Het uitbesteden van het secretariaat heeft een aantal voordelen ten opzichte van een ‘eigen’ secretariaat. Vaak loop je met een eigen secretariaat tegen deze uitdagingen aan:
Met een online secretariaat beschik je altijd over de gewenste capaciteit. Op- en afschalen kan naar behoefte en je hoeft je geen zorgen te maken over de werving, onboarding en ontwikkeling van nieuwe medewerkers.
Je kunt de secretariële ondersteuning in zijn geheel overlaten aan onze ploeg van virtuele assistenten die in no time de efficiënte spil van je organisatie wordt. Een flexibele schil kan ook: dan neemt ons remote team een deel van de backoffice taken over, bijvoorbeeld het agendabeheer. Zo hebben jouw eigen medewerkers meer tijd voor het echte werk.
Het secretariaat uitbesteden bij Moneypenny houdt in dat onze virtuele assistenten vanuit hun eigen thuiskantoor flexibel samenwerken volgens vaste werkprocessen. Tegen gegarandeerd lagere kosten. Medewerkers zijn dagelijks beschikbaar om werkzaamheden uit te voeren, je betaalt alleen voor de gewerkte uren.
Zeg maar wat je wilt: digitale postverwerking, telefoon, agendabeheer, correspondentie, regel- en organisatiewerk. Wij regelen alles: de selectie, de aansturing en de begeleiding van alle benodigde, ervaren secretaresses en assistenten.
Of je nu kiest voor het uitbesteden van een complete afdeling of een flexibele schil: we zetten voor de ondersteuning op afstand meerdere virtueel assistenten tegelijk in. Dan kunnen zij, dankzij onze vaste processen, het werk soepel van elkaar overnemen.
Heb je onverwacht meer ondersteuning nodig? Dan schakel je gewoon tijdelijk extra virtueel assistenten in. Zij stappen op een rijdende trein omdat al onze professionals dezelfde werkprocessen volgen. Afschalen kan trouwens ook snel. Je beschikt dus altijd over de optimale capaciteit bij het uitbesteden van je secretariaat of backoffice.
Het maakt niet uit of je een startende ondernemer of een grote organisatie bent: ons team van virtueel assistenten biedt altijd de juiste ondersteuning op afstand.