Nieuwsbrief september 2023

Deze nieuwsbrief wordt maandelijks verzonden aan al onze klanten en relaties. Wil je ook op de hoogte blijven van Moneypenny? Meld je dan hier aan voor onze mailing.

Op 30 september 2023
In de media
nieuwsbrief-moneypenny

Interview met opdrachtgever Arjan ter Linden

9f723083-efac-1bb8-06f7-78350179d37c.png“Je krijgt zowel kwaliteit als flexibiliteit bij VA’s van Moneypenny en die combinatie werkt perfect.”

Bij KeyQuest werken ze momenteel met maar liefst twee VA’s van Moneypenny samen, en de plannen voor een derde Virtueel Assistent zitten in de pipeline.

Volgens Arjan is tijd het grootste obstakel als ondernemer. Je hebt veel ideeën en kan veel zelf uitvoeren, maar het gevaar is dat je alles zelf blijft doen, wat de groei belemmert. Met dit inzicht zijn ze bij KeyQuest randzaken gaan uitbesteden aan VA’s van Moneypenny.

Ontdek in dit interview met welke taken onze VA’s hen ondersteunen en hoe zij hiermee van onschatbare waarde zijn geworden voor KeyQuest. Benieuwd naar KeyQuest en hun bedrijfsactiviteiten? Daar gaan we in dit interview ook dieper op in.

Naar het interview

Moneypenny @HR Live – 12 oktober 2023

9f723083-efac-1bb8-06f7-78350179d37c.pngHR Live is het grootste evenement rondom het thema werk en deze editie is Moneypenny hier met een eigen stand te vinden. Kom vooral langs en doe mee aan onze prijsvraag en win een VA voor 14 uur.

Wat kan je nog meer doen op HR Live?

  • Alle nieuwe HR-trends volgen in één van de ruim 80 korte workshops;
  • Kennis maken met zo’n 40 HR-dienstverleners, adviseurs en consultants op HR Live Expo;
  • HR-collega’s ontmoeten uit het hele land op één van de gezellige cateringterrassen.

Het evenement vindt plaats op 12 oktober van 10.00 tot 16.00 uur in Den Haag. Wil je deze dag niet missen of ben je nieuwsgierig naar meer informatie? Op de website van HR Live vind je alles terug.

Hopelijk tot dan!

Meer info & tickets

Interview met Virtual Assistant Samira

3855239b-b8bf-2e13-acf1-46684551cc92.png“Het leukste aan mijn werk vind ik het leren kennen van mijn opdrachtgevers, zodat ik hen altijd een stap voor ben en begrijp wat het beste voor hen werkt.”

Onze Virtual Assistant Samira ontdekte haar ideale match toen ze de vacature van Moneypenny tegenkwam. Complexe agenda’s en acht inboxen tegelijk beheren, schrikken Samira niet af; integendeel, ze haalt hier juist energie uit.

Samira werkt momenteel voor drie opdrachtgevers en ondersteunt hen bij zeer diverse taken. Die diversiteit spreekt haar erg aan.

Lees het volledige interview met Samira om te ontdekken bij welke taken zij haar opdrachtgevers ondersteunt.

Naar het interview

Moneypenny in de media

2a18afdb-e8c6-d2bc-d79f-15669154b798.pngTrends in HR – 27 september 2023
Met hybride werken geef je medewerkers meer regie

Hybride werken geeft medewerkers meer vrijheid en verantwoordelijkheid, aldus Marianne Sturman in het recente interview op Trends in HR. Deze flexibele aanpak bevordert een betere werk-privébalans en verhoogt de tevredenheid op de werkvloer.

Marianne vertelt wat er op dit gebied al goed gaat én wat er volgens haar nog beter (en anders) kan. Daarnaast deelt ze ook nog 3 tips om hybride werken anders in te delen.

Meer inspiratie in onze kennisbank

Meer uit onze kennisbank

Hier vind je reviews over Moneypenny, zo kan jij een goede VA-keuze maken.
19 december 2024 Blog

Waar vind je reviews over Moneypenny?

Als ondernemer/manager wil je zeker weten dat je een betrouwbare keuze maakt als je werk uit handen… Lees verder
Opdrachtgever Marnix over het verschil tussen een VA en iemand op kantoor
5 december 2024 Succesverhalen

Marnix over het verschil tussen een VA en iemand op kantoor

“Bij Moneypenny hebben we toegang tot een pool van VA’s met verschillende vaardigheden. Dat is… Lees verder
nieuwsbrief-moneypenny
4 december 2024 In de media

Nieuwsbrief november 2024

Deze nieuwsbrief wordt maandelijks verzonden aan al onze klanten en relaties. Wil je ook op de… Lees verder

Zet Moneypenny aan het werk!

Benut de energie van Moneypenny, de remote-expert.
Dan geven we ook jouw business een boost!