Kwaliteit in klantenservice

Op het gebied van klantenservice kun je je geen uitglijers permitteren. Je klanten willen gewoon snel en adequaat antwoord krijgen op hun vraag. Het is schadelijk voor je organisatie als dat toch fout loopt. En in de praktijk gebeurt dat regelmatig. Want dat callcenter is nu eenmaal niet je core business.

Klantenservice van hoog kaliber

Hou op met tobben en besteed het uit aan de specialist! Wij bewijzen dagelijks dat effectief klantcontact een vak is. Onze lat ligt aanzienlijk hoger dan in gewoon callcenters. Allereerst door het kaliber van onze medewerkers, die stuk voor stuk hoogopgeleid zijn en minstens vijftien jaar werkervaring hebben – in een telefoongesprek met je klanten maakt dat echt een wereld van verschil. Daarbij kunnen we ook nog flink op de kosten besparen. Nuon, Postbus 51 en CAK zijn enkele voorbeelden van klanten voor wie wij het verschil maakten. Lees in ons blog een praktijkvoorbeeld.

Waarvoor zet je onze klantenservice in:

  • afhandeling van in- en uitgaand telefoonverkeer
  • afhandeling van e-mailverkeer
  • klachtenbehandeling
  • opschonen en verrijken van adresbestanden

Speciaal voor een klein of groot project, structureel of op ad-hoc basis. Pieken of achterstanden wegwerken? Moneypenny kan het aan. In onze aanpak maken we optimaal gebruik van de principes van Het Nieuwe Werken. Als je ons op locatie inzet (individueel of in teamverband), zetten we zelfroosterende teams in.

Moneypenny-specialisten werken op locatie of vanuit thuiskantoren

We formeren bij voorkeur een home-based contactcenter. Hier werken onze werknemers vanuit hun thuiskantoor via uw systeem of via onze eigen ICT-infrastructuur. Bij beide varianten kies je voor individuele medewerkers op uurbasis of voor teams. Wij verzorgen de aansturing, waarbij de afrekening desgewenst op stuksbasis gaat. Waar nodig laten wij ons ondersteunen door onze partner, de internationaal opererende Vanad Group.

Het Nieuwe Werken in je eigen klantcontactcentrum

Draait je eigen callcenter redelijk en ben je vooral op zoek naar een manier om de kwaliteit te verhogen en kosten te verlagen? Overweeg dan de inzet van thuiswerkers. Dat levert gegarandeerd een lager ziekteverzuim en minder verloop op. Thuiswerken en andere aspecten van Het Nieuwe Werken leveren vaak veel vragen op. Moneypenny, de expert sinds 2000, weet de antwoorden en helpt je snel profiteren van de mogelijkheden!