Een hele grote meerderheid van medewerkers wil graag deels thuis blijven werken – ook na de coronacrisis. En niet een dagje in de week, maar ongeveer de helft van hun werktijd. In een steeds krapper wordende arbeidsmarkt is er dus voor organisaties alle reden om nu na te denken over de rol van thuiswerken in de toekomst. Ben jij als organisatie op zoek naar handvatten voor een praktisch plan van aanpak? Doe dan mee met ons webinar.
Een hele grote meerderheid van medewerkers wil graag deels thuis blijven werken – ook na de coronacrisis. En niet een dagje in de week, maar ongeveer de helft van hun werktijd. In een steeds krapper wordende arbeidsmarkt is er dus voor organisaties alle reden om nu na te denken over de rol van thuiswerken in de toekomst. Ben jij als organisatie op zoek naar handvatten voor een praktisch plan van aanpak? Doe dan mee met ons webinar.
In dit webinar geven we je vanuit onze jarenlange ervaring kort een inkijkje in de vraagstukken voor organisaties die thuiswerken en hybride werken willen inbedden in hun organisatie. In het webinar komen o.a. de volgende vragen aan de orde:
Dit webinar is bedoeld voor (senior) managers en HR-, communicatie- of strategieprofessionals uit organisaties die ook in de toekomst iets willen met thuiswerken. Doe mee en laat je in 30 minuten inspireren.
Ben of ken jij een werkgever in de provincie Utrecht met minimaal 50 medewerkers die met bovenstaande vraagstukken worstelt? Dan mogen we je namens Goedopweg een prachtig aanbod doen: je krijgt van ons kosteloos ondersteuning bij het opstellen en uitvoeren van een plan van aanpak thuiswerken! In het webinar lichten we ons aanbod toe, maar je kunt natuurlijk ook direct een korte, geheel vrijblijvende afspraak inplannen met Susan Smulders.