TE DRUK?
Met een Virtuele Assistent
heb je tijd voor het echte werk!

Bij Moneypenny krijg je een vaste, persoonlijke VA op maat, afgestemd op jouw specifieke wensen en persoonlijke situatie.
Door samen te werken met een VA houd jij tijd over voor het echte werk én voor leuke dingen! Zo krijg jij een betere balans.
Moneypenny neemt je alle administratieve HR rompslomp uit handen. En met ons grote VA netwerk garanderen we continuïteit.
Een Virtuele Assistent brengt rust in je agenda, zodat jij harder kunt gaan. Stel je eens voor: een efficiënte persoonlijke assistent die op afstand voor je klaarstaat en zo nodig naar je toekomt. Die precies de kwaliteiten heeft die jij nodig hebt, onmiddellijk snapt wat je bedoelt en je wensen razendsnel uitvoert. Je krijgt er eigenlijk een extra rechterhand en een linker hersenhelft bij. Daarbij blijf je maximaal flexibel; je hebt de keuze uit verschillende abonnementen.
Elianne van Veelen
Balans in bedrijf
"Het is heel goed mogelijk gebleken om een deel van onze Backoffice activiteiten aan Moneypenny te outsourcen. Geen anonieme club, maar in ons geval Juliette. Ze pakt zaken effectief op en denkt met ons mee. Kortom: flexibiliteit voor en ontzorging van de ondernemer."
Roy Lim
Entalis
"Sanne helpt ons redactionele team deadlines te halen! Binnen een dag was zij in staat om in een complex workflowsysteem te werken. Sanne werkt nauwkeurig en snel, waardoor het tempo van een gehele redactie omhoog kan. Zij is flexibel, denkt mee en staat altijd voor ons klaar!"
Joeri Coppejans
SDU Uitgevers
Als je overweegt om met een VA te werken, dan nemen we graag alle mogelijkheden met je door die passen bij jouw persoonlijke wensen en situatie. Welke taken gaat jouw VA uitvoeren, met welke online tools werk je en met wat voor soort persoon werk je graag samen? Op basis van jouw input maken we een voorstel op maat.
Heb je besloten om te gaan voor Moneypenny's VA service? Dan zorgen wij voor een perfecte match. Uit onze poule selecteren wij een VA die het beste bij jouw past. Die presenteren we je 'op papier'. Daarna maak je met elkaar kennis via videocall. Is de klik er? Dan ga je met jouw VA aan de slag.
Heb je jouw ideale VA gevonden? Dan faciliteert jouw accountmanager bij Moneypenny een opstartsessie. Daarin maken we, tijdens videocall, goede afspraken over communicatie, beschikbaarheid, bereikbaarheid, het gebruik van online tools en de wijze waarop jullie kennis en informatie gaan delen.
Na de opstartsessie gaat jouw VA vol energie voor je aan het werk. Je hoogstpersoonlijke VA werkt vanuit haar eigen huis en is daarom super flexibel inzetbaar, ook buiten 9-5! Ook daarna word je gesteund door onze enorme expertise: wij hebben in 2000 de Virtuele Assistent in Nederland geïntroduceerd en zijn inmiddels het grootste VA bureau van Nederland.
Heb je al een digitale werkomgeving? Dan haakt jouw VA daar uiteraard op aan. Maar mocht je nog op zoek zijn naar een oplossing voor online samenwerken, dan kan Moneypenny Meetingpoint uitkomst bieden. Op ons online beveiligde platform kun je documenten delen en opslaan, data prikken voor meetings, events organiseren en meer.
Het grote voordeel van het werken met Moneypenny is dat wij de continuïteit van onze dienstverlening garanderen. Zowel voor vervanging van jouw vaste VA of uitbreiding van het takenpakket staan er altijd collega-VA's binnen onze poule voor je klaar.
Bij Moneypenny werken we met 4 verschillende abonnementen; Light, Comfort, Premium en Pro.
Graag helpen wij jou om het juiste abonnement te kiezen. Dit doen we door mee te denken over een slim takenpakket voor jouw VA dat is gebaseerd op jouw unieke en persoonlijke situatie. Daarna bekijken we welk abonnement het beste past. Vind je het lastig om in te schatten hoeveel uren jij jouw VA gaat inzetten? Geen zorgen, wij zijn hartstikke flexibel, wisselen van jouw abonnement is altijd mogelijk!
Ben jij op zoek naar een specialist of een oplossing op maat? Bel of WhatsApp gerust met Marianne Sturman via 06-51222840 of stuur haar een mailtje.
Prijzen zijn excl. BTW. Moneypenny's algemene voorwaarden zijn van toepassing op onze dienstverlening.
Prijzen zijn excl. BTW. Moneypenny's algemene voorwaarden zijn van toepassing op onze dienstverlening.
![]() |
Wat is een Virtuele Assistent?
Een Virtuele Assistent is een persoonlijke assistent die - op afstand - meestal vanuit haar thuiskantoor, allerlei werkzaamheden uitvoert om jou te ondersteunen. Je kan jouw persoonlijke Virtuele Assistent al inschakelen voor een paar uur per week.
|
![]() |
Werk ik altijd samen met dezelfde Virtuele Assistent?
Ja. Als je een abonnement neemt, wordt je Virtuele Assistent zorgvuldig geselecteerd op basis van jouw eisen en wensen. Daarbij heb je zelf het laatste woord. Je Virtuele Assistent is dus echt je eigen medewerker op afstand. Jullie gaan een langdurige samenwerking aan, die overigens van jouw kant per maand opzegbaar is.
|
![]() |
Wat gebeurt er als mijn Virtuele Assistent ziek is of met vakantie gaat?
Veel klanten vinden het niet de moeite om voor een korte periode een vervanger in te zetten. De eigen Virtuele Assistent is zo goed ingewerkt dat er altijd wel een oplossing gevonden wordt. Maar als een Virtuele Assistent langer afwezig is, dan garandeert Moneypenny de continuïteit met een even deskundige invaller.
|
![]() |
En als de samenwerking met mijn vaste Virtuele Assistent tegenvalt?
In een enkel geval kan het gebeuren dat de klik toch niet optimaal is. Moneypenny houdt altijd de vinger aan de pols en vervangt als het nodig is de betreffende Virtuele Assistent door een nieuwe kandidaat.
|
![]() |
Kan ik van het contract af als het werken met een Virtuele Assistent mij niet bevalt?
Wij hanteren een opzegtermijn van 1 maand.
|
![]() |
Wat gebeurt er als ik de uren in mijn abonnement in een bepaalde maand niet opmaak – kan ik ze meenemen naar de volgende maand?
Het is helaas niet mogelijk om uren mee te nemen naar een volgende maand. Wel kijkt Moneypenny per maand of het aantal gewerkte uren overeenstemt met je abonnement. Als er te weinig gewerkt is, maar ook als er te veel uren geschreven worden, trekken we aan de bel. Dan kan het aantrekkelijk zijn om je abonnementsvorm te wijzigen.
|
![]() |
Als mijn Virtuele Assistent met vakantie is en ik wil geen vervanger, moet ik dan toch het abonnement voor die maand betalen?
Natuurlijk niet! Als jouw Virtuele Assistent niet voor je werkt en jij vervanging niet nodig vindt, dan wordt in die maand het abonnementstarief niet doorbelast. Wij factureren in die periode uitsluitend uren op nacalculatie.
|
![]() |
Hoe zit het met privacy, geheimhouding en beveiliging van mijn (bedrijfs)gegevens?
Dit vindt Moneypenny een heel belangrijke vraag. Je Virtuele Assistent sluit een (arbeids)overeenkomst met ons, waarin deze kwesties nauwkeurig zijn vastgelegd en met een boete afdwingbaar zijn. Daarnaast heeft Moneypenny een thuiswerkprotocol: een juridisch reglement dat specifieke eisen stelt aan de thuiswerkplek en de informatiebeveiliging. Zo worden jouw data alleen opgeslagen op jouw eigen bedrijfsserver of ons beveiligde online platform Moneypenny Meetingpoint – nooit op de harde schijf van de Virtuele Assistent. Wil je hier meer over weten? Als je een mailt stuurt naar info@moneypenny.nl, sturen wij je het thuiswerkprotocol toe.
|
![]() |
Misschien vind ik mijn Virtuele Assistent wel zo goed, dat ik haar/hem zelf in dienst wil nemen.
Super als je tevreden bent over je Moneypenny VA, dat is ook precies de bedoeling! Echter, een rechtstreekse (arbeids)overeenkomst aangaan met een van onze VA’s behoort niet tot de mogelijkheden. Mocht je er op enig moment aan toe zijn om zelf een VA in dienst te nemen, dan helpen we je uiteraard graag met de werving & selectie. Wij hebben een groot kandidatenbestand aan aspirant-VA’s waar we zelf ook uit putten. Vraag je Moneypenny accountmanager naar de mogelijkheden.
|
![]() |
Hoe gaat dat eigenlijk; op afstand samenwerken?
De manier waarop onze opdrachtgevers met hun Virtuele Assistenten samenwerken, verschilt. Sommigen hebben een eigen ICT-infrastructuur of gebruiken online tools zoals Dropbox. Tijdens de inwerksessie, die deel uitmaakt van onze dienstverlening, maken we hier specifieke afspraken over. Je kunt kiezen voor het uitstekend beveiligde Moneypenny Meetingpoint. Het gebruik van ons eigen online platform door jouw Virtuele Assistent en jezelf (één persoon) is inbegrepen in het abonnementstarief.
|
![]() |
Werk ik rechtstreeks samen met mijn Virtuele Assistent of lopen de werkopdrachten via Moneypenny?
Na de inwerksessie onder leiding van je accountmanager van Moneypenny werk je rechtstreeks met je eigen Virtuele Assistent. Dat is wel zo efficiënt.
|
![]() |
Kan mijn Virtuele Assistent ook mijn telefoon beantwoorden?
Nee. We kunnen je beter ondersteunen door de uitvoerende werkzaamheden en de telefoonopvang apart aan te bieden. Een gespecialiseerde telefoonservice is efficiënter en goedkoper. Je kunt dus naast een Virtuele Assistent een voordelig abonnement nemen op ons telefoonteam dat alle binnenkomende gesprekken voor je opvangt.
|
![]() |
Stel dat ik meer werk heb dan mijn Virtuele Assistent aankan? Wat gebeurt er dan?
Bij piekbelasting of specialistische taken kan jouw eigen assistent een beroep doen op collega-VA’s. Moneypenny heeft kandidaten met expertise op de meest uiteenlopende vakgebieden. Inzet van extra assistentie gebeurt altijd in goed onderling overleg.
|
![]() |
Stel dat ik een klus heb waarvoor mijn Virtuele Assistent niet gekwalificeerd is?
Ook dan kun je altijd een beroep doen op Moneypenny. Wij zetten dan tijdelijk een andere uitstekende Virtuele Assistent in. We hebben een fantastisch bestand van hooggekwalificeerde kandidaten met uiteenlopende specialisaties.
|
![]() |
Kan mijn Virtuele Assistent ook betalingen voor mij doen?
Als jij dat wilt, dan kan dat. We hanteren strikte regels om misbruik te voorkomen.
|
© www.moneypenny.nl 2021 All Rights Reserved