Klik hier als u deze nieuwsbrief niet kunt lezen

Moneypenny BV nieuwsbrief 15 april 2013 


Contact
Wilt u reageren op deze emailnieuwsbrief of heeft u vragen over Moneypenny mail dan naar:
info@moneypenny.nl
of bel (020) 42 60 760

 
Inhoud nieuwsbrief


Hoe ver is uw organisatie met Het Nieuwe Werken?
Webinars om uw organisatie naar een hoger HNW plan te tillen
Bent u al ingeschreven voor de Winning Workplace Award?
De Virtuele Assistent - nieuwe laagdrempelige dienstverlening
Moneypenny in de media

 

Hoe ver is uw organisatie met Het Nieuwe Werken?
Het Moneypenny HNW-Volwassenheidsmodel©


In de afgelopen 13 jaar is Moneypenny betrokken geweest bij ruim 400 implementaties van plaats- en tijdsonafhankelijk werken, en bij de invoering van Het Nieuwe Werken bij 15 organisaties. Dat heeft een schat aan praktijkervaringen opgeleverd. We hebben deze ervaringen gebundeld, en op basis daarvan het HNW-Volwassenheidsmodel© ontwikkeld. Wie het model toepast, krijgt concrete en praktische handvatten om vast te stellen wat nodig is om Het Nieuwe Werken naar een hoger plan te brengen met als doel de toegevoegde waarde van HNW beter te benutten voor de organisatie. Download nu het whitepaper en lees alles over de vier fasen van het Volwassenheidsmodel, en hoe u aan de slag kunt met dit model in uw eigen organisatie.

Download hier het whitepaper
 

Webinars om uw organisatie naar een hoger HNW plan te tillen


Met onze webinars doet u waardevolle kennis en inzichten op voor een effectieve toepassing van Het Nieuwe Werken. U kunt zich nu aanmelden voor deze activiteiten in april en mei!

Webinar 'Leidinggeven aan Het Nieuwe Werken' - wegens succes herhaald!

Datum: Vrijdag 17 mei 2013 van 9.30-10.30 uur
Voor wie:  Leidinggevenden en HR-functionarissen
Kosten: Geen

Tijdens dit webinar gaan we online aan de slag met de impact die HNW heeft op de manier van leidinggeven in uw organisatie. Daarbij hebben we het onder meer over wat HNW vraagt aan nieuwe vaardigheden (van medewerkers en managers), wat er verandert in werken en samenwerken (binnen én tussen teams en afdelingen) en wat er verandert in de rol van leidinggevenden. Het webinar is vooral bedoeld voor leidinggevenden die met HNW te maken hebben of krijgen en voor ondersteunende functies als HR, die een rol spelen in de transitie naar HNW.

Meer informatie en aanmelden

Webinar 'Succesvol werken met een Virtuele Assistent'

Datum: Donderdag 25 april 2013 van 9.30-11.00
Voor wie:   Leidinggevenden en HR-functionarissen
Kosten: Geen

Wat is een Virtuele Assistent eigenlijk en wat levert het uw onderneming op in termen van extra flexibiliteit en lagere kosten? Hoe stuur je een medewerker op afstand aan en hoe kun je erop vertrouwen dat er kwaliteit geleverd wordt? Als deelnemer van ons gratis webinar over de Virtuele Asssitent krijgt u in een uur een aantal inzichten over Het Nieuwe Werken en de inzet en aansturing van virtuele medewerkers aangeboden.

Meer informatie en aanmelden

In-company webinar 'Leidinggeven aan Het Nieuwe Werken'

Dit webinar kunnen we ook speciaal voor uw organisatie houden. Interesse om op die manier met ons kennis te maken? Neemt u dan contact op met Susan Smulders, (020) 42 60 760. Dit in-company webinar bieden wij gratis aan. Uit uw organisatie kunnen minimaal 5 en maximaal 10 deelnemers het webinar bijwonen. Datum en tijd worden in overleg vastgesteld.
 

Bent u al ingeschreven voor de Winning Workplace Award?


Welke organisatie is het meest vooruitstrevend op het gebied van huisvesting? Wie weet met goed doordachte werkplekstrategieën het welzijn èn de productiviteit van medewerkers te verhogen en nieuw talent aan zich te binden? In welke kantoren zijn duurzaamheid, vastgoedoptimalisatie en kostenreductie het resultaat van vernieuwend kantoorgebruik? Kortom: wie is met recht een voorbeeld en inspiratiebron voor anderen en verdient daarmee de 'Winning Workplace Award' van 2013?

Jones Lang LaSalle reikt de Winning Workplace Award voor de tweede keer uit aan de kantoorgebruiker die trendsettend is in kantoorhuisvesting en vernieuwend HR-beleid. Susan Smulders, partner in Moneypenny Advies & Implementatie is een van de juryleden. Op de speciale website vindt u meer informatie en kunt u zich aanmelden.
 

De Virtuele Assistent - nieuwe laagdrempelige dienstverlening


Moneypenny heeft al in 2000 de Virtuele Assistent (VA) geïntroduceerd in Nederland, en daar zijn wij trots op! Toen waren we onze tijd ver vooruit en moesten we klanten overtuigen van de voordelen - lagere kosten en meer flexibiliteit - van medewerkers op afstand. Maar gelukkig komen klanten nu naar ons toe en zijn de VA's niet aan te slepen...zowel kleine als grote ondernemingen maken gebruik van de inzet van (teams van) VA's. Vandaar dat we continu investeren in verbetering en verbreding van onze dienstverlening. Zo bieden we tegenwoordig ook losse telefoonservice en hebben we ook een nieuwe, laagdrempelige VA service voor een klein budget.

Klik hier voor de VA infografic


 
Moneypenny in de media


Moneypenny is officieel partner geworden van Overhetnieuwewerken.nl, een gespecialiseerd HNW platform van Vakmedianet.

Marianne Sturman in TheNextWomen100 – 6 feb 2013
Iedereen een secretaresse - voor slechts 9 euro per uur (nrc.nl) – 4 maart 2013
Manager moet veranderen (De Gelderlander) – 6 maart 2013
Iedereen een secretaresse! (sprout.nl) – 8 maart 2013
Een Virtuele Assistent. Een goed idee? (Intermediair.nl) – 12 maart 2013
Thuiswerken: feit of fictie (NCRV: Altijd Wat) – 26 maart 2013

Blogs: www.hetnieuwewerken.com
www.virtueleassistent.nl
Twitter: @moneypennybv

 

© Copyright Moneypenny BV 2013