In iedere organisatie zijn taken, die je graag bij iemand ‘over de schutting’ zou gooien. Wat te denken van het maken of reviewen van een presentatie, het opzetten van een goed digitaal archief, eindelijk eens die sjablonen maken op basis van jullie huisstijl, meelezen met e-mails en rapporten en ga zo maar door. Hebben jij en je medewerkers het hiervoor te druk of is jullie office manager onderbezet? Geen zorgen, want Moneypenny heeft de perfecte oplossing! Onze gespecialiseerde Virtueel Assistenten (VA’s) schieten graag te hulp met documentontwikkeling en -beheer op afstand.
Direct contact opnemenVanaf 14 uur per maand (een klein dagdeel per week) schakel je al een eigen Moneypenny-VA in die ervoor gaat zorgen dat jij je kan focussen op de écht belangrijke zaken. In een persoonlijk gesprek helpen we te kiezen uit onze verschillende abonnementsvormen. Weet je nog niet hoeveel uren je je virtueel assistent voor je aan de slag wil laten gaan? Geen enkel punt, want je kan altijd switchen, op- en afschalen.
Overzicht abonnementenBij Moneypenny kun je binnen één week een superefficiënte Virtuele Assistent hebben die jou en je team gaat ontzorgen bij het ontwikkelen en beheren van je documentstromen. Check de VA pagina op onze site voor meer info over deze dienstverlening. Wil je ook andere taken bij je Virtual Assistant beleggen? Geen punt! We hebben hier een overzicht van de meest gangbare VA taken, maar maatwerk kan ook.
Bespreek vrijblijvend je wensen en ontdek de voordelen van onze flexibele Virtual Assistance abonnementen.