Personeel werven lastig? Go remote!

Personeel werven is lastig in de huidige arbeidsmarkt. Lukt het je maar niet om de juiste medewerker te vinden? Durf het traditionele kantoorconcept los te laten en Go Remote! Wij maken jouw lastige vacature ‘remote ready’, en desgewenst vinden we de perfecte kandidaat voor je.
Go Remote! Werving en selectie remote vacatures

Denk ‘out of the box’ bij personeelstekort

Waar zitten toch die specialisten die je zo hard nodig hebt? Nou – niet op kantoor. Veel slimme professionals willen geen baan meer van 9 tot 5, die willen flexibiliteit. Speel erop in! Wees creatief in het werven van personeel. Als jij het aandurft om remote te gaan, open je een grenzeloos arbeidspotentieel. Millennials op wereldreis, toppers met een fysieke beperking, ervaren ouderen die niet willen forensen: er is een fantastisch arbeidspotentieel van kandidaten die liever niet naar kantoor komen.

Wij organiseren de inzet van deze flexibele medewerkers onafhankelijk van tijd en plaats. Want ze hebben gelijk: voor samenwerken en overleggen hoeven zij echt niet met jou in hetzelfde kantoor te zitten.

Remote medewerkers werven? Hoe dan?

1. Vrijblijvende oriëntatie

Tijdens een – voor jou – vrijblijvend oriënterend gesprek vertel je ons voor welke functies jij geen personeel kunt vinden. Die lastige jobs kunnen bijna altijd remote worden uitgevoerd. We kennen duizenden kandidaten die geen zin hebben in een kantoorbaan, maar wel inzetbaar zijn als het remote mag. En we hebben ruim twintig jaar ervaring met het organiseren en faciliteren van werken op afstand.

Plan vrijblijvende oriëntatie

2. Job crafting

Voor remote werken bestaan verschillende strategieën. We helpen je om de beste te selecteren voor jouw specifieke situatie en wensen. Als een vacature niet van nature ‘remote ready’ is, dan weten wij bijna altijd een oplossing. We maken zo’n functie geschikt voor werken op afstand door bijvoorbeeld het werk anders te organiseren of niet-essentiële taken elders te beleggen. Dat heet ‘job crafting’. De remote medewerker levert dan alleen wat je echt nodig hebt: een hoogwaardige remote prestatie.

3. Werving en selectie

Wil jij zo’n remote professional zelf in dienst nemen? Overweeg dan om het werven van medewerkers aan ons uit te besteden. Onze geroutineerde recruiters gaan graag voor je aan de slag. Moneypenny heeft een eigen bestand van meer dan 5.500 kandidaten die op zoek zijn naar een remote job.

Ik wil meer informatie

Blijf je (voorlopig) liever flexibel en wil je geen lange termijnverplichtingen aangaan? Dan huur je je remote werker in via Moneypenny. Dat kan op basis van een voordelig abonnement.

4. Consultancy

Remote professionals zijn het eigentijdse antwoord op het tekort aan gekwalificeerde kenniswerkers. En nu wil je natuurlijk weten of remote werken ook voor jouw organisatie de oplossing is. Vraag je je af of jullie bedrijfscultuur dat wel aankan? Moneypenny weet na meer dan twintig jaar exact hoe je remote werken het beste aanpakt, ook binnen organisaties en teams die dat niet gewend zijn. We delen onze kennis in ons boek ‘Hybride Wérkt’.

Zet Moneypenny aan het werk!

Benut de energie van Moneypenny, de remote-expert.
Dan geven we ook jouw business een boost!