Als ondernemer wil je erop kunnen vertrouwen dat je altijd de ondersteuning krijgt die je nodig hebt, zelfs als jouw vaste virtueel assistent (VA) tijdelijk niet beschikbaar is. Dit soort situaties kunnen stress opleveren, want wat gebeurt er met die belangrijke taken die moeten worden uitgevoerd? Bij Moneypenny zorgen wij ervoor dat je je hier nooit zorgen over hoeft te maken. Of jouw VA nu ziek is, met vakantie gaat of een andere reden heeft voor afwezigheid, Moneypenny garandeert de continuïteit van onze dienstverlening met een even deskundige invaller die direct taken kan overnemen. We waarborgen daarnaast dat alle belangrijke informatie veilig wordt overgedragen via onze beveiligde kennisoverdrachtsystemen. Dit zorgt ervoor dat je belangrijke gegevens en werkwijzen nooit verloren gaan. Jouw bedrijf kan dus altijd op volle kracht doorgaan, zonder onderbrekingen of vertragingen.
Wanneer je vaste VA onverwacht ziek wordt, op vakantie gaat of met verlof gaat, kunnen wij snel schakelen dankzij onze uitgebreide VA-poule. In deze poule heeft Moneypenny maar liefst 90+ ervaren virtueel assistenten die klaarstaan om in te springen. Dit betekent dat er altijd iemand beschikbaar is met de juiste kennis en ervaring om taken over te nemen. Jouw accountmanager zorgt ervoor dat de vervanger dezelfde expertise en vaardigheden heeft als jouw vaste assistent, zodat de kwaliteit van het werk gewaarborgd blijft.
We begrijpen dat een goede planning en communicatie in deze gevallen essentieel zijn. Onze accountmanagers spelen hierbij een belangrijke rol. Zij blijven nauw betrokken bij het proces van begin tot eind en zorgen ervoor dat alle afspraken worden nagekomen. Dit betekent dat jouw werk altijd in goede handen is, ongeacht welke VA jou op dat moment ondersteunt.
Onze assistenten maken gebruik van een beveiligd platform voor kennisoverdracht. Dit systeem zorgt ervoor dat de vervangende VA direct op de hoogte is van jouw specifieke werkwijze, prioriteiten en afspraken. Hierdoor verloopt de overgang soepel en zonder onnodige vertragingen. Het platform zorgt ervoor dat jouw informatie beschermd en beschikbaar blijft, zodat de vervanger naadloos kan inhaken op jouw workflow.
Moneypenny neemt alle overdrachtskosten voor haar rekening, zodat jij nooit voor verrassingen komt te staan. Dit houdt in dat je als klant niet hoeft te betalen voor extra uren die nodig zijn voor de inwerkperiode van de vervanger. Alles wordt zo efficiënt mogelijk geregeld, zodat jij je kunt blijven focussen op wat je het beste doet: jouw bedrijf laten groeien.
Bij Moneypenny begrijpen we dat flexibiliteit en betrouwbaarheid belangrijk zijn voor ondernemers. Of jouw vaste virtueel assistent nu tijdelijk uitvalt door ziekte, met vakantie is of verlof heeft, wij zorgen ervoor dat jouw werkzaamheden altijd doorgaan. Onze uitgebreide back-upstrategie en de inzet van onze deskundige assistenten garanderen dat jouw bedrijf blijft draaien, zonder vertragingen of onderbrekingen.
Kortom, met Moneypenny hoef je je nooit zorgen te maken over de continuïteit van jouw ondersteuning. Wij staan altijd klaar om in te springen en nemen het heft in handen, zodat jij met een gerust hart verder kunt bouwen aan jouw onderneming.
Als ondernemer speel je graag in op de wisselende behoeften van je bedrijf. Moneypenny helpt je om efficiënt en kostenbewust de uren van je VA te beheren. Je leest er meer over in het blog ‘Zo haal je alles uit het flexibele VA-abonnement van Moneypenny’.
Maak digitaal kennis en stel al je vragen. Of lees meer over onze VA-service.