Klik hier als u deze nieuwsbrief niet kunt lezen

Moneypenny BV nieuwsbrief 6 september 2013 


Contact
Wilt u reageren op deze emailnieuwsbrief of heeft u vragen over Moneypenny mail dan naar:
info@moneypenny.nl
of bel (020) 42 60 760

 
Inhoud nieuwsbrief


Kom naar ons open huis op 20 september bij Spaces
Wordt jouw Virtuele Assistent de VA van 2013?
Webinars om uw organisatie naar een hoger HNW plan te brengen
Whitepaper: hoe u thuiswerken kan inzetten om kosten te verlagen en productiviteit te verhogen
Nieuw! Virtual Office services, powered by Moneypenny en Spaces
Moneypenny in de media

 

Kom naar ons open huis op 20 september bij Spaces


Op vrijdag 20 september vanaf 13.00 uur is het open huis in Moneypenny's nieuwe kantoorlocatie: Spaces Zuidas Amsterdam. Niet alleen Moneypenny, maar ook alle andere huurders en members van Spaces stellen die dag hun kantoor/werkplek open voor relaties, familie en vrienden. De ideale gelegenheid om te netwerken dus!

De open dag vindt plaats in zowel Spaces Zuidas als Spaces Herengracht. Op beide locaties zijn plattegronden verkrijgbaar bij de receptie die aangeven waar bepaalde huurders zitten met de desbetreffende informatie van dat bedrijf. Gedurende de hele dag zullen er Gcabs heen en weer rijden tussen de Herengracht en de Zuidas. De dag eindigt op beide locaties met een borrel waar je wellicht nog andere gebruikers kan spreken die je niet hebt kunnen bezoeken tijdens de open dag.

Klik hier om je op te geven
 

Wordt jouw Virtuele Assistent de VA van 2013?


De Virtuele Assistent is de laatste jaren uitgegroeid tot een volwaardig vak. Het werken als secretaresse of assistent op afstand vergt andere vaardigheden dan het werken op locatie. Virtuele Assistenten moeten beschikken over bijzonder goede communicatieve vaardigheden en een flinke dosis zelfstandigheid en initiatief. Ook moeten zij alle tools voor het werken op afstand tot in de puntjes beheersen en hun eigen 'zichtbaarheid' binnen het bedrijf op afstand managen. En bij zo'n mooi vak hoort een award. Daarom initieerde Moneypenny in 2012 de eerste VA verkiezing van het jaar.

Wij zijn trots dat we de verkiezing van dit jaar in samenwerking met Management Support, hét multimediaplatform voor secretaresses, mogen organiseren. Je kunt je eigen VA opgeven, maar je kunt ook een VA tippen om zichzelf op te geven.

Klik hier voor meer info en opgeven van je VA
 

Webinars om uw organisatie naar een hoger HNW plan te brengen


Met onze webinars doet u waardevolle kennis en inzichten op voor een effectieve toepassing van Het Nieuwe Werken. U kunt zich nu aanmelden voor deze activiteiten!

Webinar 'Succesvol werken met een Virtuele Assistent'

Datum: Donderdag 26 september van 9.30-11.00
Voor wie:  Leidinggevenden en HR-functionarissen
Kosten: Geen

Wat is een Virtuele Assistent eigenlijk en wat levert het uw onderneming op in termen van extra flexibiliteit en lagere kosten? Hoe stuur je een medewerker op afstand aan en hoe kun je erop vertrouwen dat er kwaliteit geleverd wordt? Als deelnemer van ons gratis webinar over de Virtuele Asssitent krijgt u in een uur een aantal inzichten over Het Nieuwe Werken en de inzet en aansturing van virtuele medewerkers aangeboden.

Meer informatie en aanmelden

Webinar 'Leidinggeven aan Het Nieuwe Werken'

Datum: Vrijdag 15 november 2013 van 9.30-10.30 uur
Voor wie:  Leidinggevenden en HR-functionarissen
Kosten: Geen

Tijdens dit webinar gaan we online aan de slag met de impact die HNW heeft op de manier van leidinggeven in uw organisatie. Daarbij hebben we het onder meer over wat HNW vraagt aan nieuwe vaardigheden (van medewerkers en managers), wat er verandert in werken en samenwerken (binnen én tussen teams en afdelingen) en wat er verandert in de rol van leidinggevenden. Het webinar is vooral bedoeld voor leidinggevenden die met HNW te maken hebben of krijgen en voor ondersteunende functies als HR, die een rol spelen in de transitie naar HNW.

Meer informatie en aanmelden
 

Whitepaper: hoe u thuiswerken kan inzetten om kosten te verlagen en productiviteit te verhogen


Thuiswerk biedt kansen voor organisaties om hun werkprocessen nóg slimmer te organiseren en op die manier kosten te besparen. Daarnaast kan het bijdragen aan het verhogen van de productiviteit van medewerkers. Echter, er is nog steeds veel weerstand tegen thuiswerken. Marianne Sturman, oprichter van Moneypenny en voorvechtster van thuiswerken, vond dat het daarom tijd werd voor een serie whitepapers over het onderwerp.

Klik hier om deel 1 van het whitepaper over thuiswerken te downloaden


 
Nieuw! Virtual Office services, powered by Moneypenny en Spaces


Omdat de diensten van Moneypenny en Spaces elkaar perfect aanvullen hebben we de banden stevig aangehaald en zijn we een strategische samenwerking aangegaan. Deze samenwerking heeft onder meer geresulteerd in de ontwikkeling van een nieuwe gezamenlijke dienst: Virtual Office services, desgewenst inclusief gratis digitaal kantoor en Apps. Speciaal voor ondernemers die (nog) geen fysiek kantoor nodig hebben, maar wel een professionele uitstraling willen.

Klik hier voor meer info over Virtual Office services


 
Moneypenny in de media


Word jij Virtuele Assistent 2013? (Management Support) – juli/augustus 2013
Het Nieuwe Werken zorgt voor meer balans (Metro) – 22 juli 2013
De creatieve broedplaatsen rukken op (Flow) – augustus 2013

Blogs: www.hetnieuwewerken.com
www.virtueleassistent.nl
Twitter: @moneypennybv

 

© Copyright Moneypenny BV 2013