Slimmer werken met Gekko Uren

Slimmer werken; Iets waar wij binnen Moneypenny veel waarde aan hechten. We durven wel te beweren dat wij hier experts in zijn. Het is de essentie van ons bestaan. Omdat we ervan overtuigd zijn dat onze kennis gedeeld moet worden, geven wij elke maand een tip om slimmer te werken. Deze maand vertelt onze virtuele assistent Melanie je meer over Gekko uren, een tijdsregistratiesysteem die helpt bij het bijhouden van je uren.

Door Maartje
Op 2 september 2022
Samenwerken met je VA
Slimmer werken met een virtueel assistent van Moneypenny

Wat is Gekko Uren?

Als Virtueel Assistent houden we dagelijks onze uren bij. Dat kan soms een uitdaging zijn! Zeker op drukke dagen wanneer je veel dingen te doen hebt voor diverse klanten. Gekko Uren helpt je om gemakkelijk en snel je uren bij te houden! Het is een gratis app om je uren bij te houden op je telefoon. Je wisselt de timer met gemak tussen diverse projecten en taken met één klik. Daarnaast kan je je agenda en planning automatisch koppelen met projecten in Gekko. De app werkt simpel, snel en intuïtief. Bovendien worden al je uren direct opgeslagen in je online account zodat je deze kan gebruiken voor je totaaloverzicht.

De functionaliteiten van Gekko Uren

De functionaliteiten op rijtje:

  • Automatisch of handmatig uren bijhouden met de timer
  • Je kunt de app koppelen met je Google Agenda en daarmee gemakkelijk afspraken toewijzen aan projecten
  • Een duidelijk overzicht van de gewerkte uren
  • Je hebt realtime inzicht in je uren en eventueel van je teamleden

Je kunt de realtime urenregistratie van Gekko ook combineren met de andere Gekko apps. Dit is handig voor ondernemers! Hiermee kun je bijvoorbeeld ook:

  • Het scannen en lezen van onkosten via Gekko Bonnen
  • Het sturen van facturen en betaalverzoeken via Gekko Facturatie
  • Kilometerregistratie en zakelijke reizen bijhouden via Gekko Ritten

Slimmer werken met Gekko

Dankzij de app Gekko uren wordt slimmer werken een stuk simpeler. De app is namelijk eenvoudig en overzichtelijk in gebruik. De app is in principe gratis, maar er zijn premium-opties voor meer functionaliteiten. Daarnaast kan je de timer gemakkelijk omzetten in een overzicht van gewerkte uren. Een nadeel is misschien dat wanneer je jouw gehele administratie met de tool wilt doen, je meerdere apps nodig hebt.

De kosten

Er zijn twee pakketten: het basis en premium pakket. Het basic pakket is gratis en voor het premium-pakket betaal je 10 euro. Dat is een stuk minder dan gemiddelde prijs van €22 voor een boekhoudprogramma. Het belangrijkste voordeel van het premium pakket is dat je méér kunt dan alleen urenregistratie. Zo heb je de mogelijkheid om een onbeperkt aantal offertes te maken, de gemaakte uren per periode te kunnen factureren en krijg je toegang tot premium-rapporten. Deze geven je inzicht in bijvoorbeeld de cashflow.

Wat mij (en mijn collega’s) betreft is het zeker de moeite waard om te kijken of jij met deze tool slimmer kan werken. Wil je meer weten? Ga dan naar de website van Gekko Uren. Wil jij hulp bij jouw administratie en andere taken? Wij helpen je graag aan een eigen virtuele assistent!

 

* Moneypenny heeft geen enkel zakelijk belang bij deze tool. Het zijn tools en diensten waar wij van onder de indruk zijn, die het slimmer werken stimuleren en die wij daarom het delen waard vinden. Vanzelfsprekend kunnen onze Virtuele Assistenten ondersteunen bij het invoeren of toepassen van zo’n tool of dienst.

Wil jij ook slimmer werken met een virtueel assistent van Moneypenny?

Ontdek de mogelijkheden tijdens een vrijblijvend gesprek.

Meer uit onze kennisbank

Marianne Sturman interview bij Management Support 'Een goede virtual assistant is nog geen goede ondernemer’.
10 april 2024 In de media

Management Support: Interview met Marianne Sturman over de rol van Virtueel Assistenten

In een interview met Management Support deelt Marianne Sturman, oprichter van Moneypenny, haar… Lees verder
nieuwsbrief-moneypenny
10 april 2024 In de media

Nieuwsbrief april 2024

Deze nieuwsbrief wordt maandelijks verzonden aan al onze klanten en relaties. Wil je ook op de… Lees verder
complex agendabeheer
10 april 2024 Samenwerken met je VA

Geef het gedoe van agendabeheer uit handen met EasyCal

Het plannen van afspraken lijkt vaak een eenvoudige klus, totdat je in de wirwar van agenda’s… Lees verder

Zet Moneypenny aan het werk!

Benut de energie van Moneypenny, de remote-expert.
Dan geven we ook jouw business een boost!