Abonnement versus pre-paid kaart

Je eigen vaste assistent of vakspecialist: voordelige abonnementen

Als je structureel werk wil kunnen uitbesteden aan je Virtuele Assistent (VA), dan is het slim om voor een abonnement te kiezen. Bij een abonnement is het volgende inbegrepen:

  • Selectie van jouw VA:
    Die is op maat! We dragen minimaal 2 VA’s uit onze vaste poule aan je voor waar je via Skype een kennismakingsgesprek mee hebt. Op basis daarvan kies jij met welke VA je wil samenwerken. Mocht er onverhoopt geen match zijn, geen zorgen. Dan dragen we gewoon nog een VA voor.
  • Vervanging:
    We zorgen voor vervanging van jouw VA indien gewenst, bijvoorbeeld tijdens vakanties of ziekte. Maar ook als de samenwerking bij nader inzien niet optimaal is.
  • Opstartbegeleiding:
    Wij begeleiden een Face2Face kickoff sessie bij de start van jullie samenwerking. Bij deze sessie zijn jij en je VA en je accountmanager van Moneypenny aanwezig. Jullie maken dan praktische werkafspraken over werken en samenwerken op afstand.
  • Digitaal kantoor:
    Mocht je zelf niet over een digitale werkomgeving beschikken, dan kun je voor opslag van documenten en communicatie met je VA werken met ons digitaal kantoor, Moneypenny Meetingpoint.
  • Facturatie en betaling:
    Je ontvangt aan het eind van de maand een factuur voor de gewerkte uren achteraf (met een minimum van 10 uur). Onderdeel van de factuur is een uitgebreide urenverantwoording. Onze betaaltermijn is 2 weken. Je mag ook kiezen voor automatische incasso. In dat geval is de betaaltermijn iets langer, omdat we het factuurbedrag pas op de laatste dag van de maand incasseren.
  • Opzegtermijn:
    Bij onze abonnementen geldt een opzegtermijn van 1 kalendermaand.

Incidenteel werk en projecten: geen verplichtingen met de Do-its pre-paid kaart

Heb je af en toe een losse klus of project waar je een Virtueel Assistent voor wil inschakelen? Of wil je onze dienstverlening uitproberen? Dan is een pre-paid kaart een uitstekende oplossing, want je zit helemaal nergens aan vast. Met de Do-its pre-paid kaart koop je van te voren uren in via onze site.

  • Selectie van jouw VA:
    Per klus of aangeschafte kaart wijzen wij een gekwalificeerde en beschikbare VA toe. Je werkt dus niet met altijd met één en dezelfde vaste VA.
  • Opstartbegeleiding:
    Bij de Do-its pre-paid kaart is in principe geen opstartbegeleiding inbegrepen. Wel kan het soms handig zijn om bij aanvang van een klus een paar praktische werkafspraken te maken. In voorkomende gevallen organiseren we daarom een korte call met jou, je Do-its VA en een van onze accountmanagers, zodat ‘alle neuzen dezelfde kant op staan’.
  • Facturatie en betaling:
    Je schaft de Do-its pre-paid kaart aan via onze site. Betaling vindt vooraf plaats via Ideal en in de bevestiging zit een factuur voor je administratie.
  • Geldigheidsduur:
    Je Do-its pre-paid kaart is 1 jaar geldig, gerekend vanaf de dag van aanschaf.
  • Overstappen naar abonnement:
    Je kan op ieder moment overstappen naar een abonnement, bijvoorbeeld als je zeker weet dat je minimaal 10 uur per maand ondersteuning nodig gaat hebben. Of wanneer je een vaste samenwerking wil met een VA.