Florien Versteegh genomineerd voor Virtuele Assistent van het jaar

Waarom ik het verdien om Virtuele Assistent van het jaar te worden?

Ik vind het heerlijk om als VA werkzaam te zijn.  Mijn klanten zijn ambitieuze ondernemers en ik vind het geweldig om voor én met hen te werken. Het is als VA mijn doel om mijn klanten optimaal te ondersteunen zodat zij zich volledig kunnen richten op hun core business. Hierdoor kunnen zij doen waar ze goed in zijn en kan hun bedrijf groeien.

Voor mij is de match tussen mij en de klant van cruciaal belang. Je kunt als VA alleen écht iets voor een klant betekenen als je bij elkaar past. Dat betekent dat ik soms ook klanten doorverwijs naar andere VA’s. Het gaat om de klant en niet om mij.

Omdat mijn klanten ondernemers zijn vind ik het belangrijk om me niet alleen in mijn eigen vakgebied, maar ook in marketing te verdiepen.  Hierdoor kan ik hen ook op dat gebied maximaal van dienst kan zijn. Daarnaast beschik ik over een aantal onmisbare eigenschappen van een VA:  Ik ben servicegericht, proactief, integer en denk met mijn klanten mee. Tot slot bied ik als extra service dat ik ook in het Engels werk;  een aantal van mijn klanten opereert dan ook volledig in het Engels.

Ik gun iedere ondernemer een VA. Omdat nog steeds weinig ondernemers van ons bestaan afweten, schrijf ik regelmatig artikelen over de samenwerking met een VA.

Ik ben vereerd dat ik door een aantal van mijn klanten ben voorgedragen als VA van het jaar. Dit is voor mij een bevestiging van een goede match!

Taken die ik op afstand uitvoer

  • Tekstredactie
  • Bijhouden van website content
  • Klaarzetten + versturen van mailings, zoals nieuwsbrieven
  • Aanmaak  van producten in shopping cart
  • Agendabeheer
  • Afhandeling email
  • Klantencontact
  • Contact met andere ondersteuners zoals helpdesk, webbouwer, tekstschrijver, eventplanner
  • Inplannen van teleseminars
  • Regelen van + contact met locaties
  • Plaatsen van artikelen & bijhouden van informatie op externe websites
  • Facebook: aanmaken van bedrijfspagina + bijhouden content, aanmaak en beheer van events & groepen
  • LinkedIn: bijhouden profiel, afhandeling uitnodigingen, aanmaken events, aanmaak en beheer van groepen
  • Twitter: aanmaken van account, tweets plaatsen/ inplannen
  • Inplannen van teleseminars
  • Research en advies
  • Meedenken

Online tools

  • Autorespond
  • Da Button Factory
  • Dropbox
  • Evernote
  • Facebook
  • Google
  • Hootsuite
  • Icon Archive
  • LinkedIn
  • Teminar
  • Time Trade
  • Tweetdeck
  • WeTransfer
  • Skype
  • WordPress

Meer info

Mijn site
Mijn linkedin profiel

 

Door Marianne Sturman
Op 8 oktober 2012
Blog

Meer uit onze kennisbank

interview-virtueel-assistent-caroline
23 mei 2023 Testimonials

Interview met Virtueel Assistent Caroline

“Ik vind het een leuke combinatie om enerzijds naar de yogastudio te gaan en daar in contact te… Lees verder
Moneypenny-nieuwsbrief
22 mei 2023 In de media

Nieuwsbrief mei 2023

Deze nieuwsbrief wordt maandelijks verzonden aan al onze klanten en relaties. Wil je ook op de… Lees verder
Interview in Harper's Bazaar met Marianne Sturman
22 mei 2023 In de media

Interview met Marianne Sturman in Harper’s Bazaar

Hybride én sustainable werken, toen het in 2000 nog haast ondenkbaar was, was Moneypenny hier al… Lees verder

Zet Moneypenny aan het werk!

Benut de energie van Moneypenny, de remote-expert.
Dan geven we ook jouw business een boost!