Ik ben Céline Vroman, Virtual Assistant en zaakvoerster van Virtual Assistance in België.
In 2011 werd het tijd om mijn professionele ervaringen in vast dienstverband virtueel in te zetten. Ik startte met mijn eigen bedrijfje en was heel erg bang voor wat komen zou …
Eén jaar later ben ik een bevlogen remote-worker en grote voorstander van het Nieuwe Werken. Wist je dat vrijwel alle administratie op afstand kan worden uitgevoerd? Hiervoor verdiep ik me natuurlijk in het gebruik van de nieuwste technologieën: documenten worden online veilig gedeeld, nieuwsbrieven worden opgemaakt, facturatie gebeurt in the cloud en wordt elektronisch naar klanten verstuurd, contacten en interviews verlopen via Skype, ik neem ook de computer van mijn opdrachtgever over via Teamviewer.
Op dit moment bevind ik me zelfs in Berlijn. Een Virtual Assistant werkt waar ze wil!
Door hard te werken en me te focussen om mijn ultieme doel – bedrijfsadministratie vanop afstand beheren – heb ik in korte tijd een team van Virtuele Assistenten rond me verzameld. In minder dan één jaar tijd bestaat mijn team uit 5 Virtuele Assistenten en Freelancers. Ook zij verdienen het om even in de schijnwerpers te staan! Wij vinden een opdracht pas geslaagd bij een optimale tevredenheid van onze opdrachtgever en dit realiseren we elke keer opnieuw!
Facturatie
Support als Personal Assistant
Data entry en Mailings
HR en Personeelsadministratie
Websites
Huisstijl
Support ifv consultancy opdrachtgevers