Céline Vroman wint Virtuele Assistent van het jaar award

Waarom verdien ik het om Virtuele Assistent van het jaar te worden?

Ik ben Céline Vroman, Virtual Assistant en zaakvoerster van Virtual Assistance in België.

In 2011 werd het tijd om mijn professionele ervaringen in vast dienstverband virtueel in te zetten.  Ik startte met mijn eigen bedrijfje en was heel erg bang voor wat komen zou …

Eén jaar later ben ik een bevlogen remote-worker en grote voorstander van het Nieuwe Werken.  Wist je dat vrijwel alle administratie op afstand kan worden uitgevoerd? Hiervoor verdiep ik me natuurlijk in het gebruik van de nieuwste technologieën: documenten worden online veilig gedeeld, nieuwsbrieven worden opgemaakt, facturatie gebeurt in the cloud en wordt elektronisch naar klanten verstuurd, contacten en interviews verlopen via Skype, ik neem ook de computer van mijn opdrachtgever over via Teamviewer.

Op dit moment bevind ik me zelfs in Berlijn. Een Virtual Assistant werkt waar ze wil!

Door hard te werken en me te focussen om mijn ultieme doel – bedrijfsadministratie vanop afstand beheren – heb ik in korte tijd een team van Virtuele Assistenten rond me verzameld.  In minder dan één jaar tijd bestaat mijn team uit 5 Virtuele Assistenten en Freelancers. Ook zij verdienen het om even in de schijnwerpers te staan! Wij vinden een opdracht pas geslaagd bij een optimale tevredenheid van onze opdrachtgever en dit realiseren we elke keer opnieuw!

Welke taken voer ik op afstand uit

Facturatie 

  • opmaken van facturen
  • inboeken van inkomende facturen
  • bijhouden van bank (afboeken betalingen)
  • opmaken van onkostennota’s
  • debiteurenbeheer (schriftelijk en telefonisch)

Support als Personal Assistant

  • boeken van reizen en hotels
  • opmaken van road books

Data entry en Mailings

  • Opstellen en vullen van database met klantengegevens
  • Creatie van mailings en nieuwsbrieven
  • Updaten van database

HR en Personeelsadministratie

  • Opmaken en posten van vacatures in verschillende rekruteringskanalen
  • Verzamelen van kandidaturen
  • Screenen van ingekomen cv’s
  • Telefonische screening kandidaten
  • Inplannen van interviews
  • Opmaak van contracten
  • Salarisberekening en verzending

Websites

  • Creatie van websites

Huisstijl

  • Opmaak, aanmaak en bestellen van business cards en flyers

Support ifv consultancy opdrachtgevers

  • Opmaak van evaluatieformulieren
  • Verzending van evaluaties
  • Verzamelen en verwerken van gegevens
  • Opmaak van presentaties is Power-point

Online tools

  • Google mail, google docs
  • Office 365
  • Teamviewer
  • Mailchimp
  • Perfectview
  • Factuursturen.be
  • Evernote
  • Fikket (registratie en tickets voor events)
  • We transfer
  • Dropbox
  • Skype
  • Linkedin/Twitter
  • Toggle tijdsregistratie
  • Mindmeister voor gedeelde mindmaps

Meer info

Mijn site
Mijn Linkedin profiel

Door Marianne Sturman
Op 8 oktober 2012
Blog

Meer inspiratie

Moneypenny-nieuwsbrief
26 januari 2023 Nieuwsbrief

Nieuwsbrief januari

Deze nieuwsbrief wordt maandelijks verzonden aan al onze klanten en relaties. Wil je ook op de… Lees verder
interview-met-bonnie-virtueel-social-media-assistent-moneypenny
24 januari 2023 Testimonials

Interview met Virtueel Assistent Bonnie

“Als social media virtual assistant werk ik via Moneypenny voor verschillende opdrachtgevers. Dit… Lees verder
blog-post-moneypenny
17 januari 2023 Blog

Hybride werken – instrument in een krappe arbeidsmarkt

In een krappe arbeidsmarkt is het uiteraard van groot belang om in te spelen op de wensen van… Lees verder

Zet Moneypenny aan het werk!

Benut de energie van Moneypenny, de remote-expert.
Dan geven we ook jouw business een boost!