Team

Sinds de start in 2000 is Moneypenny uitgegroeid tot een waardevolle partner van vele bedrijven en instellingen. De grote kracht van Moneypenny is enerzijds het landelijke bestand van ruim 8.000 flexibele assistenten en specialisten en anderzijds de diepgaande kennis en uitgebreide praktijkervaring van het Moneypenny-team in de wereld van Het Nieuwe Werken. Het managementteam van Moneypenny wordt gevormd door Marianne Sturman en Charmaine Reeb. Zij worden bijgestaan door een vast team van medewerkers. Waar nodig steunt de Moneypenny-organisatie daarnaast op de vakkundige flexibele medewerkers uit het bestand.

Sales, Marketing en innovatie

Marianne Sturman is oprichter en directeur van Moneypenny en verantwoordelijk voor innovatie, new business en Marketing. Marianne behaalde na haar BA-opleiding in de VS een MBA-diploma aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Zij werkte voor onder andere Xerox en Lucent Technologies. Haar expertise is de marketing en sales van hightech concepten en producten, vooral in de ICT-branche.  Marianne was in 2010 Porsche onderneemster van het jaar.  Marianne op Linkedin.

Marjolein Richter is Account Manager bij Moneypenny en verantwoordelijk voor relatiebeheer. Zij heeft Politicologie gestudeerd en heeft verschillende sales- en marketingtrainingen gevolgd. Marjolein heeft, naast ervaring met projectmanagement en actiemarketing, ruime werkervaring opgedaan in sales(management) functies. Marjolein combineert haar job bij Moneypenny met vrijwilligerswerk en mantelzorg. Marjolein op Linkedin. 

HR, Recruitment en backoffice

Miriam Kamhoot is binnen Moneypenny verantwoordelijk voor HR, recruitment en het soepel laten verlopen van onze backoffice processen.  Zij woont tegenwoordig in Duitsland en werkt volledig vanuit haar thuiskantoor. Miriam heeft een beleidskundig Hbo-diploma behaald op de Haagse Hogeschool. Daarna heeft zij zich gespecialiseerd met de kernopleiding HRM aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Ze heeft gewerkt voor grote namen als Randstad Uitzendbureau (als uitzendconsulent) en Rabobank (als HR-assistent). Daarmee heeft ze ook ruime recruitmentervaring opgedaan. Miriam op Linkedin.

Jannie Cazemier werkt vanuit haar thuiskantoor en beantwoordt daar alle algemene vragen die binnenkomen via info@moneypenny.nl. Daarnaast ordent en archiveert zij alle reacties op de openstaande opdrachten en zorgt zij dat onze backoffice en HR administratie op rolletjes loopt.

Ilse Bosman is verantwoordelijk voor de financiële administratie binnen Moneypenny. Ilse heeft veel ervaring met secretariële, administratieve en klantenservice taken, onder meer in de hypotheken business, bij Rabobank en bij een IT bedrijf.

Alle Moneypenny leden combineren het werken voor Moneypenny’s interne organisatie met een job als Virtueel Assistent voor een of meerdere opdrachtgever.

Moneypenny Consulting & Training

Maak hier kennis met het Moneypenny Consulting & Training team.