Na 2 jaar coronacrisis blijkt de arbeidsmarkt krapper dan ooit in Nederland. Er zijn nu zelfs meer vacatures dan werklozen – een unicum! Voor veel organisaties staat het vinden én binden van (potentiële) medewerkers dan ook met stip op nummer 1 op de lijst met uitdagingen. In een zeer krappe arbeidsmarkt is het uiteraard van groot belang om in te spelen op de wensen van bestaande en potentiële medewerkers. In de coronaperiode hebben veel mensen de voordelen van (deels) thuiswerken ontdekt. Een grote wens bij medewerkers is dan ook om hybride te kunnen blijven werken in de toekomst. Alle reden dus voor organisaties om hybride werken in te zetten als instrument.
Na 2 jaar coronacrisis blijkt de arbeidsmarkt krapper dan ooit in Nederland. Er zijn nu zelfs meer vacatures dan werklozen – een unicum! Voor veel organisaties staat het vinden én binden van (potentiële) medewerkers dan ook met stip op nummer 1 op de lijst met uitdagingen. In een zeer krappe arbeidsmarkt is het uiteraard van groot belang om in te spelen op de wensen van bestaande en potentiële medewerkers. In de coronaperiode hebben veel mensen de voordelen van (deels) thuiswerken ontdekt. Een grote wens bij medewerkers is dan ook om hybride te kunnen blijven werken in de toekomst. Alle reden dus voor organisaties om hybride werken in te zetten als instrument.
In dit webinar geven we je vanuit onze jarenlange ervaring kort een inkijkje in de vraagstukken voor organisaties die hybride werken willen inbedden in hun organisatie en willen inzetten als instrument op de arbeidsmarkt.
In het webinar komen o.a. de onderwerpen aan de orde:
Dit webinar is bedoeld voor (senior) managers en HR-, communicatie- of strategieprofessionals uit organisaties die hybride werken als een instrument zien in een krappe arbeidsmarkt. Doe mee en laat je in 30 minuten inspireren