Virtuele Assistent voor lezers van Het Nieuwe Werken Blog

Beste lezer van Het Nieuwe Werken Blog,
 
Welkom bij Moneypenny! Herkent u zich in één of meer van de volgende stellingen? Dan is een Virtuele Assistent wellicht iets voor u.
 
  • Ik zit bijna iedere avond achter de computer.
  • Ik zou wel werkzaamheden willen uitbesteden, maar ik wil (nog) geen personeel aannemen.
  • Als ik meer tijd had, zou ik meer declarabele uren kunnen maken.
 
Moneypenny heeft veel opdrachtgevers zoals u. Drukbezette consultants, interim managers of internetondernemers die alleen werken of in netwerkverband. Via Moneypenny kunt u een Virtuele Assistent inschakelen die u alle taken uit handen neemt die u niet zelf wilt uitvoeren.
 
Hoe werkt het?
Uw Virtuele Assistent wordt uw persoonlijke vaste medewerker, en dat kan al vanaf enkele uren per maand. Uw Virtuele Assistent heeft een thuiskantoor met alle faciliteiten om u van dienst te zijn maar is nauturlijk ook incidenteel op locatie beschikbaar indien nodig. De taken regelt u in overleg. Ook de werktijden kunt u zelf afspreken. Met een Virtuele Assistent van Moneypenny bent u dan ook niet gebonden aan kantooruren. Deze uiterst flexibele dienstverlening wordt op uurbasis gefactureerd.
 
Welke taken kan uw Virtuele Assistent u uit handen nemen?
De werkzaamheden die een Virtuele Assistent voor u kan uitvoeren zijn zeer divers en naar keuze in te vullen. Onze Account Managers bespreken graag met u welke taken u aan uw Virtuele Assistent wilt delegeren. Hieronder treft u voorbeelden aan van taken die onze opdrachtgevers door hun Virtuele Assistenten laten uitvoeren:
  • Secretarieel: agendabeheer/afspraken inplannen, emails screenen en beantwoorden, organisatie- en regelwerk, correspondentie, (digitale) geluidsbestanden uitwerken, etc.
  • Administratief: inboeken van facturen, debiteurenbeheer, bijhouden uren- en onkostenadministratie, etc.
  • Internet, webcare en online PR: namens u twitteren, bloggen, plaatsten van reacties op fora, bijhouden/analyseren wat er over uw bedrijf geschreven wordt, affiliate marketingprogramma’s opzetten en begeleiden, etc.
  • Marketing en communicatie: vervaardigen van marketingplannen, marktonderzoek uitvoeren, schrijven en redigeren van teksten, opzetten en begeleiden van marketingacties, etc.
  • Salessupport en klantenservice: emails afhandelen, afhandelen van klachten en vragen, orders invoeren, telefonische support verlenen, klantendossiers bijhouden, etc.
  • Specialistische taken: powerpoint presentaties vervaardigen, grafisch ontwerp, copywriting, vertalen, etc.