Team

Moneypenny’s kernteam wordt gevormd door Marianne Sturman, Marjolein Richter, Charlotte Tee, Lisette Groeneveld, Miriam Kamhoot en Sabien van der Wiel. Wij gaan er iedere dag vol voor om onze klanten en Flexibele/Virtuele assistenten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wij hebben intern een rolverdeling afgesproken, maar uiteraard is ons team flexibel en passen we ons graag aan en/of schakelen we Virtuele Assistenten (VA’s) bij wanneer dat nodig is.

Sales, Marketing, Innovatie en Kwaliteit

Marianne Sturman is oprichter en directeur van Moneypenny (anno 2000). Voor de start van Moneypenny werkte zij jaren lang in commerciële functies in de tech industrie en sales vindt zij nog steeds het allerleukste om te doen. Het is dan ook haar kracht om potentiële opdrachtgevers te enthousiasmeren om klant te worden bij Moneypenny, vandaar haar focus op acquisitie. Daarnaast houdt Marianne zich bezig met (online) marketing, bloggen en het bedenken van nieuwe diensten.
Linkedin
Twitter
Email
M: 06-51222840

Marjolein Richter is sinds 2007 in dienst van Moneypenny, eerst als salesmanager en tegenwoordig als coach voor onze Virtuele Assistenten en als sparring partner voor Marianne en haar team. Ook werkt Marjolein als VA voor opdrachtgevers, omdat wij het belangrijk vinden dat al onze teamleden weten wat het is om zelf binnen opdrachten te functioneren. Marjolein’s zakelijk inzicht en commercieel gevoel zijn niet te evenaren en zij is een onmisbare schakel (en smeerolie) in binnen ons team. Wil je meer weten over Marjolein, lees dan het interview met haar in ons blog.
Linkedin
Email
M: 06-10951112

Recruitment en HR

Miriam Kamhoot is binnen Moneypenny verantwoordelijk voor HR en recruitment. Daarnaast werkt zij, net als al onze teamleden, ook als VA voor klanten. Miriam is heel sterk in het uitdenken, structureren en neerzetten van werkprocessen en daar profiteren wij én onze klanten van. Miriam is een doorgewinterde HR professional en heeft onder meer gewerkt voor Randstad en Rabobank. Inmiddels woont zij met haar gezin in Duitsland, en dankzij ons concept van virtueel werken kon Miriam gelukkig bij Moneypenny aanblijven. In het interview met Miriam in ons blog vertelt Miriam meer over zichzelf.
Linkedin
Email

Customer Happiness team

Charlotte Tee  is ons team in het najaar van 2017 komen versterken nadat zij in het buitenland had gewoond en gewerkt. Charlotte is eindverantwoordelijk voor het reilen en zeilen van onze operatie. Dat betekent dat zij ervoor zorgt dat zowel onze backoffice processen als alle contacten met klanten en VA’s soepel verlopen. Daarnaast fungeert zij als Accountmanager en is in die rol het eerste aanspreekpunt voor haar eigen portefeuille van klanten en VA’s. Ook Charlotte werkt als VA voor opdrachtgevers.
Linkedin
Email
M: 06-15228459

Lisette Groeneveld werkt als VA voor onze klanten en ondersteunt Charlotte waar nodig in het kader van backoffice werkzaamheden. Op donderdag en vrijdag is zij het aanspreekpunt voor vragen en spoedopdrachten die bij ons binnenkomen. Aangezien Lisette talent – en ervaring – heeft in het commerciële vak, werkt zij binnen ons team ook als Accountmanager voor een eigen portefeuille van klanten en VA’s. Los van haar werk voor Moneypenny heeft zij nog een eigen bedrijf. Lees daar meer over in het interview met Lisette op ons blog.
linkedin
Email
M: 06-55717000

Sabien van der Wiel ondersteunt Charlotte en Lisette met uiteenlopende uitvoerende en financieel administratieve taken. Zij studeert nog en vindt het super om in de tijd die zij over heeft als VA voor Moneypenny – en inmiddels ook voor een van onze klanten – aan de slag te zijn.

Moneypenny Consulting & Training

Maak hier kennis met het Moneypenny Consulting & Training team.