Vrijdag 1 oktober was het dan eindelijk zover. Na diverse malen uitstel werd het 20-jarig bestaan van Moneypenny 1,5 jaar later gevierd tijdens de première van de nieuwste James Bond film; No Time To Die. De coronamaatregelen stonden ons toe om samen met onze klanten in Theater Tuschinski stil te staan bij deze feestelijke gebeurtenis.
De ontvangst was op z’n Hollands; een flink pak regen trok al de hele dag over het land, maar ondanks dit en de nodige files wist iedereen op tijd en stijlvol te arriveren. Voor de gelegenheid waren onze gasten, inclusief hun partners in crime, feestelijk gekleed. De ontvangst werd verzorgd door onze eigen schitterende Moneypenny teamleden, waarna de gasten voorzien van een glas Champagne in de hand naar het VIP-gedeelte werden geleid.
Voor menigeen was het een eerste fysieke kennismaking met elkaar, voor enkelen een fijn en welkom weerzien. Ons team en met name onze accountmanagers waren een geliefde gesprekspartner. Toch wisten zij, met onverdeelde aandacht, met al onze gasten bij te praten.
Marianne maakte van de gelegenheid gebruik om te benadrukken hoe geweldig het is om weer samen te kunnen zijn. Maar ook om stil te staan bij het feit dat onze manier van werken het afgelopen jaar echt groots is doorgebroken. Moneypenny is flink gegroeid in de afgelopen periode en inmiddels maken ruim 120 opdrachtgevers gebruik van onze almaar uitdijende VA poule.
Daarna was het tijd om onze plaatsen op het VIP-balkon in te nemen en Miss Moneypenny te zien schitteren op het witte doek. Alle aanwezigen, voorzien van drankjes en popcorn, genoten van het nieuwste avontuur van de 007 agent met een verrassend en veelbelovend einde. Na afloop opende de bar nog voor een laatste ronde, waarmee we proostten op een heerlijke geslaagde avond.
Aan eenieder; ontzettend bedankt voor jullie geweldige aanwezigheid. Op de volgende 20 jaar!