Administratieve achterstanden wegwerken

Hoe goed uw bedrijf ook functioneert, het is onvermijdelijk dat klanten zich melden met schriftelijke vragen of klachten. Soms zijn er pieken in correspondentie van klanten en ontstaan er administratieve achterstanden. Dan gaat het erom dat deze snel en adequaat worden afgehandeld. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Waar vindt u snel de ervaren medewerkers die efficient en effectief met uw klanten kunnen communiceren? Mondeling, maar vooral ook schriftelijk? U hoeft niet verder te zoeken: deze mensen werken voor Moneyepenny, managers van het nieuwe werken. Met ons unieke bestand van flexibele professionals kunnen wij de hoogwaardige afhandeling van klantcontacten garanderen en administratieve achterstanden wegwerken. Tegen per saldo lagere kosten.
 
Onze aanpak is anders dan u wellicht gewend bent. Onze medewerkers zijn hoog opgeleid (HBO+) en hebben gemiddeld 15 jaar werkervaring. Zij kiezen ervoor om flexibel te werken. Moneypenny’s flexibele professionals werken liefst vanuit hun professionele thuiskantoor, maar als u dat wenst ook op locatie. Deze medewerkers zijn bijzonder zelfstandig en gemotiveerd en leveren met hun grote ervaring een hogere kwaliteit dan u voor mogelijk houdt. Moneypenny heeft veel succesvolle projecten uitgevoerd op het gebied van het wegwerken van administratieve achterstanden. Nuon en, Postbus 51 en Het CAK zijn hiervan aansprekende voorbeelden.