Deze nieuwsbrief wordt maandelijks verzonden aan al onze klanten en relaties. Wil je ook op de hoogte blijven van Moneypenny? Meld je dan hier aan voor onze mailing.
“Het grootste voordeel is de snelheid waarmee Moneypenny ons van goede medewerkers voorziet”
Afgelopen week interviewden wij Diana, werkzaam bij B&T, een adviesorganisatie met hart voor het onderwijs. Daar hebben ze het helemaal uitgevonden, een VA-team dat hun bedrijf versterkt en ondersteunt op verschillende afdelingen.
De assistenten op afstand bieden secretariële ondersteuning, maar assisteren ook op het gebied van HR, werving en selectie, communicatie en marketing.
Ben je benieuwd waarom deze samenwerking zo goed bevalt? Lees dan verder.
Lees hier verder“Ik kies zelf wanneer ik werk en hoe ik mijn dagen indeel”
Niels was lange tijd de enige mannelijke virtuele assistent bij Moneypenny. Inmiddels is dat niet meer het geval, maar het is wel de hoogste tijd om hem te interviewen.
Niels verruilde zijn 9 tot 5 kantoorbaan voor een baan als virtual assistant en deelt nu zijn eigen werktijden flexibel in. Of zoals hij zelf zegt: als de zon op maandagmiddag schijnt kan ik gewoon lekker even gaan wandelen met de hond of een terrasje pakken.
Klik op de knop voor het hele interview met Niels.
Lees het interview met NielsHybride werken als instrument in een krappe arbeidsmarkt
Voor veel organisaties staat het vinden én binden van (potentiële) medewerkers met stip op nummer 1 op de lijst met uitdagingen. In een zeer krappe arbeidsmarkt is het uiteraard van groot belang om in te spelen op de wensen van bestaande en potentiële medewerkers.
In de coronaperiode hebben mensen de voordelen van (deels) thuiswerken ontdekt. Een grote wens van medewerkers is dan ook om hybride te kunnen blijven werken. Alle reden dus voor organisaties om hybride werken in te zetten als instrument.
In dit webinar geeft Susan Smulders je vanuit onze jarenlange ervaring een inkijkje in de vraagstukken voor organisaties die hybride werken willen inbedden in hun organisatie en dit willen inzetten als instrument op de arbeidsmarkt.
Deelnemen? Schrijf je in via onderstaande link en doe op woensdag 25 mei gratis mee!
Meer informatie en inschrijvenOp zoek naar een remote workforce dat ‘alles’ kan? Moneypenny biedt de oplossing.
Parttimers, zwangerschapverlof, ziektes en vakanties zijn niet langer een uitdaging. Jij beschikt altijd over de gewenste capaciteit en kan de secretariële en administratieve ondersteuning (gedeeltelijk) overlaten aan jouw team van professionele virtuele assistenten.
Ben je naast secretariële en administratieve vaardigheden ook op zoek naar bijzondere skills? Zoals boekhouden, online marketing of talenkennis. In een flexibel remote team kunnen we meerdere uiteenlopende disciplines inzetten.
Natuurlijk regelen wij alles: de selectie, de aansturing en de begeleiding van alle ervaren assistenten op afstand.
Maak snel een vrijblijvende afspraak met directeur Marianne Sturman om te sparren over de mogelijkheden voor jouw bedrijf.
Sparren met MarianneBen jij op zoek naar een fijne taakmanagement tool waarbij je nooit meer een taak over het hoofd ziet?
Lees dan ons slimmer werken blog over ClickUp, deze tool kan je zelfs meer dan doen taakmanagement alleen. Communiceren, planningen maken, agenda’s en inbox beheren. Of integreer ClickUp met je andere software voor een management platform. In ons blog geven we gratis tips weg om jou op weg te helpen.
Wist je dat we vanuit Moneypenny regelmatig handige tools delen die het online samenwerken ten goede komen? Je vindt ze op de inspiratiepagina van onze website!
Wil je meer weten over slimmer werken met ClickUp? Klik dan hieronder om verder te lezen.
Slimmer werken met ClickUp