Deze nieuwsbrief wordt maandelijks verzonden aan al onze klanten en relaties. Wil je ook op de hoogte blijven van Moneypenny? Meld je dan hier aan voor onze mailing.
Aan het begin van een nieuw jaar spreek ik, als directeur van Moneypenny, veel ondernemers die mooie voornemens hebben. Zoals bijvoorbeeld; meer focus op de kern van het bedrijf, meer rust en ruimte voor zichzelf en beter plannen en organiseren van de werkzaamheden.
Deze ondernemers weten al dat een virtueel assistent hun gaat helpen en ondersteunen bij het realiseren van deze doelen en daarom kloppen ze bij Moneypenny aan.
Wil jij ook weten wat de mogelijkheden van een virtueel assistent zijn en hoe hij of zij kan bijdragen aan jouw doelen voor 2022?
Plan dan een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek met mij in.
Wedden dat jij die doelen gaat realiseren dit jaar!
Ik wil een kennismakingsgesprek met Marianne Sturman“Wij willen ons kunnen focussen op de klant en waar we echt goed in zijn, daarom kozen wij voor een virtuele assistent.”
Oftewel, zoals wij bij Moneypenny zeggen; ‘Focus on what you do best!’. Sabine den Hartog is partner/eigenaar van Inlime, een bureau dat gespecialiseerd is in organisatiecultuur. Ze werkt samen met Myrte, een virtuele assistent van Moneypenny.
Lees in dit interview waarom ze een VA inschakelde voor de social media, welke werkzaamheden Myrte uitvoert en hoe de samenwerking met een virtueel assistent op Bonaire wordt ervaren.
Naar het interviewContinuïteit geborgd, flexibiliteit gegarandeerd!
Susan Smulders en Marianne Sturman geven op woensdag 26 januari (09:00 uur) hun expertvisie op de toekomst van managementondersteuning.
Daarnaast bespreken ze in het webinar een aantal praktijkvoorbeelden van hybride secretariaten bij onze klanten. Deze hybride secretariaten zijn in no time de efficiënte spil van de organisatie geworden en bewegen flexibel mee met de ondersteuningsbehoefte van managers en teams.
Dit webinar wil je niet missen, inschrijven
kan via onderstaande link en deelname is gratis!
Dat Moneypenny al jaren social media inzet om haar doelgroepen te bereiken, informeren en te verbinden is geen nieuws.
Maar sinds kort geven wij onze volgers op Instagram een kijkje achter de schermen bij Moneypenny.
We laten zien hoe een werkdag van een VA eruit ziet. Welke taken zij uitvoeren en hoe onze virtuele assistenten zorgen voor tevreden opdrachtgevers.
Wil je ook meekijken in de Moneypenny keuken? Volg ons dan op Instagram!
Follow us!“Voor 9 uur heb ik alle mailboxen bijgewerkt”
Afgelopen week interviewden we Virtueel Assistent Ester Hagen. Ze begon haar loopbaan als dierenartsassistente, switchte naar fysiotherapie en werkt nu bij Moneypenny als virtueel assistent.
Inmiddels werkt ze al een half jaar voor twee opdrachtgevers bij Moneypenny en dat bevalt haar erg goed. Ze vertelt ons alles over haar werkzaamheden en ervaringen als VA in dit interview!
Interview met Ester