Deze nieuwsbrief wordt maandelijks verzonden aan al onze klanten en relaties. Wil je ook op de hoogte blijven van Moneypenny? Meld je dan hier aan voor onze mailing.
Donderdag 29 september om 9:00 uur
In een zeer krappe arbeidsmarkt is het uiteraard van groot belang om in te spelen op de wensen van bestaande en potentiële medewerkers. Een grote wens bij medewerkers is om hybride te kunnen blijven werken. Alle reden dus voor organisaties om hybride werken in te zetten als arbeidsmarktinstrument.
In dit webinar met Susan Smulders geven we je vanuit onze jarenlange ervaring kort een inkijkje in de vraagstukken voor organisaties die hybride werken willen inbedden in hun organisatie.
Wil je je nog meer verdiepen in dit onderwerp? Koop dan ons boek ‘Hybride Wérkt’. Dit boek bevat een mix van visie, inzichten en concrete handvatten over hybride werken.
Meer informatie en inschrijven“Ik vond thuiswerken in corona tijden zó fijn, dat ik besloot om Virtueel Assistent te worden.”
Wij interviewden onze VA Lenneke; zij werkt sinds dit jaar bij Moneypenny als VA, zit middenin een verhuizing naar Portugal en ja, ze mist soms collega’s.
Voor Lenneke maakt het een hoop goed dat ze bij Moneypenny ook in een VA-team werkt, zodat ze toch een soort collega’s heeft. De online bijklets-momentjes die Moneypenny organiseert vindt ze erg leuk.
Ben jij benieuwd naar Lenneke’s verhaal en haar werkzaamheden voor Moneypenny? Lees verder via onderstaande knop!
Lees het interview met LennekeDe maand september is voor veel bedrijven één van de drukste maanden van het jaar. Ben jij ook te druk en wil jij meer tijd besteden aan het échte werk?
Misschien is een persoonlijke assistent op afstand iets voor jou! Zo ben jij niet langer ’s avonds of in het weekend nog bezig met jouw mailbox, agenda en administratie.
Met onze flexibele abonnementen kan jij al vanaf 14 uur per maand op ondersteuning rekenen. Onze professionals ondersteunen jou met taken die jij graag wilt uitbesteden.
Wil je weten hoe wij jou kunnen helpen?
Plan dan een vrijblijvend gesprek met ons in om te sparren over de mogelijkheden.
Als Virtueel Assistent houden we dagelijks onze uren bij. Dat kan soms een uitdaging zijn, zeker op drukke dagen wanneer je veel dingen te doen hebt voor diverse klanten. Gekko Uren helpt je om gemakkelijk en snel je uren bij te houden.
Gekko Uren is een gratis app om je uren bij te houden op je telefoon. Je wisselt de timer met één klik tussen diverse projecten en taken. Daarnaast kan je je agenda en planning automatisch koppelen met projecten in Gekko.
Onze Virtueel Assistent Melanie vertelt je er alles over in het blog.
Wist je dat we vanuit Moneypenny regelmatig handige tools delen die het online samenwerken ten goede komen? Je vindt ze op de inspiratiepagina van onze website!
Naar het blog