In iedere organisatie zijn er taken die je graag bij iemand ‘over de schutting’ zou gooien. Wat te denken van het ontwerpen of reviewen van een presentatie, het opzetten van een goed digitaal archief, eindelijk eens die sjablonen laten maken op basis van jullie huisstijl, de vormgeving laten aanpassen van documenten en ga zo maar door.
Hebben jij en je medewerkers het hiervoor te druk of is jullie office manager onderbezet? Geen zorgen, want Moneypenny heeft de perfecte oplossing! Onze gespecialiseerde Virtueel Assistenten (VA’s) schieten graag te hulp met het maken en beheren van documenten – en dat geheel op afstand. Hierbij kun je denken aan:
Vanaf 8 uur per maand (een klein dagdeel per week) schakel je al een eigen Moneypenny-VA in. Laat het maken van documenten en presentaties aan ons over, zodat jij je kunt richten op andere prioriteiten. In een persoonlijk gesprek helpen we te kiezen uit onze verschillende abonnementsvormen. Weet je nog niet hoeveel uren je nodig hebt? Geen probleem, je kan altijd op- en afschalen naar behoefte.
Overzicht abonnementenBij Moneypenny kun je binnen één week een superefficiënte Virtuele Assistent hebben die jou en je team gaat ontzorgen bij het ontwikkelen en beheren van je documentstromen. Wil je ook andere taken uitbesteden? Geen punt! Op onze virtueel assistent pagina vind je een overzicht van de meest gangbare taken. Je kunt bij ons ook terecht voor administratie, secretariële ondersteuning, HR & recruitment en nog veel meer.
Plan vrijblijvend een afspraak in onze agenda en we spreken je snel!