Het secretariaat uitbesteden of reorganiseren: slim en kostenbesparend

Het secretariaat is vaak een problematische afdeling met veel parttimers, zwangerschapsverlof, hoog verloop en weinig continuïteit. Moneypenny helpt je om het secretariaat weer de efficiënte spil van je afdeling te maken. En tegelijkertijd fors op de kosten te besparen.

Het secretariaat uitbesteden volgens de principes van Het Nieuwe Werken

Wil je verlost zijn van alle organisatorische, technische en HRM-gedoe rond je secretaressepool? Besteed je secretariaat gewoon uit! Van één secretaresse tot een volledig virtuele afdeling met ervaren secretaresses en assistenten. Zij werken vanuit hun professionele thuiskantoor volgens de principes van Het Nieuwe Werken en komen bij toerbeurt één tot twee dagen per week naar kantoor. Neem direct contact met ons op en we helpen je gelijk verder!

Hoe werkt secretariaat uitbesteden in de praktijk?

Je hebt dan altijd voldoende bezetting voor kantoorgebonden werk. Zoals voor het ontvangen van gasten en het verwerken van de post. Al het overige – telefoon, agendabeheer, correspondentie, regel- en organisatiewerk – doen de flexibele medewerkers gewoon thuis. Moneypenny ontwerpt de werkprocessen en levert de bijbehorende ICT-oplossingen. En natuurlijk verzorgen wij ook de werving, selectie, de aansturing en de begeleiding van de secretaresses en assistenten. Bij het uitbesteden van je secretariaat aan Moneypenny hebt je er absoluut geen omkijken meer naar. Lees hier over een praktijkvoorbeeld bij een van onze klanten en neem contact op!

Je eigen secretariaat reorganiseren?

Draait je eigen secretariaat redelijk en ben je vooral op zoek naar een manier om de kwaliteit en flexibiliteit te verhogen en kosten te verlagen? Moneypenny helpt je graag je secretariaat te reorganiseren volgens de principes van Het Nieuwe Werken. We zijn sinds 2000 de expert en helpen je snel profiteren van de mogelijkheden van slimmer, efficiënter en digitaler werken op het secretariaat!