicegericht en is pas tevreden wanneer een social media kalender tot in de puntjes is uitgewerkt. Ook met de inhoudelijke content weet Bonnie raad en ze denkt graag mee met de social mediastrategie. Een maandelijkse social media analyse behoort ook tot één van haar specialiteiten. Kortom, met VA Bonnie til je jouw social media binnen mum van tijd naar een hoger niveau.

Willemijn Media, design & email marketing

Willemijn is afgestudeerd op New Media & Digital Culture en haar expertise en ervaring zet ze nu in voor onze opdrachtgevers. Willemijn is loyaal, creatief en wilskrachtig en ze houdt ervan om mensen blij te maken. Ze ondersteunt haar opdrachtgevers op marketinggebied. Taken die hieronder vallen zijn o.a. emailmarketing, social media en contentcreatie. Denk hierbij aan het afnemen en uitwerken van interviews en het schrijven van blogs. Deze levensgenieter is ook nog eens zeer bekwaam in grafisch vormgeven, een mooie toevoeging op de content die zij creëert.

Christa Secretariaat en personal assistance

Christa is een zeer ervaren en professionele assistent. Ze kan goed plannen en organiseren, snel schakelen en oplossingsgericht werken. Daarnaast lijkt proactief door haar te zijn uitgevonden. Deze multi-inzetbare kracht is professioneel, praktisch, flexibel, creatief en zelfstandig. Met haar ruime ervaring als office manager en management assistent weet ze als geen ander hoe ze haar opdrachtgevers scherp moet houden. Geen klus is haar te veel. Christa is een zeer gewaardeerde virtueel assistent.

Flexibel en meertalig

De meeste van onze Virtual Assistants wonen en werken vanuit Nederland, verspreid over het hele land – van Groningen tot Limburg. Daarnaast zijn er VA’s die regelmatig vanuit het buitenland werken en enkelen die permanent in het buitenland wonen. Dankzij onze grote poule hebben we altijd de juiste match beschikbaar, inclusief meertalige VA’s. Dit is het voordeel van een VA-bureau als Moneypenny: wij zijn jouw one-stop shop voor VA’s. Wil je uitbreiden of andere skills toevoegen aan je team? Wij zorgen ervoor.

Hoogopgeleid en divers

Onze VA’s zijn relatief hoogopgeleid: 50% heeft een hbo- of universitaire opleiding afgerond. Waar VA’s vroeger vooral moeders waren, zien we tegenwoordig steeds meer jonge professionals kiezen voor de vrijheid en flexibiliteit van remote werken. Twintigers versterken nu ook ons team en profiteren van de flexibiliteit die deze manier van werken biedt.

Neem contact met ons op en ontdek hoe wij jou kunnen helpen!

Meer uit onze kennisbank

Interview met Virtueel Assistent Mandy over haar werk als VA.
18 juli 2023 Ontmoet onze VA's

Interview met Virtueel Assistent Mandy over haar werk als VA

“Het leuke aan werken als VA is dat ik constant in verschillende rollen en taken kan duiken. Elke… Lees verder
Interview met Virtueel Assistent Caroline.
23 mei 2023 Ontmoet onze VA's

Interview met Virtueel Assistent Caroline

“Ik vind het een leuke combinatie om enerzijds naar de yogastudio te gaan en daar in contact te… Lees verder
interview-met-bonnie-virtueel-social-media-assistent-moneypenny
24 januari 2023 Ontmoet onze VA's

Interview met Virtueel Assistent Bonnie

“Als social media virtual assistant werk ik via Moneypenny voor verschillende opdrachtgevers. Dit… Lees verder
Interview met virtueel assistent en accountmanager Jorien van Moneypenny
20 december 2022 Ontmoet onze VA's

Interview met virtueel assistent en accountmanager Jorien

”Het grootste voordeel vind ik de flexibiliteit; niet werken van 9 tot 5 maar zelf je eigen tijd… Lees verder
Virtueel assistent Lenneke werkt vanuit Portugal voor Moneypenny
17 augustus 2022 Ontmoet onze VA's

Interview met virtueel assistent Lenneke

“Ik vond thuiswerken in corona tijden zó fijn, dat ik besloot om Virtueel Assistent te… Lees verder
Interview met Sandra Virtueel Assistent van Moneypenny. Zij werkt remote vanuit Portugal
20 juni 2022 Ontmoet onze VA's

Interview met virtueel assistent Sandra

“Mijn werk als Virtueel Assistent heeft het mogelijk gemaakt dat ik recent naar Portugal ben… Lees verder

Zet Moneypenny aan het werk!

Benut de energie van Moneypenny, de remote-expert.
Dan geven we ook jouw business een boost!