Team

Sinds de start in 2000 is Moneypenny uitgegroeid tot een waardevolle partner van vele bedrijven en instellingen. De grote kracht van Moneypenny is enerzijds het landelijke bestand van ruim 8.000 flexibele assistenten en specialisten en anderzijds de diepgaande kennis en uitgebreide praktijkervaring van het Moneypenny-team in de wereld van Het Nieuwe Werken. Het managementteam van Moneypenny wordt gevormd door Marianne Sturman en Charmaine Reeb. Zij worden bijgestaan door een vast team van medewerkers. Waar nodig steunt de Moneypenny-organisatie daarnaast op de vakkundige flexibele medewerkers uit het bestand.

Sales, Marketing en Recruitment

Marianne Sturman is oprichter en directeur van Moneypenny en verantwoordelijk voor Sales en Marketing. Marianne behaalde na haar BA-opleiding in de VS een MBA-diploma aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Zij werkte voor onder andere Xerox en Lucent Technologies. Haar expertise is de marketing en sales van hightech concepten en producten, vooral in de ICT-branche.  Marianne was in 2010 Porsche onderneemster van het jaar.  Marianne op Linkedin.

Marjolein Richter is Sales Manager bij Moneypenny en verantwoordelijk voor recruitment. Zij heeft Politicologie gestudeerd en heeft verschillende sales- en marketingtrainingen gevolgd. Marjolein heeft, naast ervaring met projectmanagement en actiemarketing, ruime werkervaring opgedaan in sales(management) functies. Marjolein is binnen Moneypenny verantwoordelijk voor acquisitie van nieuwe opdrachtgevers en Virtuele Assistenten en werkt heel flexibel, zowel vanuit haar thuiskantoor als op kantoor in Abcoude. Marjolein op Linkedin. 

Miriam Kamhoot is E-recruiter bij Moneypenny en verantwoordelijk voor het uitzetten van vacatures en het selecteren van passende kandidaten voor onze opdrachtgevers. Miriam heeft een beleidskundig Hbo-diploma behaald op de Haagse Hogeschool. Daarna heeft zij zich gespecialiseerd met de kernopleiding HRM aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Ze heeft gewerkt voor grote namen als Randstad Uitzendbureau (als uitzendconsulent) en Rabobank (als HR-assistent). Daarmee heeft ze ruime recruitmentervaring. Miriam op Linkedin.

Operations

Charmaine Reeb is Moneypenny’s Manager Operations. Charmaine heeft na haar Hotelschoolopleiding ruim 12 jaar gewerkt in diverse hotels in o.a. Groot Brittannië, Duitsland, Australië en Nederland. Daarna was zij zes jaar operationeel verantwoordelijke van diverse locaties van Regus Business Centres. Zij heeft door haar ervaringen veel affiniteit met office management en zakelijke dienstverlening. Charmaine op Linkedin.

Jannie Cazemier werkt vanuit haar thuiskantoor en beantwoordt daar alle algemene vragen die binnenkomen via info@moneypenny.nl. Daarnaast ordent en archiveert zij alle reacties op de openstaande opdrachten en voert zij voorkomende secretariële en administratieve werkzaamheden uit. Het werken voor het Moneypenny team combineert Jannie met thuiswerkzaamheden voor opdrachtgevers van Moneypenny.

Suzanne Spijkerman is een administratieve en secretariele duizendpoot en ondersteunt het Moneypenny waar nodig. Suzanne heeft heel veel ervaring en werkt voornamelijk vanuit haar thuiskantoor. Zij is ruim acht jaar werkzaam geweest als bestuurssecretaresse bij een grote thuiszorginstelling en werkt zelf ook als secretaresse op afstand voor opdrachtgevers van Moneypenny. Suzanne op Linkedin.

Moneypenny Consulting & Training

Maak hier kennis met het Moneypenny Consulting & Training team.